6 napja, hogy Jimin Busanba ment a szüleivel. Nélküle esküszöm még az iskola is kibírhatatlan, hiába vannak itt a srácok. Hiányzik Jimin ugratása, az irigykedő szemek, amik minket figyelnek, ha együtt vagyunk. Nem tudunk beszélni sem, ugyanis mondta, hogy amíg a nagyszülőknél vannak, addig nem használnak telefont, maximum este, viszont én a suli miatt az elmúlt napokban mindig kifáradtam, s korán lefeküdtem aludni. Főleg, hogy vizsgáim lesznek művészetből és otthon is a vizsgára készülök. Festenem kell majd, így az összes tételből minimum három példányt festek, ha valamelyiket kihúzom, tudjam mit hogyan készítsek majd el. Nehezek a tételek, s félek, hogy elbukom a vizsgán.
Éppen most is a művészeti teremben voltam, már vagy két órája elérhetetlen vagyok az iskola és a barátaink számára, bár megérti mindenki, hiszen tudják a tanárok, hogy ez a vizsga milyen nehéz is valójában. Éppen végeztem egy festménnyel, amikor a telefonom rezegni kezdett, így azt magamhoz véve néztem meg ki hív ilyenkor, ám egy pillanatra lefagytam. Délután négy óra van, már rég otthon kéne lennem.
— Szia Jimin! Bocs, hogy csak most vettem fel, éppen készülök a vizsgámra.-szóltam bele a telefonba, miután fogadtam a hívást.
— Szia Kook! Nem zavarlak ugye? Nem akalak a felkészülés közben zavarni. Otthon vagy?
— Nem zavarsz, ne aggódj. Nem vagyok otthon, még a suliban vagyok a művészetiben. De azt hiszem ideje lenne elindulnom. Már régóta csak itt ülök és festegetek. Veled mi újság? Milyen Busanban?
— Elöször is; Ne hajtsd túl magad! Másodszor pedig; nagyon jó egy kicsit itt lenni. Bár mama majdnem papot hívott hozzám, amikor megtudta, hogy nem barátnőm van.-nevetett jókedélyűen.
— Vigyázz a mamával, félek, hogy megtámad téged! Ki tudja mire képes!
— Valóban furcsa az öreglány. Papa jól fogadta, nem tudom, hogy mama miért ilyen egyébként. Mindegy is, nem számít igazából... Hazudtam, borzalmas itt. A régi haverjaimmal voltam tegnap és ma... Utálatosak lettek. Annyira hisznek a pletykáknak, azt hiszik, hogy mindenkivel lefekszem és az egyik ma ajánlatot is tett. Azt hittem, hogy a két kezemmel ölöm meg. Elhordtak minden kurafinak. Borzasztó érzés volt.
— Ne foglalkozz velük. Nem véletlen, hogy utálatosak lettek. Mikor jössz haza?-kérdeztem tőle, hogy eltereljem a figyelmét, közben pedig a suliból mentem ki. Nem voltak sokan, csupán csak azok, akik valamilyen fakultációra járnak.
— Tudod, hogy csak hét végén. Szívem szerint most haza mennék, de nem lehet még. Bár...nem is lenne rossz ötlet. Kitalálhatok valamit és akkor haza tudok menni. Végülis az egy hét letelt.
— Miattam ne hagyd ott a családodat. Mi van, ha megsértődnek a nagyszüleid? Inkább akkor leszek apánál, hogy ne legyek egyedül.
— Megértenék. Tudják, hogy milyen sűrű napjaim szoktak lenni. Egyedül? Anyukád nincs otthon?
— A testvérénél van, gondok vannak a nagynénémnél és kell a támogatás neki. Vasárnap ment el. Figyelj, már késő van. Este érne be a vonatod...
— Tudom, Kook. De mint mondtam, borzalmas itt. Igazából már terveztem haza menni. Szóval majd ha esetleg ébren lennél, írok majd, hogy beért-e a vonatom.
— Rendben. Vigyázz magadra.-mosolyogtam gyengéden, majd miután elköszöntünk egymástól, zsebembe csúsztattam a telefont, s utamat apáék felé vettem.
Otthon mindent biztonságban hagytam, szóval semmitől nem kell féljek. Betörni biztos nem fognak, nem jellemző a környékre szerencsére.- Sziasztok!-köszöntem amint beléptem a lakásba. - Szia Taejoo, ugye nem baj ha egy kicsit itt leszek? Anyu nincs otthon, nem szeretnék egyedül lenni.-üdvözöltem a nőt kedves mosollyal s egy gyengéd öleléssel.
- Persze, maradj csak nyugodtan. Kérsz valamit enni, inni? Fáradtnak tűnsz.-zsongott be a nő az érkezésemre, s egyből pörögni is kezdett, ahogy az szokása volt mindig is.
- Csak egy kávét. Ma kicsit tovább leszek fent. Jön haza a barátom, megvárom míg beér a vonata és megyek is. Még sokat kell tanulnom és gyakorolnom a vizsgáimra.
- Milyen vizsgád lesz? A barátoddal jól megvagytok?-kérdezgetett, miközben bekapcsolta a kávé gépet.
- Művészeti vizsgám. Tételeket kell húznom és az adott tételt megfesteni. Mindegyiket megfestem gyakorlásképp, hogy tudjam mit hogyan készítsek majd el. Igen, jól megvagyunk Jiminnel. Bár még friss a dolog nagyon, de minden rendben van.-bólintottam, majd hátradőltem a székeben. - Apa dolgozik még?
- Már végzett, lassan hazaér. Sokszor emleget téged. Nagyon aggódik miattad. Tudod...a múltkori eset is.
- Nem kell aggódni Taejoo. Jimin sokat segít nekem és a barátaink is. Bőven el tudják terelni a figyelmemet. És mondhatni az önkontrollom is elég nagy.
Már bőven elmúlt hét óra, jelenleg Activityt játszunk a nappaliban, s közben egy-két sört is megittam már, szóval számomra nagyon jó a hangulat.
Pont eszembe jutott, hogy Dongyul mit mutogat éppen, mikor is csengettek.- Kinyitom! Egyébként meg villanykörte!-mondtam el a választ s testvérem helyeselt is, ám gyorsan elmentem kinyitni az ajtót. Jimin széles mosolya tárult elém, s szinte azonnal karjaimba zártam őt.
- Neked is szia Kookie.-nevetett aranyosan, majd ő is körém fonta karjait, s csak élveztük ezt a pillanatot.
- Csak kibaszott egy hét volt, de baszki... Úgy hiányoztál.-simítottam a hidegtől kipirult arcára, majd egy gyengéd, rövidke csókba hívtam. Nem akartam nagyon elmélyülni, hiszen mégis csak egy lépcsőházban vagyunk, bárki gondolhat egyet és kijöhet a lakásából. Majd ha hazaérünk, kap rendes csókot is.
- Te is hiányoztál nekem. És érzem, jó hangulat van itt. Sört ittál?-mosolygott lágyan, majd összeborzolta hajamat. Én csak bólintottam és segítettem neki behozni a táskáját a lakásba. Kerestem is neki papucsot, de mivel nem volt több, így azt adtam oda neki ami rajtam volt. Taejoo csak nem öl meg amiért zokniba jövök be.
- Ne haragudjatok, én elmennék. Köszönöm a játékot, nagyon jól éreztem magam.-öleltem meg őket, majd egy gyors beszélgetés után felöltöztünk, s Jiminnel elhagytuk a lakást.
- Minden rendben ment a suliban a héten? Nem piszkáltak, ugye?
- Dehogy. Minden rendben volt. Igazából szóltam a sulirendőrnek a volt haverjaim miatt. Felfüggesztették őket határozatlan időre a suliból. Valószínű ügy is lesz ebből. Végre tiszta vizet önthetek majd a pohárba.
- Örülök ennek, tényleg. Végre megszűnik ez is. Rossz volt látni, hogy mennyire küzdöttél, amikor manipulálni próbáltak. Egyszer azt hittem be is adod a derekadat.
- Soha nem tenném. Ígéretet tettem, Jimin, be is fogom tartani, emiatt ne félj.-öleltem meg, s egészen addig ölelkeztünk, míg meg nem érkezett a buszunk.
- Rendelünk tteokbokkiet? Úgy megenném most, egy jó sojuval.-simított hasára, s rám is emelte gyönyörű szemeit.
- Rendelhetünk.-bólintottam, s vállára hajtottam a fejemet, miközben puha haját simogattam.- Szeretlek.
- Én is téged.-kezdte el piszkálni kezeimet, s még össze is mérte őket, hogy melyikünké a nagyobb. - Ez nem igazság! Nem elég, hogy idősebb vagyok, busani, még utánzol is, mert te is busani vagy, erre még a kezed is nagyobb az enyémnél! Hát ez kész röhej.-duzzogott játékosan, én viszont csak nevetni tudtam rajta. Olyan aranyos, annira imádom.
YOU ARE READING
Seven days JIKOOK
FanfictionHogy lehet valaki igazán kitartó egy kiszemeltjével szemben? Hogy lehet elviselni mindent, ami keresztbe húzza a számításaidat és csak mégjobban elérhetetlenné teszi azt, aki iránt érzel valamit? Jungkook is ebben a cipőben jár, mindennap számára eg...