12. Bölüm
____________________21 Eylül 2024
Jessica
__________"Eveeet, Victor Lev Janson. Seni yakalayacam diye bir yerlerim yırtıldı, bu yüzden seni konuşturmadan durmam. Canın yansın istemiyorsan işimi zorlaştırma."
Jessica bir şekilde Steve'i ikna etmişti sorguyu yapmak için. Şuanda camın diğer tarafında içeriyi izliyor olmalıydı.
Kız kollarını sıvayarak, acınası haline rağmen gülen adama ilerledi. Geldiğinde yaralı topuğuna müdahale edilmişti. Sabah saatlerinde kendisine gelip onu direk sorgu odasına almışlardı.
"Boşuna uğraşma asla konuşmam."
"Öyle mi?"
Jessica adamın konuşmasına izin vermeden yüzüne sert bir yumruk geçirdi. Yana düşen kafayı yanaklarından kavrayarak tekrar göz göze gelmelerini sağladı ve yaklaştı.
"Konuşmazsan seni salarım ama bundan sonra gideceğin yeri tahmin ediyorsundur. Hayatın boyunca işkence çekersin. Içinden geldim, biliyorum."
Janson gözlerini kaçırırken Jessica hedefine yaklaştığını hissedebiliyordu.
"Tamam."
"Güzel."
Sırıtıp sandalyeye bağlı olan adamdan ayrıldı ve odanın ortasındaki masaya yaslandı.
"Öncelikle şu örgütün arka perdesinde bahset bana biraz."
"Eminim birşeyler biliyorsundur."
"Senden duymak isterim."
Adam derin bir nefes alıp kanayan dudağını yaladı.
"Örgüt düşündüğünüzden daha geniş ve gruplara ayrılıyor. Başında tahmin edeceğin gibi Gölge var. 2018'de parçalandığını düşünebilirsin ama bu beş yılda daha çok gelişti ve büyüdü. Planları değişti, işleyişi ve amacıda. O kadar bilgim yok ama çok güçlü ve sağlam ilerliyorlar. Örgütün dünya üzerindeki bir çok yerinde merkezleri var. Evlerin bodrum katları, terkedilmiş binalar, eğlence mekanları... Ama sadece ana merkezlerini yok etmek, nedenini bilmiyorum ama diğerlerinide etkisiz hale getiriyor."
"Bu yerleri biliyor musun peki?"
"Hayır, size sadece bunları söyliyebilirim."
"Söyliyeceğin başka şeyler vardır eminim ki?"
Janson bakışlarını yere çektiğinde, kızın sinirleri geriliyordu.
Jessica doğrulup adama yaklaştı ve saçlarından tutup ona bakmasını sağladı.
"Eğer sorularıma cevap vermezsen kızını bir daha göremezsin. Ve emin ol onlarında şuanda güvende olduklarını sanmıyorum."
"Eğer konuşursam ne beni ne de ailemi yaşatmazlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| • Fix You • | Jessica Kaylee • Bucky Barnes|
Fanfic☆ "Yıldızlar parlatmak için gölgelere sığınır..." Jessica geçmişinin intikamını almak için savaş verirken en büyük korkusuna aşık olacağını hiç düşünmemişti. ☆ NOT: *Olaylar ve zamanlar MCU ile orantılıdır. *Kitap End Game'den bir yıl sonrasında g...