KENAN&CENK
Sabah abimin sesiyle uyandım.Beni dürtükleyip duruyordu.
Bana"saat 1 oldu hadi kalk "dedi.Ben uyanmayınca biraz daha bağırdı.
"Ne varrr"diye bağırdım.Yaz tatilinde bile uyumama izin vermiyorlardı.
Yanıma gelip "akşam Kenan abin gelecek askerden"dedi sesinden çok mutlu olduğu belli oluyordu.
Kenan abi demesiyle resmen vücudum donmuştu çünkü ben Kenana askere gitmeden önce aşkımı itiraf etmiştim.Hemen yataktan kalkıp banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkarken aynaya bakakaldım.
Neden böyle bir şey yaptığımı ben bile anlamamıştım.
Onu yolcu etmeye gittiğimiz akşam tam yolcu otobüsüne binmeden önce onu kenara çekip onu 1 yıldır sevdiğimi ona aşık olduğumu itiraf etmiştim.
O şaşkın bir şekilde yüzüme bakıp hiçbir şey söylemeden otobüse binip gitmişti.O gece çok pişman olmuştum herkese söyleyeceğini düşünmüştüm ama o hiç kimseye bir şey anlatmamıştı.
Sanki hiç olmamış gibi.Bu durum sanırım benim için iyi bir şeydi fakat beni yok sayması bir yandan da gururuma dokunuyordu.
O geldiği zaman ne yapacağını ya da ben ne yapacağımı bilmiyordum.
Ona karşı nasıl bir tavır almalıydım bilmiyordum sanırım yok saymalıydım olanları onun gibi.Kendi kendime iç çekip boşvermeye karar verdim tuvallette işlerimi görüp çıktım.
Üzerimi giyinip kahvaltıya geldim.(medya)
Annem her zamanki gibi döktürmüştü.
Babam iş için Eskişehire gittiği için 1 haftadır evde yoktu.
Abim bugün tatildi ve çoktan Kenan için hazırlık yapmaya gitmişti.
Abimin en sevdiği ve en yakın arkadaşıydı.
Ben kahvaltımi bitirdiğimde saat 3e geliyordu.Abim arayıp 1 saate beni alacağını ve Kenanın ailesiyle birlikte otobüs terminalinde Kenanı karşılayacağımızı söyledi.
İstemediğimi söyleyip ısrar etsem de ayıp olur deyip zorla beni evden aldı.
Şimdi terminale gidiyoruz ve ben heyecandan ölmek üzereydim.
Ne söyleyecektim onu gördüğümde ya da o ne diyecekti düşünceleri beni öldürmek üzereydi.Terminale geldik ve Kenanı beklemeye başladık.
5 dakika sonra otobüs geldi.
Kenan üstünde siyah gömleğiyle gözüme daha yakışıklı gelmişti. Otobüsten indi ve bizim olduğumuz tarafa yürümeye başladı.
Ailesini ve abimi görüp sarıldı çok mutlu görünüyordu.Sonra kenarda duran beni farketti ve gülen yüzü soldu,gözlerini gözlerime dikip sadece baktı.
O an gözlerinden garip bir duygu geçti ama anlamadım.
Ben gözlerimi gözlerinden ayırmazken o kafasını çevirdi.
Ardındanda yaınmdan geçip gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ AŞKIM
RomanceCenk'in ,abisinin arkadaşı Kenana duyduğu aşk "Seni istemiyorum çocuk"