Yorgun bir şekilde gözlerimi açtım.Ne ara yatağıma gelmiştim.
Doğrulup sırtımı duvara dayadım.Elimi başıma koyup düşünmeye başladım.
Kokladım.Burası çürük et gibi kokuyordu.Eh bir kişi öldüğü için bu gayet normaldi.
Maisie burnunu kapattı."İy bu kokuya nasıl dayanabiliyorsunuz?Gidelim!"
Yürümeye başladı.Marvolo'yla birbirimize bakıp gülümsedik.Ardından torunumuzun peşine takıldık.
"Maisie etraf kokmuyor ki?"
Marvolo'nun sorusuna karşılık Maisie durdu ve bize döndü.Mor gözleriyle Marvolo'yu taradı.Ürpertici görünüyordu.
"Etraf sankii...çürük et gibi kokuyor.Kokuyu almıyor musunuz?"
Gözlerim büyüdü.O da mı kokuyu alabiliyordu?Kıza yaklaşıp omuzlarından tuttum.
"Maisie sana daha önce 7. Histen bahsettiler mi?"
Maisie kafasıyla onayladı beni."Senin de benim gibi 7. Hissin var.Bildiğim kadarıyla çok az kişide bu özellik var.Torunum olduğun için kalıtsal olmalı."
"Ancak babamda ve halamda aynı durum yoktu."
Marvolo'ya baktım."Bilmiyorum daha tüm özelliklerini öğrenemedim."
Marvolo anlayışla karşıladı beni.Maisie'yi döndürdüm ve yürümeye başladım.
"Gerçekten çok yorucu bir gündü."
Ve daha rüyalarımdaki Lexi'yle çalışacaktım.
Başımın ağrısı bitmiyordu.Yavaşça hazırlandım.Üzerime parfümü farkında olmadan bocalayıp çantamı aldım.
Ortak salona indiğimde bir çok kişi yemeğe inmişti.Bende öyle yaptım.
Bu sıralar yoğunluktan dolayı kendimi derslere veremiyordum.Yakında sınavlar başlayacak-
Dur bir saniye!
Sınavlar yarın başlıyor!
Elim ayağıma dolaştı.Kendimi düşerken buldum.Birinin beni tutmasıyla yerle yüz yüze geldim.Yardım eden kişi beni kaldırdı.
"Ahaha!Çok teşekkürler!"
Elimi saçıma götürüp düzeltmeye çalıştım.Karşımdaki çocuk gülümsedi.
"Çok çok teşekkür Bay..."
Hızla konuşmaya geçti."Adım Seth Diggory Bayan Knox."
Soy adımı biliyor olması garibime gitmeli miydi?
Elimi uzattım."Tanıştığımıza memnun oldum Seth.Bana direk Lexi diyebilirsin."
Elimi tutup dostça olduğunu umduğum bir şekilde sıktı."Peki,Lexi."
İkimiz de elimizi aynı anda çekip yürümeye başladık.Bir Diggory'le yan yana yürümeyeli ne kadar olmuştu?
Cedric ölmeden önce keşke yardım edebilseydim.
Dudaklarımı birbirine bastırıp iç çektim ancak zaten onlar için buradaydım.
"Yarın sınavlar başlıyor.Nasıl hissediyorsun?"
Konu açma çabası gülümsetti beni.Sanırım Diggory'lerin ortak özelliği buydu.
"Çok hazırlanmadım ve açıkçası tırstığım söylenebilir."
"Bence halledersin."
"Umarım."
Kapıyı açıp girmem için yer açtı.Başımla teşekkür edip içeri girdim.Yönlerimiz ayrıldığında vedalaştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geleceğin Varisi ~Temps Serisi (Tom Riddle)
Misterio / SuspensoBüyükannem ve büyükbabamın geçmişine her zaman hayrandım.Albus ve Scorpius sayesinde onların gençliğini göreceğimi hayal bile edemezdim... !Bu bir hayran kurgudur.Gerçek olaylarla alakası yoktur!