Bölüm 16/Bendim

22 3 50
                                    

(Tom Riddle'ın bakış açısı)

Karşımda yere yığılan düşmana baktım.

"Dawod!"

Black'in kolu boydan boya yarılırken gülümsedim.Irving'in yüzü kasılırken gülümsemem kat be kat arttı.

"Riddle!"

Yardımcılarından biri olan Malfoy'a döndüm.

"Evet?"

Yanıma iyice yaklaşıp kulağıma fısıldadı."Dumbledore seni odanda bekliyormuş.Şey bir de...çok acilmiş."

İçimde doğan hafif bir umutla ona baktım."Konu neymiş?"

"Orasını bilmiyorum.Sordum ama söylemedi."

"Tamam.Blackle sen ilgilen."

Irving'e son kez baktım.Kanlı vücuduna göz attım ve yürümeye başladım.

Kalbim güm güm atıyordu.Kulaklarım heyecanla uğulduyordu.Odama geldiğimde elim zar zor kapının koluna gitti.Bu his neydi?

Farklı ve kötü hissediyorum.Sanki bir şey olacakmış gibi...

Kapıyı yavaşça açıp kafamı içeriye uzattım.Maisie elindeki bir şişeyle gergin bir şekilde oynuyordu.Benim içeri geldiğimi görünce kafasını şişeden kaldırıp bana baktı.Ardından ayağa kalktı.

Odaya geçtim,kapıyı kapadım.

"Tom ben bir şey buldum."

Kalbim delicesine çarpıyordu.Biraz daha hızlanırsa ölecekmişim gibi...

"Ben...ben...ben Lexi'yi iyileştirecek iksiri buldum."

Elindeki şişeyi uzattı bana."Maisie!Ciddi misin?Gerçek bu değil mi!?"

Maisie üzgün bir şekilde kafasını salladı.Elindeki şişeyi elime tutuşturup gözlerimin içine baktı.

Hareketleri şüphe uyandıran tiptendi."Neden üzgünsün Maisie? Lexi'yi uyandırmak hedefin değil miydi?"

Göz temasını kesmeden konuştu."Öyleydi."

"Eğer uyanırsa...sana minnettar olacağım."

"Lütfen Tom...bunlara gerek yok.Hatta ben özür dilemeliyim."deyip mor gözlerini ayakkabılarıma indirdi.

Kaşlarım çatıldı."Neden?"

"Çünkü..."Gözleri benimkilerle buluştu."Lexi'yi zehirleyen ve bir çok kişinin ölümüne yol açan bendim."

Bir iki adım geriledim.Şaşkınlıkla ona baktım."Yok!Hayır!Gerçek değil bu!"

Asamı çıkarıp yüzüne doğrulttum."Söyle bana gerçeği ya da acı çek.Sen kimsin?"

Asa tutan elimi tuttu."İksiri Lexi'ye içir ve ona iyi bak.Olur mu?"

Elimi bırakıp kapıdan hızla çıkıp gitti.Arkasından öylece bakakaldım.

Ne diyordu bu kız?Delirmiş miydi? Lexi'nin üzüntüsünden kafayı mı sıyırmıştı?

Hayır,bunların hiçbiri değildi büyük olasılıkla.Maisie bir şey yaşamış olmalıydı.Peki neydi bu?

Elimdeki şişeye baktım.İlk olarak Lexi'yi uyandırmalıydım.Koşarak aşağı indim.

Ortak salondan koşarak çıktığımı gören Malfoy peşime takıldı.

Lexi'min yanına nefes nefese vardım.Varırdım,onun için nefessiz bile kalırdım.

Hemşire gelene kadar nefesimi toparladım.

Geleceğin Varisi ~Temps Serisi (Tom Riddle)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin