(Lexi Knox'un bakış açısı)
Büyük kapı açıldı ve görkemli malikane bizi karşıladı.Fazlasıyla büyük olan malikane büyüleyici görünüyordu.Uzun süre öncesinde yapılmış olmalıydı.1600lü yıllardan kalmış gibiydi.
Knox malikanesi fazlasıyla büyüleyiciydi.Dışı veya içi fark etmeksizin.
Harvey benim babamın büyük babasının babası olması gerekiyordu.O bizi yemek salonuna götürdü.
Yemek salonunda çok fazla kişi vardı.Nutkum tutuldu.Bu kadar fazla kişi beklemiyordum.
Hepsi yerlerine geçmişti.Harvey'in oğlu Axel de yerini aldıktan sonra bana ve Marvolo'ya yerimizi gösterdi.
Durumumu açıkladıktan sonra yemek başladı.
Yanımdaki Harvey'in eşi bana döndü."Her ne olursa olsun seni burada görmek çok güzel Lexi."
Bana tatlı bir gülümseme yolladı.Bu kadar kalabalık bir ortam eskiler gibiydi.Yani orta çağdaki sosyateler gibiydi.
Boğazımda düğümler oluştu.Zar zor gülümsedim.
Yemeklere baktım uzun uzun.Aç hissetmiyordum.Yemezsem ayıp olur muydu ki?
Marvolo'nun elimi güvenle tuttuğunu hissettim.Bu kocaman odada o kadar yabancı arasında güvenebileceğim tek kişiydi o.
Gülümseyerek ona baktım.İkimiz de bu yabancı ortamı pek sevmemiştik.Yine de...
Gelişmemiz için gerekli şartlar buradaydı.Benim Qi merkezim için bir tedavi süreci ve Marvolo'nun Qi gücünü büyüye dönüştürmek için gerekli bir süreç vardı.
Bu süreci olabildiğince kısa tutacaktık.Tatilimiz yaklaşık 2 haftaydı.Savaş ne zaman patlak verirdi bilmiyorduk ancak 1 hafta burada kalacaktık.Ardından Marvolo'nun ayarladığı yere -şu anda Maisie ve diğerlerinin kaldığı- Riddle Malikanesine gidecektik.
Yemeğe başlamadan önce son kez Marvolo'yla göz göze geldik.
Onlara güvenmiyorum.
Bende.
Gidelim.
Her şey savaş için.
Olabildiğince ikna edici bir şekilde ona baktım.Kafasını sallamadı ama önüne döndü.
Bu evet demek sanırım.
Bonfile etten bir parça ağzıma atarken çaprazımdaki kumral kızla göz göze geldim.
Ardından geri önüme döndüm.Bardaktan bir yudum alacakken kokusu farklı geldi.
Bu da ne?
Özel bir içki falan mı?
Bardaktan bir yudum aldım.Dilime iğneler batıyormuş gibiydi.Ananas suyu?
Hayır hayır.Bu bir zehir.
Yutkundum.Hayır,bağışıklığım olan bir zehir bu.
Başım dönüyormuş gibi numara yapmaya başladım.Ardından yanımdaki Marvolo'nun içeceğine baktım.
Bunu kim yaptıysa amacı ikimizi zehirlemek olmalı.Üstüne üstlük onun bağışıklığı yok zehirlere karşı.
Etten bir parça ağzıma koydum.Boğazıma takılıyormuş gibi öksürmeye başladığımda Marvolo bana döndü.Bardağımı uzattı.Hepsini bir yudumda bitirmeme rağmen numaraya devam ettim.Onun bardağını aldım ve büyük yudumlarla bitirdim.
Evet,tahmin ettiğim gibi.Bu da bir zehir.
Bir kaç küçük öksürüğün ardından kendimi toparladım.İğneleyici bir tonla Knox ailesinin gururuna döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geleceğin Varisi ~Temps Serisi (Tom Riddle)
Mistero / ThrillerBüyükannem ve büyükbabamın geçmişine her zaman hayrandım.Albus ve Scorpius sayesinde onların gençliğini göreceğimi hayal bile edemezdim... !Bu bir hayran kurgudur.Gerçek olaylarla alakası yoktur!