19. Bölüm
__________________29 Eylül, 00:32
Rusya
Jessica
____________
"Teşekkür ederim."Jessica kadın polisin uzattığı buz torbasını alıp yavaş hareketler ile patlayan kaşının üstüne dokundurdu. Ama hissettiği soğukluk ile anında geri çekmişti.
Vücudundaki inanılmaz ağrılar ve yorgunluğu ile sırtını iyice yasladı. Gözlerini kapatarak başını duvara dayayıp haline lanetler okudu. Oysaki bir kaç saat önce görev başarılı olduğu için gayet mutluydu.
Gelen polisler apar topar onları arabalara bindirip polis merkezine getirmişlerdi. Sorguları yapılmıştı. Kolay kolay bırakacaklarını sanmıyordu ama hayatlarını kurtardığı meclis üyeleri araya girerek serbest kalmalarını sağlamışlardır.
Ama hala bir grup meclis üyesinin kayıp olduğunu öğrendiler. Diğer iki araçla dikkatlerini dağıtırken üyeleri kaçırmış olmalılardı. Jessica annesinin kafa yapısını çok iyi biliyordu ve bu planında ona ait olduğu belliydi.
"Enerji içeceği yoktu, bende çikolatalı süt aldım."
Gözlerini açıp, içecek kutusunu uzatan Yelena'ya anlamsız bakışlarını yollarken ısrarla gözüne soktuğu çikolatalı sütü aldı.
"Garip bir insansın."
"Halimden memnunum."
Pipetini açarken yanına oturan kıza karşı gülmeye çalıştı. Ama dudağında ki yarada ona engel oluyordu. Bir kaç küfür savurduktan sonra sütü içmeye başladı.
Fazla şeker tüketmeyi seven biri değildi ama çikolatanın bu tadını bile özlemişti.
"Diğerleri nerede?"
"Bucky ertelediği terapi seansları yüzünden doktorla birlikte. Sam'de onunla. Adrian arabayı getirecekti sanırım, Helena'da geliyor."
Koridorda onlara doğru ilerleyen kıza bakarak Yelena'nın sorusunu yanıtladı.
"Yorgunluktan ölmek üzereyim."
"Birde bana sor."
"Çilekli süt ister misin?"
Yelena kıza kutuyu uzatırken, Jessica elini yakmaya başlayan buz torbasını tekrar alnına bastırdı. Önlerinden geçen polisler ve yanındaki iki kızın garip konuşmaları ile uzaklara dalmıştı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| • Fix You • | Jessica Kaylee • Bucky Barnes|
Fanfic☆ "Yıldızlar parlatmak için gölgelere sığınır..." Jessica geçmişinin intikamını almak için savaş verirken en büyük korkusuna aşık olacağını hiç düşünmemişti. ☆ NOT: *Olaylar ve zamanlar MCU ile orantılıdır. *Kitap End Game'den bir yıl sonrasında g...