•Güven Bana•

214 11 20
                                    

17. Bölüm
________________

26 Eylül Japonya, LimanJessica_____________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

26 Eylül
Japonya, Liman
Jessica
_____________

"Jessica kendine gel artık! Buradan kaçmamız gerek!"

Kolunu sarsan Bucky ile dalgın bakışları sonunda huzur veren mavi gözlerle kesişti.

"Geçicek tamam mı? Burdan kurtulacaz. Güven bana... Yapabilirsin."

Kolunu hafifçe okşayarak konuşurken Jessica artık kendisine gelmişti. Kuruyan göz yaşları soğuk hava yüzünden gözlerini yakıyorken birkaç kez kırptı.

Laboratuvarda merdivenlerden inen askerler ile çatışmaya girmeden güverteye çıktılar. Sharon'un yönlendirmesi ile limanda bulunan konteynırlar arasında çıkış yolu arıyorlardı. Ama bir düzine süper asker etraflarını çevrelemişlerdi bile.

"Kurşunum bitmek üzere!"

Diğerleri onları kurşun yağmuruna tutan askerlere karşılık verirken Jessica öylece duramayacağını anladı. Kemerinden tabancasını çıkarıp Bucky'nin karşısında ateş etmeye başladı. Şimdiden üç adamı indirmişti bile.

"Daha iyisin."

"Sayende."

Bucky'nin ona gülümsediğine emindi ama şuna dikkatinin dağılmasına izin veremez. Bir süre çatışma devam etti. Ortalık biraz sakinlemiş gibiydi. Girdikleri iki konteynır arasından çıktılar ve Sharon'ı takip ederek limanın çıkış kapısına giden yola kadar geldiler. Çok geçmeden yollarını Mercedes Benz G araba kesti.

"Bu bizim araba mı?"

Siyah cam açılırken herkes merakla bakıyordu. Sarışın adam inci dişlerini sergileyerek gözler önüne serildiğinde kimse onu beklemiyordu.

"Adrian?!"

"Size de merhaba çocuklar. Yardıma ihtiyacınız var gibi görünüyor."

Jessica hızlıca şoförün yan koltuğuna Bucky ve Sam'de arka koltuğa oturdu.

"Sen gelmiyor musun?"

"Hayır daha fazla devam edemem. Benden bu kadar. Size iyi şanslar."

"Her şey için sağol."

Sharon Sam'e başını salladığında araba hareket etmeye başlamıştı. Adrian sert bir şofördü. Dışarıya çıkmalarını engelleyen demir kapıyı kırarak açtığında dikiz aynasından arkadakileri baktı.

"Kemerlerinizi taksanız iyi olur."

"Nasıl buldun bizi?"

"Aslında biraz kaçmış gibi oldum çünkü peşinizden gelmemem için tembihlediler. Ama dayanamadım. Ha bide Jessica'nın öğrencisi olunca bulmak çok zor olmuyor."

| • Fix You • | Jessica Kaylee • Bucky Barnes|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin