•Kızıl•

159 11 1
                                    

14. Bölüm
___________________

22 Eylül Washington___________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

22 Eylül
Washington
___________

"Jessica uyan!"

Gözlerini büyük gürültü ile açtı.

"Kalk hadi! Sana ihtiyacımız var."

Bulanık görüşüyle hafifçe doğrulmaya çalıştı. Oturur pozisyona geldiğinde herşey netleşti ve ona endişeyle bakan okyanus mavisi gözlerle karşılaştı.

"İyi misin?"

Başını salladığında durumun farkına vardı. En son boğuluyordu. Etraftaki karşada gözlerini gezdirdiğinde hızla yerinden kalktı.

Bucky silahı ile kızı korurken oda tekrar ulaşmaya çalıştığı bilgisayarlara yöneldi. Hala kendisine gelmeye çalışıyordu. Ellerinin titremesini göz ardı edip ceplerinde cihazı arada.

Sonunda deri ceketinin iç cebinden çıkarıp herhangi gelişmiş bilgisayarlardan birine taktı.

"Biraz acele et!"

"Çalışıyorum!"

Sakin olmaya çalışıyordu ama etraftaki kargaşa hiç bitecek gibi değildi. Onu öldürmeye çalışan kızıl kadın ise ortalıkta yoktu.

Üstünde uçan beden ile eğilip darbeden kurtuldu.

"Aman tanrım!"

Onu fırlatan kişiye baktığında ise tamamen siyah giyinimli adamla karşılaştı. Kara Panter?!

O ve Dora Milaje savaşçıları ayrıca Bucky ve Sam, bir kısmı süper asker olan adamlarla savaşıyordu. Bunun sorgulamasını sonraya bırakıp işine geri döndü.

Kısıtlı zamanı olduğu için sadece kontrol yetkisini kendi üzerine alacak ve kayıtlı olan her yerden silecekti. Bu çok riskliydi. Her an peşlerine bir ordu takılabilirdi.

"Bucky bu daha ne kadar sürecek?!"

Bucky Jessica'ya kısa bir bakış attığında yetkileri cihaza aktarmakla meşgul olduğunu gördü.

"Bana biraz zaman verin!"

"Ne kadar?"

"Olabildiğince."

Cevabını alan adam bileğini ağzına yaklaştırarak konuşmaya başladı.

"Daha fazla asker gönderin!"

"Bunlar ürüyor mu?!"

Durumdan sıkılan Sam'de sayılarken ikiliye yaklaşan üç askeri uçarak devirdi. Tavanlar yüksek olduğu için rahatça kanatlarını kullanabiliyordu.

Sonunda aktarmayı ve buradaki bütün yetkileri silmeyi bitirdiğinde aceleyle cihazı cebine yerleştirdi.

"Tamamdır artık gidelim."

| • Fix You • | Jessica Kaylee • Bucky Barnes|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin