KAFA KARIŞIKLIĞI

727 26 3
                                    

Kenanın mesajına bakalı 15 dakika olmuştu ve gelip gelmeyeceğini çok merak ediyordum.

Oğuzsa ben haklı çıktım diyerek evin içinde mutlu mutlu bağırıyordu.
Tam bu sırada kapı çaldı.
Kapıyı açıp açmamak arasında kaldım ama kapıya daha sert vurulunca açmaya karar verdim.

Oğuzun da korktuğu yüzünden belliydi.
Gidip kapının deliğinden baktığımda kızgın bir boğa gibi görünen Kenanı gördüm.

Kapıya daha sert vurmaya başlayınca açtım.
"Alacaklı gibi ne vuruyorsun?"dedim bağırarak
O da direkt üsteme doğru gelip içeriye girdi.
Evde biraz gezinip biri var mı diye baktı.
Oğuzu görünce sesini yükselterek
"dışarı çık biraz "dedi
Oğuz bana baktı çıkmakla çıkmamak arasında kaldığı belliydi.
Gözlerimle gidebilirsin diyerek işaret verdim.

Oğuz dışarı çıkar çıkmaz Kenan bağırmaya başladı.
"O fotoğraf neydi öyle Cenk,kime atacaktın onu bana atmasaydın?"

Kenanın yüzüne bakıp güldüm ve onun bağırmasına karşın gayet sakin bir şekilde konuşmaya başladım.
"Bu konun seni ilgilendirmediğini söylediğimi hatırlıyorum ve senin bana hesap sorma hakkının olduğunu düşündüren ne tam olarak?
Hatırlarsan en son bana gayet yerimi bildirmiştin ve bende yerimi biliyorum Kenan Abicim "diyerek daha çok güldüm.

Sözlerim biter bitmez Kenanın yüzündeki şaşkınlığı okuyabiliyordum
Ayağa kalktı ve yüzümün tam karşısında gözlerime bakarak konuşmaya başladı"Daha 6 ay önce beni sevdiğini söylüyordun ne değişti "dedi

Bu sözleri bana umut vermakten başka birşeye yaramıyordu.Bana ondan vazgeçmemi kendi söylememiş gibi nasıl böyle konuşabiliyordu.

"Dün geceki adam nerede" diye sinirle bağırıp göğüsünden ittim onu.
Hiç haraket etmedi yerinden , bense konuşmaya devam ettim "sen beni kıskandığın için burdasın Kenan, sen askere gitmeden öncede böyleydi.
Ailem bile karışmazken sen sürekli arkadaşlarım, kıyafetlerim hakkında bana karışırdın.
Şimdi dün geceki adam ol ve bu evden git.
Benimde dediklerimi yok say."dedim acımasızca.

Şimdi gözleri bana üzgün bir şekilde bakmaya başlamıştı.
Yüzünü sıvazlayıp etrafa göz gezdirdi ve en sonunda bana bakıp "imkansızı istiyorsun benden çocuk olmaz"deyip gitti.

Arkasında bıraktığı sert kapı sesinden anlamıştım.

Arkasında bıraktığı sert kapı sesinden anlamıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İMKANSIZ AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin