(Maisie Riddle'ın bakış açısı)
"Hmm...çok çalışıyorsunuz Bayan Dumbledore."dedi Bayan Rashley.
Kafamı kaldırıp kütüphane görevlisine baktım.Ardından kafamı geri kitaba çevirdim.
"Haklısınız Bayan Rashley ama Lexi için çalışmam gerekiyor."
Elini omzuma koydu."Peki.Her zamanki gibi anahtarı sana bırakıyorum.Sabaha kadar çalışma olur mu?"
"İhm."
Elini omzumdan çekip yürümeye başladı.O çıkınca benim ve boynuzlu gölgenin dışında bir şey kalmadı.Kafamı geri atıp gözlerimi kapattım.Burada olmaktan bıkmıştım.
Kapıyı arkadan kilitlemek için kalktım.Anahtarı cebimden çıkardım.Deliğe doğru yöneldim.Bir takım adım sesi duyduğumda duraksadım.
"Emin misin,Black?"
"Hemde olmadığım kadar."
Black mi?Irving mi?
"Sadece bunu al ve dediğimi uygula."
"Tamam."
Adım sesleri uzaklaşırken kendimi dışarı attım.Kapıyı kitleyip peşlerinden yürümeye başladım.
Neyden bahsediyorlardı?
Peşlerinden hızlı hızlı yürüsem de onlara yetişemiyordum.Koşmaya başladım.
Hastane kanadının önüne geldiğimizde duraksadım.Neler dönüyordu burada?
Kapıyı açıp içeri girdiğimde North ve Black Lexi'nin önünde duruyorlardı.
Edna gülümseyerek elindeki bıçağı kızın güçsüz vücuduna sapladı.
***
Yerimden sıçrayarak uyandım.
İçeri hafif hafif ışık giriyordu.Kafam zonkluyordu,kaslarım acıyla inliyordu.
Başımı kaldırıp etrafa baktım.Kütüphanede uyuyakalmıştım.
Sağ elimi saçlarıma daldırıp kaşıdım.Ne ara uyumuştum?
Esneyerek ayağa kalktım.Kapıyı açıp çıktım.
Soğuk havayı ciğerlerime çektim.Yakın zamanda neredeyse tüm kütüphaneye bakmıştım ancak hâlâ zehri bulamamıştım.
Sık sık Tom ve birliğiyle toplanıyor ve zehir hakkında konuşuyorduk.Öyle ki profesörlerin bir çoğu da bize yardım ediyordu.
Yanıma birliğe yeni katılmış uzun saçlı bir kız koşarak geldi."D-Dumbledore!"
"Evet?"
"Zehir!"
Nabzım hızlandı,kulaklarım uğuldamaya başladı."N-ne olmuş zehire?"
"Sanırım bulunmuş!"
"Ne!"
İçimdeki kıpırdanmakta olan umuda izin verdim ve kızın yönlendirmeleriyle koşmaya başladım.
İhtiyaç Odasına vardığımızda nefes nefeseydim fakat buna değerdi.İçeri dank diye girdim.Masanın etrafına bir çok kişi toplanmıştı.Sesli adımlarla aralarına karışıp masa başına geçtim.
Ve oradaydı;büyükannemi komaya sokan,onlarca kişinin ölümüne yol açan ancak kimin koyduğu bilinmeyen iksir,zehir.
Şişedeki zehri elime aldım.Asamı çıkarıp salladım.Odaya hava giriş çıkışını sağlayan bu sihir zehirlenmemizi önleyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geleceğin Varisi ~Temps Serisi (Tom Riddle)
غموض / إثارةBüyükannem ve büyükbabamın geçmişine her zaman hayrandım.Albus ve Scorpius sayesinde onların gençliğini göreceğimi hayal bile edemezdim... !Bu bir hayran kurgudur.Gerçek olaylarla alakası yoktur!