"Bırak yalvarırım bırak!"
Çığlık çığlığa bağırırken kuyruklu canavardan kaçıyordum.Beni bırakmıyor takibe devam ediyordu.
Bir evin içine daldım.Aşağı bodruma doğru koştuğumda küf ve dışkı kokusu artmıştı.Yüzümü buruştururken buranın farklı bir kokuya büründüğünü fark ettim.
Çürük et.
Kafeslerin arasında koştuğumu fark ettim.Etrafta cesetler vardı.Koşmaya devam ettiğim sırada kafama bir ölü düştü.Çığlık çığlığa bağırıp yerden kalktım.
Ancak canavarla aramada 10 adım bile yoktu.Ki onun çok hızlı olduğunu düşünürsek bitmiştim.
Önümde Lexi ve Tom belirdi.Onların önünde de boynuzlu gölge.Lexi bana döndü
"Kaç."
***
Terler içerisinde uyandım.Rüya daha doğrusu kabus neden bu kadar gerçekçiydi?
Kendimi iğrenç hissediyorum.Banyo yapmak istiyorum ancak banyo bizden çok uzakta ve Lexi sadece hafta içleri onlar dersteyken yapmamızı söylemişti.Yoksa birine yakalanabilirdik.
Ooofff!
Yataktan kalkıp düzelttim örtüyü.Bizimkilerin daha uyanmasına 1 saat falan vardı ve ben bu süreçte yemek yicektim!
Buzdolabını açtığımda karşıma jambonlu, yumurtalı bir kahvaltı tabağı belirdi.Onun yanında da portakal suyu.
Hevesle tabaklarımı alıp masaya geçtim.Yemeğimi yemeğe başladım.
Gölgeler neden vardı?Araştırmalıyım.
Yemeğimi bitirdikten sonra kitaplıkta gölgelerle ilgili kitap arasamda bulamadım.Kütüphaneye inmeliydim.
Pelerini üzerime atıp çıktım.Kütüphane'nin girişine geldiğimde 'Bugün Kapalı' yazıyordu.
Kimse içeri girmeyecekti.Ben nasıl çaktırmadan girecektim?
Etrafa baktım.Eğer koridorda kimse yoksa içeri girebilirim.
Koridorda kimse yoktu.Kapıyı hemen açıp içeri girdim.Kapıyı kapatıp yaslandığımda kitapların çoğunun yerde olduğunu gördüm.
"Marvolo sen mi çıktın?"
"Hayır!"
Lexi'nin ve Tom'un sesini duyunca panikledim.Daha dün kötü şeyler yapmıştım.Şimdi burada olduğumu öğrenirlerse...
Önümde boynuzlu gölge belirdirdiğinde çığlık atmamak için dudaklarımı birbirine bastırdım.
Lexi buraya yaklaşırken yandığımı biliyordum.
"Ne oldu Maisie?"
"Kitap almaya geldim."
Lexi kafasını yavaşça hayır anlamında salladı.
"Şimdi olmaz.Hem kitaplıkta çok kitap var."
Kafamı sallamak zorunda kaldım.Her ne kadar o görmese de.O kapıyı açtı ve ben çıktım.Mutsuz bir şekilde ilerlemeye başladım.
(Lexi Knox'un bakış açısı)
"Maisie'yi anlamıyorum."diye söylendim.Bezi suya batırıp çıkardım.
"Sadece gereğinden fazla meraklı.Senin gibi."
"Sende meraklı birisin Marvolo."
Bir şey söylemedi.Bezi sıkıp rafı boydan boya silmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geleceğin Varisi ~Temps Serisi (Tom Riddle)
Mistério / SuspenseBüyükannem ve büyükbabamın geçmişine her zaman hayrandım.Albus ve Scorpius sayesinde onların gençliğini göreceğimi hayal bile edemezdim... !Bu bir hayran kurgudur.Gerçek olaylarla alakası yoktur!