7. Bölüm
___________________16 Eylül 2024
Bucky
_____________"Hala uyanmadı mı?"
Sam karton bardağı, hastane odasının camından içeriyi izleyen adama verirken sordu. Bucky hayır anlamında kafasını sallarken kahvesinden bir yudum aldı.
Uzun arayışlar sonucu gizemli kızı bulabilmişti. Son olanlardan sonra birçok açık bırakmıştı ve Bucky bu açıklardan yaralanıp Jessica'yı bulmuştu. Sonunda onunla dar sokakta yanlız kaldığında sorunsuz bir sekilde onu yakalamak için sessiz hareket etti. Zaten bayılmak üzere olan kızı gazlı bezi bir kaç saniye bekleterek bayıltmayı başarmıştı.
Onu, geldiği arabaya koyup hızlıca hastaneye getirmişti. Kanamasından dolayı acilde müdahale edip normal odaya almıdılar.
Şimdi saat sabah sekizdi ve tam on saattir Bucky kızın uyandığını görmek için uyumadan bekliyordu. Sabah haberi duyan Sam Bucky'nin yanına gelip kız uyandığında sorgulamak için onunla bekliyordu.
Bucky hala Zemo'dan bahsetmemişti Sam'e. Ne kadar anlaşamasalarda arkadaşından bişey saklamak onu kötü hissettiriyordu.
Şuanda Zemo Bay Janson'ın adamları ile beraber olduğu için o konuda rahattı. Artık işleri bitmişti, ki hiçbir işe yaramadı, onu tekrar hapisaneye sokabilirlerdi.
Ama şuan Bucky'nin ondan daha önemli işleri vardı.
"Bakıyorum da gözünü alamıyorsun kızdan. Yoksa geçmişte biseyler mi yaşadınız?"
Sam'in imali sesiyle daldığı yerden ayrılıp gözlerini siyahi adama dikti.
"Kes sesini."
"Onun hakkında birşeyler hatırlıyor musun?"
Bucky adamdan gözlerini çekip tekrar yatan kıza baktı. Bütün gece hatırladıkları ve aklındaki boşluklar yüzünden artık beyni zonkluyordu. Hala nasıl onu hatırlayamadığını düşünürken, beyninde canlanan sahneler daha çok aklını karıştırıyordu.
"Evet, öğrencimdi. HYDRA'da ki tek kız. Kısa görev aralarında sorumluluğum oydu. Kızı hatırlıyorum ama neden orda olduğunu ve kim olduğunu bilmiyorum."
"Galiba şimdi öğreneceğiniz."
Yatağın yanındaki ekranda gösterilen değerler ve hareketlenmeye başlayan bedenle uyandığı belliydi.
"Doktor çağır."
Içeri giren doktor ve hemşire sakince kızın kontrollerine başladılar. Kısa süre sonra doktor içerde bir hemşire bırakıp dışarı çıktı.
"Kendine gelebilmesi için biraz zaman verin. Bedeni fazlasıyla bitkin düşmüş. Aldığı serumlar onu diriltecek."
"Tam olarak ona ne oldu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| • Fix You • | Jessica Kaylee • Bucky Barnes|
Fanfiction☆ "Yıldızlar parlatmak için gölgelere sığınır..." Jessica geçmişinin intikamını almak için savaş verirken en büyük korkusuna aşık olacağını hiç düşünmemişti. ☆ NOT: *Olaylar ve zamanlar MCU ile orantılıdır. *Kitap End Game'den bir yıl sonrasında g...