🤍~Yazar'dan~🤍

67 5 1
                                    

🤍🤍🤍

Merhaba yol arkadaşlarım, uzun soluklu bir yol oldu benim için. Uzun zaman önce kalemi elime alarak yazmaya ilk adım attığım LAVİNİA benim ilk göz ağrım.
Bölümlerini tamamlamaya başladığım da bir düzenle periyodik halde yayınlayabiliyordum.
Ancak hayat periyodik olarak ilerlemiyor, maalesef ki bölümleri yazmak uzadı hatta neredeyse beş koca yıl oldu.

Benim için hayata dopdolu; iyisiyle kötüsüyle kah gülüp kah duygularımı yaşadığım kah hayattan dersler aldığım beş yıl oldu.
Bana benliğimi kazandıran beş yıla sonsuz teşekkür ederim, aldıkları ve verdikleri ile yüce Rabbim e şükürler olsun. 

Hayatan şunu öğrendim ki ben bir yaşam çiçeğiyim, Adım Berfin. Anlamı ise kendi ana dilimde kar tanesi demek. Ama Türkçe de kardelen anlamına gelir, karın altında yetişir ve öleceğini bile bile güneşi bir kez dahi olsa görmek ister. 

Benim adım bana benliğime beni kazandırdı, hayata aldıkları ve verdikleri ile sevgiyle şükür ile aşk ile mutluluk ve iliğime kadar tüm duygularımı benimseyip sahip çıkarak beni ben yaptı. 

Size naçizane tavsiyem şudur ki; her karanlık gecenin ardında eşsiz bir güneş doğar Allah ın izni ile. Sabır edin ve sevin, sevmeye kendinizden başlayın. Her birimiz paha biçilmez birer hazineyiz. 

Sizlerle aynı yolda yürümek benim için eşsiz bir mutluluktu. 
Canım 🤍Eşim'e, 🤍biricik oğlumuza, can dostu kardeş bildiğim arkadaşlarıma yanımda oldukları için teşekkür ediyorum.

Bu süreçte beni yanlız bırakmadan anlayışla karşıladığınız ve yoluma yoldaş olduğunuz için size sonsuz teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız.

♥️💐
Gelecek bölüm  ♥️FİNAL♥️ olucak inşallah, bunun için çok heyecanlıyım. 
Sizlerden de duygularınızı düşüncelerinizi paylaşmanızı büyük bir heyecan ve mutluluk ile bekliyorum.

Finalde görüşmek dileğiyle, sağlıkla kalın♥️

LAVİNİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin