Resme neredeyse yarım saattir bakıyordum.
Kenanın yanındaki sarışın kadın elini Kenanın omzuna koymuştu.
Bu durum sinirlerimi bozmaya yetmişti.
Aynı zamanda meraktan ölmek üzereydim.
Şu an ne yapıyorlar acaba sorusu kafamı kurcalayıp duruyordu.Bi anda gelen cesaretle ayağa kalkıp üstümü giyindim.
Karar verdim oraya gidip kendi gözlerimle görecektim.
Evdekiler çoktan uyumuştu.Sessiz olmaya dikkat ederek evden çıktım.
Evden 10 dakika uzaklıkta olan taksi durağına doğru yürümeye başladım.Taksiye bineli 15 dakika olmuştu.
Eğlence mekanına varmak üzereydim ve yol geçtikçe streslenmeye başlamıştım.
Onları gördüğümde ne diyeceğimi bile bilmiyordum.
Her şey çok ani gelişmişti.
Umarım beni içeriye alırlardı.Kapının önüne geldim.Önünde 2 tane iri yarı adam vardı.
Birinin yüzündeki yara izi beni daha çok korkutmuştu.
Hissettiğim korkuyu belli etmemeye çalışarak içeri girmeye çalıştım.
Tam bu sırada yara izi olan adam elini önüme uzatıp beni itti."Hayırdır çocuk yolunu şaşırdın galiba gece gece"dedi.
Korkumu gizlemeye çalışarak konuşmaya başladım"ben 18 yaşındayım kimliğimi gösterebilirim isterseniz"dedim.
Adam elini uzattı kimliği görmek istediğini belli ederek.
Kimliğimi çıkarıp verdim.Uzunca bakıp geri verdi ve önümden çıkıp gir isareti verdi.
Kimliğimi alıp derin bir nefes aldım rahatlamaya çalışarak.İçeri girer girmez kulağımı acıtan müziği duymam bir olmuştu.
Her yer kalabalıktı.
İçkilerin olduğu bölümde az insan olduğunu farkedince o tarafa gitmeye karar verdim.Gözlerimle etrafta sürekli Kenanı arıyordum.
Bir yandan da abime yakalanmamaya çalışyordum.
Ortam çok gericiydi.Hemen Kenanı bulup buradan gitmeliydim.
Sağ tarafıma doğru tekrar dönüp gözlerimle aramaya başladım.
Etraf çok kalabalıktı.
Sarışın bir kadın gördüm sanki resimdeki kadına benziyordu ama arkası dönüktü daha dikkatli bakmaya başladım.
Sonra elbisesindeki yırtmaçtan o olmadığını anlamıştım.
Tam bu sırada kadının arkasında kalan kural bir adam bır anda hiddetle gelip yakama yapıştı.
"Sen nasıl benim yanımdaki kadına bakarsın lan şerefsiz"diye yüzüme tükürürcesine bağırmaya başladı.Ben tam kendimi açıklamaya başlayacaktım ki adam suratıma çoktan yumruğunu geçirmişti.
Yüzüme inen yumrukla yan tarafa savrulmuştum.
Çenem çok acımıştı ve sızlıyordu.
Yanımızdaki insanlar bize bakmaya başlamıştı.Tekrardan zorla da olsa ayağa kalkıp adama "ben sadece birini arıyordum ona benzettim sadece o yüzden bakıyordum"dedim.
Adam" senin karşında salak mı var he"diyip bu seferde karnıma yumruk attı.
Galiba bu gece burada dayaktan ölücem diye düşünmeye başladım çünkü kimse korkudan yanımıza yaklaşmıyordu.
Ben tekrardan yere düştüm.
Bu sefer kalkamayacağımı hissediyordum.Yerde kendime gelmeye çalışıyordum.
Karnıma ağrı girmişti.O sırada herkes yanımızdaki insanlar çığlık atmaya başladı.
Kafamı yerden kaldırıp ne olduğuna baktığımda ise gözlerime inanamdım.
Kenan bana vuran adamı yere yatırmış dövüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ AŞKIM
RomansCenk'in ,abisinin arkadaşı Kenana duyduğu aşk "Seni istemiyorum çocuk"