ONU GÖRDÜM

5.6K 282 25
                                    

Bir yaz günündeydik ve her zaman oldugu gibi benim yine erkenden uykum gelmisti.Annemler ise balkonda oturup sohbet ediyorlardı tabi çay içmeyi ihmal etmeyerek.
Ben onları bırakıp yatağıma yöneldim hemen dünyada uykudan daha önemli bir aktivite olamaz benim için bir de ders çalışmak onu da unutmamam gerekir tabi.Oldukca basarılı bir öğrenciyim,hocalarım benimle hep gurur duyar amma velakin koskoca yaz tatilini ot gibi geciriyorum.Yapacak hicbir sey yokmus gibi en azından al bir kitap oku,resim çiz hocaların geliştirmen lazım bu yetenegini dedi ama yok.Tıpıs tıpış yatagıma yattım ve yüzümü duvara döndüm tam uyuyacaktım ki arkamda biri saçlarıma dokunuyor pek önemsemedim nasıl olsa evde tek değildim aynı şey ikinci kez olduğunda yine kafamı çevirip bakma zahmetinde bulunmadım hiç bulunur muyum tabiki de hayır,milletin gezip gördüğü,eğlendiği yaz tatilini ben uyuyarak,zombi gibi yürüyerek geçiriyorum,tazmanya canavarı gibi de yiyorum orası ayrı.
Aynı sey tekrar olunca,kim bu benim saclarıma dokunan diye sinirlenip arkama bakma cüretini gösterdim,bakmaz olaydım.Tam yanımda kara bir şey,yüz yüze burun burunayız resmen.Birden bire yanımdan uzaklasarak kayboldu sonra tekrar göründü.Ben olduğum yerde kaldım öylece dondum sanki.Korku filmlerinde insanlar görüp de avazı çıktığı kadar bagırır ya da kaçarlar ya onların hicbirini yapmadım vesselam öylece baktım,ilk defa böyle bir olay yasıyorum önümde değişik bir varlık var bakayım bir zahmet değil mi,evet kaybolup gidene kadar baktım sonra da mutfağa gidip bir bardak soğuk su içtim.Baktım suyu hemen bitmesin diye yavaş içiyorum,korktugumu o zaman anladım.Balkona annemlerin yanına gittim mi tabiki de hayır biraz endiseyle de olsa odama gidip yatağıma yattim cok da güzel uyudum.
Bu olaydan önce saçlarım gür,uzun ve sağlamdı herkes çok begenirdi saçlarımı bu olaydan sonra çok dökülmeye,azalmaya basladı bunu da o yaratıga bağlıyorum çünkü bir yerde onların insanların saçlarıyla beslendiklerini okumuştum.
Bir daha aynı olay yasanmasın diye yeşil tişörtümü bile giymedim bir daha ama olaylar devam etti.

Korku ÖyküleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin