26. Bölüm
________________20 Kasım
Moskova,
Rusya Federal Güvenlik Binası
Jessica
___________"Efendim, randevu olmadan Başkan Nikolay ile görüşme yapamazsınız."
Üç kadın binanın giriş bölümünden, arkalarından onlara seslenen çalışanı umursamadan yürümeye devam etti. Çalışan güvenlik görevlilerine seslenirken biri onlara doğru gelmeye başlamıştı.
Iç güdüsel olarak Jessica hemen annesini görüş açısından çıkarıp adamın karşısında dikildi. Sadece bir kaç saniyelik göz teması silahına giden elini durdurmaya yetmişti. Ardından çalışan kadına dönüp otoriter sesi ile konuştu.
"Başkana haber ver, özel misafirleri var."
Kadın büyüsüne kapılmış bir şekilde istemsizce kafasını salladı ve masanın üzerindeki telefonu alıp birilerini aramaya başladı bile. Bu sırada etraftaki çalışanlar onlara anlamaz gözlerle bakıyordu. Aralarında konuşuyorlardı ama onları umursamadan asansöre binmişlerdi.
Jessica göz ucuyla yanındaki Agathe'ya baktı. Son olanlardan sonra o... eskisi gibi olmaya devam etmişti. Soğuktu, konuşmuyordu, robot gibiydi ve unutmuştu. Jessica'nın içinde ise hiç dinmeyen bir burukluk vardı. Sanki değer verdiği birini ortada hiçbir sebep veya suçlu yokken bir anda kaybetmiş gibi hissediyordu. Çok yoğundu ama dizginliyordu.
Yine de gülüşünü tekrar duymak isterdi.
Bu sırada asansör durmuş önlerinde Elina, arkasında ise Jessica ve Agathe onun askerleri olarak yürüyorlardı. Rusya Federal Güvenlik Binası'nda, Başkan Nikolay'ın toplantı yaptığı odayı öğrenip oraya doğru ilerlediler. Vardıklarında ise Elina kapıyı çalma zahmetinde bulunmadan içeriye giriş yaptı.
"Böldüğüm için üzgünüm ama Başkan ile özel bir görüşmem var."
Odadakiler, en başta başkan olmak üzere herkes şaşkınlıkla bakıyordu. Nikolay kadının neden geldiğini biliyordu, bakışlarında ki korkudan belliydi.
"Sizi dışarı alalım."
Jessica odadakilere seslenirken herkesin gözü başkanın üzerindeydi. Adam kapıyı eliyle gösterdiğinde afallasalarda Jessica ve Agathe eşliğinde odadan çıkarıldılar. Sadece uzun masanın başında oturan başkan ve asistanı kalmıştı. Elina'da masanın diğer ucuna, Nikolay'ın hemen karşısına oturmuştu.
Agathe sağ arka tarafına geçerken Jessica elindeki dosyayı adamın önüne koydu. Başkan Nikolay kıza kısaca bakıp dosyayı karıştırmaya başladı.
"Buraya gelme nedenimi artık biliyorsunuzdur. Niyetim gayet açık. Ordudaki yerimi güçlendirmek ve bir kaç üs."
Elina keyifli gülümsemesi ile geriye yaslanmış, üzerindeki takım kıyafetleriyle ortamda hakimiyeti kurmuştu. Yaydığı hava bile insanı ister istemez geriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| • Fix You • | Jessica Kaylee • Bucky Barnes|
Fanfic☆ "Yıldızlar parlatmak için gölgelere sığınır..." Jessica geçmişinin intikamını almak için savaş verirken en büyük korkusuna aşık olacağını hiç düşünmemişti. ☆ NOT: *Olaylar ve zamanlar MCU ile orantılıdır. *Kitap End Game'den bir yıl sonrasında g...