•Görev•

210 16 3
                                    

10. Bölüm
______________________

19 Eylül 2024Jessica_____________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

19 Eylül 2024
Jessica
_____________

Bütün çabaları, karşı koymalarına rağmen yine pes edip kendini boş boş tavana bakarken buldu.

Aklında sadece Bucky ile yaptığı konuşma dönüp duruyordu. Son cümlesi adamda ne hissettirdi bilmiyor ama Jessica garip hissediyordu.

"Böyle olmamda seninde payın var!"

Gerçekten nasıl biriydi? Kastedtiği kişi kimdi?

Suçlu?

Bunu yıllar önce kabullenmişti zaten.

Yıkık? Acınası?

En nefret ettiği şeydi acıma. Kimseye acımaz ama nedense hep ona acımışlardı.

"Beceriksiz! Zayıf! Burda ölüp gideceksin."

Eskiden ona her fırsatta söylenilen şey buydu. Yere her düştüğünde birde insanlar tekme atıyordu.

Ama böyle kalkmıştı yerinden, herkesin lafını ağzına tıkıp herşeye ragmen güçlenmişti, o zamanlar.

Şimdi? Yüzlerce kes bu soruyu kendisine sormasına rağmen bir cevap bulamadı.

Unuttu dese de hatırlayıp sinir krizleri geçirdi, bıraktı desende yine aynı şeyleri yapmaya devam etti.

Ya bu böyle devam edicek ve aynı döngüye tekrar tekrar girecekti, ya da buna bir dur diyip kendisini baştan yaratacaktı.

Bu kadar kolay mıydı peki? Nasıl değişebilirdi bir anda? Nasıl biri olması gerekiyordu?

Cevapsız tonlarca sorusuyla yorgun bünyesinu daha fazla sıkmayıp gözlerini kapattı.
*
*
"Rusya'da ortalığı karıştırıp kayboldular ama araştırmam sonucunda America'ya geldiklerini düşünüyorum. Burda da hareketlilik başladı. Kaçırdıkları zengin, şirketlerde statü sahibi ve bir kaçı mecliste yer alan kişiler. Bu insanları kaçırmak büyük cesaret ve organizasyon ister. Buda işimizi daha çok zorlaştırıyor ama ihtimalleri düşürdü."

"Bir tahminin var mı?"

Jessica önce Steve'e bakıp daha sonra bütün Yenilmezler'de gezdirdi gözlerini.

İki gün sonunda yapabileceklerini de aşıp bütün bulduklarını düzenledikten ve kafasında ihtimalleri kurduktan sonra herşeyi tamamlamıştı. Ve şuan Yenilmezler karşısında sunum yapıyordu resmen.

Kırk yıl düşünse bile aklının ucundan geçmiyecek şeydi. Aslında çok korkunç ve gerici ama karşısındaki insanların ilgisi ve gerçekten ona güvenip dinlemeleri kızı rahatlatmıştı.

Bu yüzden daha çok özen gösterip yanlış bişey yapmamak için herşeyi düşünmüştü.

Steve, Tony, Bruce, Natasha, Bucky, Sam, Clint ve Rhodey, hatta Nick Fury bile burdaydı. İki ekip arkadaşıda destek amaçlı odadaydi ve biraz uzak bir yerde duvar kenarında konuşulanları dinliyorlardı.

| • Fix You • | Jessica Kaylee • Bucky Barnes|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin