21. Bölüm
____________________30 Eylül
Jessica
____________"Asansörden çıkmak tehlikeli olabilir. Sağa dönünce acil çıkış merdivenlerine açılan kapıya gideceksin."
Jessica hızlı adımlarıyla yürüdüğü koridorda sağa döndü ve kısa koridorun sonundaki kapıya doğru ilerledi. Iki yana açılan kapıdan geçip yukarı çıkan merdivenlere yöneldi.
"11. kat. Yönetici bölümünde ki dosya odasında. Kartla giriş yapılıyor. Ne yapmayı düşünüyorsun?"
"Bana bırak."
Jessica kendinden emin bir şekilde kulaklıktan cevap verdiğinde ulaşacağı kata az kalmıştı.
Dün bahsedilen ilaç şirketindeydi. Gölge'ye ait olduğu artık kesindi ve yasa dışı ağlarla işlerini yürütüyorlardı. Bunları kanıtlamak ve meclis üyelerini üzerlerindeki baskılardan kurtarmaktı amaçları.
Adrian güvenlik görevlisi kılığında kapıdaydı, Yelena ve Bucky zemin kattaki kafeteryada etrafı gözetlerken Sam her ihtimale karşı metal kanatları ile bir binanın çatısında hazırda bekliyordu. Şirketin biraz uzağında park edilmiş arabada ise şirketin sistemine sızmış Helena onu uzaktan yönlendiriyordu.
11. kata ulaştığında çalışan bölümüne girdi. Herkes önündeki bilgisayara gömülmüş veya elindeki kahvesi ile birbirleri ile sohbet ediyordu. Gözüne kestirdiği, kemerine kartı asılı olan bir adama doğru adımlarını yöneltti. Etrafına bakınır gibi yürürken kasıtlı bir şekilde omzuna çarptı.
"Ah! Özür dilerim. Çok dikkatsizim. Kusura bakmayın."
Kızın yüzüne dalmış adam afallamiş bir şekilde sorun olmadığını söylerken kartının çalındığından haberi olmadan yoluna devam etti.
"Kartı aldım."
"Aferin sana. Şimdi karşına cam odalar çıkacak, ikinci soldan döndüğünde dosya odası yazan kapıyı göreceksin."
Jessica hiçbir şey olmamış gibi yürümeye devam ederken yöneticilerin çalışma odası olduğunu tahmin ettiği cam odalara varmıştı.
"Çocuklar lüks bir araba geldi... Bir saniye... siktir."
"Adrian, neler oluyor?"
Bir sürelik sessizlikten sonra Adrian'ın kısık sesi hepsinin kulağını doldurdu. Bu sırada dosya odasına varan Jessica kartı kapının yanındaki cihaza okuttu. Anında kilidi açılan kapıdan geçtiğinde onu düzenle raflara dizilmiş dosyalar ve ortadaki bir kaç bilgisayarlı masa onu karşıladı.
"Jessica, Elina Pierce şuan binaya giriş yaptı."
"Ne?"
Tamam annesi ile karşılaşacağını tahmin edebiliyordu ama böyle değil. Şimdi görevine odaklanmak zorundaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| • Fix You • | Jessica Kaylee • Bucky Barnes|
Fanfiction☆ "Yıldızlar parlatmak için gölgelere sığınır..." Jessica geçmişinin intikamını almak için savaş verirken en büyük korkusuna aşık olacağını hiç düşünmemişti. ☆ NOT: *Olaylar ve zamanlar MCU ile orantılıdır. *Kitap End Game'den bir yıl sonrasında g...