9. Bill is be van avatva!

334 29 2
                                    

" Billibaba!Remélem jól vagy, a hangoddal semmi baj, ahogy az egészségeddel sem. Ünnepeljétek meg kellő kép a huszonötödik születésnapotokat!Nagyon Boldog Születésnapot Kívánok Előre is!❤ "

- Ebből tudni fogja? - kérdezte, hogy nem írtam semmit a végére.

- Csak én hívtam így. - mosolyogtam Stellára.

- Akkor már értem. - mosolygott vissza. - És, Tomnak mit írsz?

- Nem tudom. - néztem az üres kis kockára, ami csak arra várt, hogy írjak.

Pár perc szomorú idő után, átgondoltam, mi mindent szeretnék leírni neki.

- Stella! - néztem még mindig a telefont. - Eljössz velem tetkóshoz?

- Mit tervezel? - ijedt meg.

- Majd meglátod!

Rohanni kezdtünk a 2 sarokkal lejjebb lévő tetováló szalonba.


***


- Bill, csilingelt a telefonod! - kiabált ki a konyhából Gustav.

- Látom! - vette kézbe Bill. - Ismeretlen szám?

Elkezdte olvasni, s hirtelen seggre ült. Térdei nem bírták megtartani. Falfehér arca lett. George és Andy úgy siettek oda hozzá, hogy felsegítsék az egyik fotelba.

- Mi van? - kérdezte aggódva Andy.

- Medi! - suttogta Bill, könnybe lábadt szemekkel.A

többiek is elolvasták az üzenetet, s leültek Bill elé a földre. Egyszerre járta át őket öröm, szomorúság. Tom akkor érkezett le a lépcsőn, mikor Andy dőlt hátra káromkodva.

- Hát titeket meg mi lelt? - kérdezte kérdőn pillantva a társaságra. M

egcsörrent Tom telefonja is.Bill azonnal odakapta a tekintetét, s lefolyt egy könnycsepp az arcán.

- Tesó! Jól vagy? - guggolt le mellé, miközben matatott a zsebében a telefonja után.

- Tom! - sóhajtott fel Bill.

- Hm? - nézett fel rá. Bill szomorú tekintettel nézett rá, ahogy Tom is vissza.

- Szerintem ne nézd meg! - kapta ki Andy a kezéből a telefont.

- Hé, add ide! - pattant fel Tom, kapálózva.

- Haver, jobb ha nem olvasod el! - tolta le a kanapéra George Tomot.

- Mi van veletek? - háborodott fel Tom. - Adjátok ide. Mit titkoltok?

Senki nem válaszolt, csak Tomot nézték, illetve a földet. Feszült volt a hangulat. Andy megnyitotta az üzenetet, s elkezdte olvasni. Félúton, a szájához emelte a kezét. Tom már teljesen elvesztette a fonalat. Mindenki Andy fölé tömörült, kivéve őt. Türelmesen várt.

- Basszus! - suttogta Gustav az üzenet végére érve.

- Na jó, adátok ide! - állt fel Tom, kezét előre nyújtva.

- Tom! - nézett fel rá Bill. - Előbb ülj le.

- Nem értem mi bajotok van. - ült vissza a helyére.

- És most.. - állt elé Andy. - Ígérd meg, hogy semmi hülyeséget nem fogsz csinálni, mondani, tenni, semmit!

Tom felhúzta bal szemöldökét. Nem értette mi van, de nagy nehezen megígérte. Andy remegő kezekkel nyújtotta át a telefonját.

This is everything only not Romantic II.Where stories live. Discover now