Bölüm 24/Knox Kardeşler

12 2 8
                                    

Üzerimi değiştirmiş ve yatağımda uzanıyordum.

Pekala bakalım neler yapabiliriz?

Ayağa kalkıp çalışma masasının önüne geçtim.Plan defterine baktım uzunca.

Irving hakkında bir çok şeyi Maisie'den öğrenmiştim.

Geçmişte yani gelecekte ah her ne derseniz o zamanda Irving'le bir kere savaşmıştık.

Sparta Genelevinde ölen tarikatçısı sayesinde Irving'le karşılaşmıştık.Savaşımızda çeşitli sebeplerden dolayı -Maisie'nin dediğine göre bu konuyu detaylı açmamıştım- Marvolo'yu durdurmuştum.

Üzerinden ölüm kokusu geldiğini ve öleceğini söylemiştim.O da beni kırmayıp gitmemişti.Daha sonrasında evlenmiş,bakanlıkta çalışmaya başlamıştık.Irving'i durdurmaya çalışmış fakat başarılı olamamıştık.

Tarih bizden acı istercesine tekrarlanmıştı.Potter ailesi suikaste uğramıştı.Peter taraf değiştirmişti.Sirius hapse atılmıştı.

Yine de Potter ailesi tam anlamıyla suikaste uğramamıştı.Kim sayesinde?Tabiki benim!

Lily ve Harry'i yanımıza almıştık.James Irving'le baş başa savaşmak istemişti.Marvolo da peşinden gitmişti.Sirius ve Lupin de öyle.James hayatını orada kaybetmişti.Lily üzüntüden düşük yapmıştı.Irving bağlantıları sayesinde suçu Sirius'a atmıştı.Ayrıca Lupin'i gündeme atmıştı.

Ancak açıklar vardı.Marvolo neden onu korumamıştı?Ya Lerid?

Kesinlikle eksikler vardı.Biz direkt olarak Irving'e saldırsakta gayet güçlüyüz.

"Büyükanne!"

Geriye dönüp Maisie'ye baktım.Azarlarcasına konuşmaya başladım."Mais!Bana büyükanne deme dedim ben!?"

"Sana bazı şeyleri söylemem gerekli ama bir şartım var!"

Kaşlarımı çatıp devam etmesini söyledim."Şartım sizinle beraber Irving'i yok etmek!"

Kafamı iki yana salladım."Kesinlikle hayır."

Gözlerini bir köpeğinki gibi büyüttü."Lütfeeen!"

Göz devirdim."Bakarız artık."

Bu tabiki blöftü.

"Irving...şey...kesin olarak değil ancak şu anda Nicolas Flamel'in bulduğu ölümsüzlük iksirini kullanıyor olabilir.Ayrıca...buraya gelmeden önce onun farklı büyüler kullandığını söylemiştiniz."

"Nasıl büyüler?"

"Şey sanırım...Qi-"

"Oh hayır!"

Başımıza gelebilecek en kötü şey bu olabilirdi.

Irving'in Qi merkezini kullanarak büyü yapması.

Maisie'ye çıkmadan önce baktım.Bunu Marvolo'ya söylemeliyim.

O küçük bir masum kız...

Kesinlikle götürmeyeceğim onu!Kesinlikle!

Pekala hadi bakalım nasıl hünerlerimiz var Lexi?

Knox ailesinin köklü soyunda herkesin kullandığı büyüler bir kitaba dökülmüştü.Bunu alıp içindekilere bakmaya başladım.

Gwayneth adındaki büyü bazı şeyler için işime yarayabilirdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Geleceğin Varisi ~Temps Serisi (Tom Riddle)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin