14. Idiótákkal körbevéve.

364 29 8
                                    

- Erre gondoltam. - nézett fel Gustav a szemüvege fölött.

- Így már értem. - lepődött meg magán Andy.

- Avassatok már be! - nyugtalankodott George.

- Nem csak Tom, de Medi vágyát is beteljesítjük azzal, hogy Tomot odavisszük. - magyarázta Bill.

- Ez tényleg egy szerelmes könyvbe illő kapcsolat, már nem azért. - nevetett George.

Bill grimaszolva mászott vissza csendben testvére mellé, aki még mindig el volt veszve a felhők nyújtotta látványban. Vagyis inkább, az emlékek felhőjében.Gustav és Andy már szakadtak a röhögéstől, George meg még mindig nem tudta miről van szó.

"Hát ha nem mi, akkor senki más nem csinálna ilyen fenomenális bulit! Felelsz vagy mersz, az örök kedvenc. És voltam olyan hangulatban a sok puncstól, hogy a leggonoszabbik énemet előhozzam. Pörgettem is. Az üveg szája felém nézett, míg a másik vége Petric felé.

- Felelsz, vagy mersz, Petric drágám? - vigyorogtam rá sunyin.

- Egyikkel sem úszom meg. - tépte meg a haját. - Merek.

- Fuss egy kört a hotel aulájában, a rózsaszín, macis alsógatyádban! - csillant fel a szemem.

Medi - Petric egy null.

Petric sóhajtva, már már sírva vetkőzött. Kamerák elő, követtük őt a liftbe az alsónadrágjában, majd az aulában elbújtunk egy tuja mögött. Petric végig futott rajta, míg a turisták és a vendégek vagy röhögtek, vagy eltakarták gyermekeik szemét, vagy videóztak ugyan úgy. Hatalmas siker!

- Nesze! - mérgelődött a liftbe lépve.Nem tudtuk, hogy támasszuk meg magunkat, annyira nevettünk."

- És én azt hittem, csak mi vagyunk ennyire fogyatékosok, de most komolyan. - nevetett fel George.

- A magad nevében beszélj, barátom. - mosolygott rá Gustav.

- Na olvassuk tovább! - törölte le könnyeit Andy.

"- Felelsz, vagy mersz Miss. Medison? - kacsintott rám Adam.

- Istenkém, inkább felelek. - nevettem el magam Adam fején.

- Hmm.. - gondolkodott el. - Ha lehetne egy gyereked attól a bizonyos valakitől, akkor milyet szeretnél, és mi lenne a neve? - mutatott a gyűrűmre.

- Először ezt leszögezem, az soha nem jöhet össze, tudjuk miért. - szomorodtam el. - Másodszor, ha fiú lenne, tuti hogy Thomas után kapná a nevét, ha lány, akkor meg Brooklyn.

- Miért pont utána? - nézett rám Vera.

- Ha már tőle van. - húztam fel a vállam. - Miért, adjam a hülye haverjuk, Anthony nevét?

- Az se jobb. - nevetett fel Josh.

- Na pörgetek! - emeltem fel a kezem, s már pörgött is előttünk az üveg. Sokáig pörgött, tehát volt egy pár idegtépő pillanat, amit átéltünk.

- Wáó! - vigyorgott gonoszan Stella. - Na ebből mi fog kisülni? - bökött oldalba.

- Josh barátom! - kiabált fel Adam. - Felelsz, vagy mersz?

- Felelek. - mondta Josh, már most felkészülve a halálára.

- Ha tehetnéd, itt és most, kit dugnál?

- Téged, egy karóra. - vigyorgott rá elégülten Josh.

- Ez nem ér! - ocsúdott fel Adam.

This is everything only not Romantic II.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora