•Unutmak Kolay mı?•

380 29 9
                                    

3. Bölüm
________________________

12 Eylül 2024BuckySan Francisco ______________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

12 Eylül 2024
Bucky
San Francisco
______________

Görevlinin aniden gelmesiyle toplantı yarım kalmış, sonra konuşmak üzere herkes dağılmıştı. Ama Bay Janson Bucky'yi özel olarak çağırmış ve bahsettikleri 'uyanmış' olan kişiyi tuttukları sorgu odasına getirmişti.

"Onu tanıyor musun?"

"Evet, malesef. HYDRA'da askerleri hazırlayan eğitmenlerden biriydi. Onunla da gittiğim bir kaç görevim olmuştu."

Bay Janson, camın arkasındaki elleri masaya kelepçeli olan ve dayak yemiş gibi bitkin duran adama döndü.

"Dün, yani ölmeden önce senatör Atwood'ın ifadesinde bu adamın ismi geçti. Albert Connell, yakalamak için arama başlattık ama ne tesadüftür ki son bir yıldır aldığımız gizli ihbarlardan birini yine aldık."

"Ve onları benim bulmamı istiyorsunuz?"

"Sana güveniyorum Bucky. Geçmişine bakılacak olursak hedefimiz olan kişiye en yakın olan sensin."

Bucky aslında bunu yapamayacak biri değildi. Zaten konu yapamayacak olması değil, yapmak istememesiydi. Sürekli uzak durmaya çalıştığı ve artık asırdan beri yapmaktan yorulduğu bu işlerden çok sıkılmıştı.

Ama belli ki bundan kaçışı yok.

Bay Janson ona bir dosya uzattı. Kısa bir göz attığında toplantı odasında gösterdiği fotoğraflar yer alıyordu.

"Ne yapmam gerekiyor?"

Bağ Janson yüzündeki memnun gülümsemeyle tekrar camın arkasındaki adama döndü. Bucky ne yapması gerektiğini anladı ve odadan çıkıp adamı tuttukları sorgu odasına girdi.

Adamın karşındaki sandalyeyi çekti ve gözlerini ayırmadan oturdu.

"Seni kim yakaladı?"

Aslında onu konuşturması çok sürmezdi ama zaten kötü durumu bide üstüne Bucky'nin dayağı ile ölmesi mümkündü.

"Senin gibi saklanmasını çok iyi bilen bir adamı kim bu kadar kolay bulup yakalamış olabilir ki?"

Albert'ın birilerinin arkasına saklanarak yaşadığını biliyordu. Dışardan güçlü görünürdü ama aslında korkak, HYDRA'ya sığınanlardan biriydi.

Tanıdığı insanların zayıf noktasını çok iyi bilen Bucky genelde karşısındakinin bu yanını kullanmazdı. Ama bu adamın ne hissettiği hiç umrunda değildi.

Planı işe yarıyordu. Albert yavaşça eğdiği kafasını kaldırdı. Kapalı gözünde büyük bir morluk ve çenesinde çizik izleri görünüyordu. Onu kim yakaladıysa intikam alır gibi iyice benzetmişti.

| • Fix You • | Jessica Kaylee • Bucky Barnes|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin