(Maisie Riddle'ın bakış açısı)
Çürük et gibi kokuyordu ortalık.Yataktan fırlayıp çıkışa yöneldim.Kesinlikle koku dışarıdan geliyordu.
Hızla üstüme görünmezlik pelerinini geçirdim.Kapıya yöneldiğimde ağzımdan minik bir çığlık koptu.
Karşımda siyah boynuzlu gölge duruyordu.
"Çekil!"
Kafasını hayır anlamında salladı.Kaşlarımı çattım.
Normalde bu canavar her zaman dişleri ortaya çıkacak şekilde gülümserdi.Bu seferse zorunlu bir şekilde gülümsüyor gibi gözüküyordu.Üzgün müydü yoksa?
Aklımdan geçen ilk cümleyi söyledim."Lexi ya da Tom'a bir şey mi oldu?"
Durgunlaştı.Bunu fırsat bilip yanından kaçtım.Koşarcasına aşağı iniyordum.
Çürük et kokusu artıyordu.Gözlerimden deliler gibi yaşlar boşalıyordu.Kokunun bulunduğu yere döndüğümde şaşkınlıkla ağzım açıldı.
Lexi baygın belki de yaralı bir şekilde odadan çıkarılıyordu.Yerler kan kaplıydı.Lexi ve sedyenin yanında yürüyen Tom'da öyleydi.
Onlar görüş açımdan çıkarken odaya yaklaştım.Koku tavan yaparken içeride parçacıklar vardı.Her yer dağınıktı.Sandalyelere bağlanmış kişiler kurtarılmaya çalışılıyordu.
Ve parçacıkların insanların ölmüş bedenlerinden olduğunun farkına vardım.
Koşarak hastane kanadına gittim.İçerde birilerinin olması umrum dışıydı.
Lexi...
Büyükannem...
O ölemezdi!
Kapıyı omzumla itip açtım.İnsanlar boşluğa döndüler.Koşarak Lexi'nin bedeninin yanına vardım.
Pelerini üstümden attım ve Lexi'ye koca bir sarılma bağışladım.
"Maisie..."dedi Tom hüzün dolu bir şekilde.
"Ona ne oldu?Lütfen kurtar onu...Teni buz gibi.Üstünden çürük et kokusu geliyor.Yalvarırım Tom!"
Siyah gözlerine baktım ve kendi mor gözlerimi gördüm.Onunkiler de benimkiler gibi dolmuştu.Siyah gökyüzü bile ağlıyordu.
"Tatlım çekilmelisin."
Beni büyükannemden ayırmaya çalışanlara karşın çığlık atıp daha sıkı sarıldım.Lexi ve Tom benim hayran olduğum iki insandı ve biri gözlerimin önünde ölüyordu.
"Maisie.Lexi yalnızca zehirlendi."
Kollarımdan tutup beni bir koltuğa zorla oturttu Tom.Ellerimi gözlerime kapattım ve hıçkırmaya başladım.
"Merak etme o güçlü biri."
"Tanrım!Lexi bir sürü zehir içmiş biri olsa da bunu kaldıramaz!"
Çığlığımla sarsıldı ve bana baktı."Hayır bunu da kaldıracak!"dedi kendini ikna etmek istercesine.
Yanıma oturdu ve Lexi'ye yapılan müdahaleleri izlemeye başladı.
***
"Merak etmeyin çocuklar.O iyileşecek ancak bu onun uyanmasını engelleyecek bir süreliğine."
"Komaya mı girdi!"
Ciyaklamamın etkisiyle profesör bana döndü.
"Evet Bayan?"
"Riddle.Ancak Lexi...bunlar nasıl oldu?"
"Bunların detayını Bay Riddle'ın bize vereceğini umuyorum.Ayrıca Bayan Riddle sizi odamda ağırlamaktan mutluluk duyarım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geleceğin Varisi ~Temps Serisi (Tom Riddle)
Mystère / ThrillerBüyükannem ve büyükbabamın geçmişine her zaman hayrandım.Albus ve Scorpius sayesinde onların gençliğini göreceğimi hayal bile edemezdim... !Bu bir hayran kurgudur.Gerçek olaylarla alakası yoktur!