24. Bölüm
_________________25 Ekim
Rusya, Moskova
Jessica
____________"Jessica, arkanda!"
Jessica önünde silahı ile vurduklarını bırakıp, ona seslenen Rumlow'dan önce hissettiği adamın kafasına silahının kabzasını geçirdi. Sersemleyen askerin yüzüne yumruk atıp karnına iki el ateş etti.
Arkasından omuzlarına sarılan adamın kollarından hızlıca kurtulup karın boşluğuna dirseğini geçirerek kendisinden uzaklaştırdı. Dönerek arkasındaki adamın kafasına tekmesini indirdi. Yine bir kaç saniye önce hissettiği, sağında ona doğrultulmuş silahı kavrayıp karşısındaki adama doğrultatak tetiği çekti. Tuttuğu eli iyice kıvırıp silahı düşürdü ve askerin ayağına çelme takarak devirdi. Kemerinden çıkardığı hançeride gözünü kırpmadan askerin boğazına sapladı.
"Burası temiz! Arabaya ilerleyin!"
Rumlow emir vererek konuştuğunda nefes nefese adama bakmış ve tavrına göz devirip arabalara yürümeye başlamıştı. Yoluna çıkan bir kaç askeri hiç uğraşmadan silahı ile indirdi.
Etraf kaos haline dönmüştü ve daha kötü olmadan hızlıca bu görevi bitirmeleri gerekiyordu. Rumlow'un aniden asker araçlarının önüne atlaması ile gereksiz uzamıştı zaten.
Bir orman yolundaydılar. Yolun iki tarafıda tamamen ağaçlarla kaplıydı ve toprak yeni yeni yağan karlarla bembeyaz olmuştu.
Gölge'nin özel askerleri ve deneklerinden oluşan bir grup genci geri almatı görevleri. Ve şuan ordunun askerleri ile Gölge'nin askerleri karşı karşıya gelmişti.
Jessica, Rumlow ve bir kaç askerle büyük araca geldiler. Askerler aracın arkasındaki kapakları açtığında elleri kelepçeli ve zincirlerle tavana asılmış, ağızlarında seslerinin çıkmasını engellemek için taktıkları maskeler ile oturan grupla karşılaştılar.
Jessica ve diğerleri hızlıca içeri girip özel aletlerle zincirleri sökerek kelepçeler kalacak şekilde araçtan indirdiler. Etraftaki kargaşa bitmek üzereyken onları engelleyecek kimse kalmamıştı artık. Gençleri kendi araçlarına bindirdikten sonra Jessica kendi görevinin devamı için yanlarından ayrıldı.
Olay yerinden biraz uzak ormanın daha seyrek kısmında onu bekleyen araca ilerledi.
"Iyi görünüyorsunuz."
"Şaşırdın mı?"
"Genelde yara almadan dönmezdiniz."
"Bunu biri daha söylemişti."
Şoför koltuğundaki adam arabayı çalıştırıp yola çıktığında arkada oturan Jessica'da biraz dinlenmek için iyice yayıldı.
"Şimdiki durağımız Rusya Federal Güvenlik Binası, değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| • Fix You • | Jessica Kaylee • Bucky Barnes|
Fanfiction☆ "Yıldızlar parlatmak için gölgelere sığınır..." Jessica geçmişinin intikamını almak için savaş verirken en büyük korkusuna aşık olacağını hiç düşünmemişti. ☆ NOT: *Olaylar ve zamanlar MCU ile orantılıdır. *Kitap End Game'den bir yıl sonrasında g...