30. Bölüm
___________________22 Ocak
Washington
Jessica
____________"Tanrım! Çok güzel kokuyor."
Jessica tencerenin içerisindeki etlerden birini ağzına atmak üzereyken Yuridia elindeki çatalı almak için hızla yanına gelmişti. Ama dişlerinin yumuşacık etle buluşmasına engel olamamıştı.
"Hayatımda yediğim en güzel yemek olabilir."
Tencereyi karıştıran kadının yanağına sulu bir öpücük bıraktı. Anında yumuşayan yaşlı kadın ise başından savmak için elini masaya doğru savurdu.
"Yalakalık yapacağına git de sofrayı hazırla."
"Emredersiniz, Sultanım."
Asılı dolaplara yönelip beş tane tabak aldı. Çatal ve kaşıklarıda üstüne koyup masaya yöneldi.
"Jess! Yardım et!"
Briella'nın sesini duymasıyla tabakları bırakıp koridora girdi. Banyonun açık kapısına yöneldiğinde lavaboya yetişmek için taburenin üzerine çıkmış ve kör düğüm olmuş saçıyla cebelleşen küçük kızı gördü.
"Hazırlık pek iyi gitmedi galiba."
"Bu tarak bozuk, yoksa normalde böyle olmazdı."
"Evet, haklısın birtanem. Kesinlikle tarağı tamir etmem gerekiyor. Belki biraz menteşeleri sıkılmalı, ne dersin?"
Ikiside gülerken Jessica kızın arkasına geçip birbirinde dolanmış saçla ilgilenmeye başladı. Çok canını yakmadan birazını çözdüğünde geri kalanını tarakla devam etti.
Parlak sarı saçları düzleştirdikten sonra örgü yapıp tokadını taktı.
"Harika görünüyorsun."
"Her zaman."
Jessica dediğine kıkırdarken ona dönmüş olan küçük kızı kucağına aldı.
"Ah, çok hafifsin. Sana biraz kilo aldırmamız gerekiyor."
"Ya da sen güçlüsün. Şu kaslara baksana. Kolayca Bucky'yi bile devirebilirsin."
"Öyle mi dersin?"
Tatlıca başını salladığında Jessica gülümsüyordu sadece. Sonra sanki gizli hir şey söylüyormuş gibi kulağına yaklaştı.
"Aslında yapmadığım şey değil. Ondan daha güçlü olduğum için kolaylıkla onu devirebilirsin. Aramızda kalsın kolları aynı kibrit gibi."
Her fırsatını buldukları an yaptıkları gibi yine Bucky'nin arkasından dedikodularını yapıyorlardı. Iki kız masaya vardıklarında Jessica Briella'yı indirip kurmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| • Fix You • | Jessica Kaylee • Bucky Barnes|
Fanfiction☆ "Yıldızlar parlatmak için gölgelere sığınır..." Jessica geçmişinin intikamını almak için savaş verirken en büyük korkusuna aşık olacağını hiç düşünmemişti. ☆ NOT: *Olaylar ve zamanlar MCU ile orantılıdır. *Kitap End Game'den bir yıl sonrasında g...