» 15. «

57 4 2
                                    


Uběhl týden a pár dní. Louis se Harrymu neozval, až na to, když mu poděkoval za poslání receptu, co by měl dopomoct jeho rekonvalescenci. Byla v něm červená řepa, co by, podle toho co Harry četl, měla podpořit tvorbu krvinek.

Kluk z vedlejšího bytu jménem Sam ho konečně požádal o číslo, i když pod záminkou, že potřebuje pomoct s úkolem z matematiky. Matematika Harrymu moc nešla, ale domníval se, že to Sam věděl. Nevadilo by mu s ním někdy zajít na skleničku.

Neuběhla hodina bez toho, aby nemyslel na Louise, ale to pobláznění, co k němu cítil začínalo pomalu opadat, přesně, jak si přál.

A pak měl v neděli večer noční můru.

O Louisovi.

Byla rozmazaná a nejasná a ráno si nebude pamatovat, o co v ní vlastně šlo, ale ty důležité části, co ho držely vzhůru ještě dlouho po tom, co to skončilo -- ty nikdy z hlavy nedostane.

Tak nějak, byli spolu. Ve stejné posteli, a Louisova paže objímala Harryho pas. A, jen na vteřinu, se Harry cítil lépe, než nejspíš kdykoliv předtím.

A pak uviděl krev. Prosakovala matrací a panické hledání odhalilo krvácející ránu na Louisově boku.

Jeho paže kolem Harryho byla ledová a bezvládná. To teplo, jakého si tolik vážil bylo pryč. A přišlo to s pohlcujícím, oslepujícím uvědomněním kdy mu došlo, že Louis byl stejně tak. Pryč. Mrtvý. Tak či tak, byl to zatím jeho nejhorší zlý sen.

Později to ráno pak pokazil akordy během Kompozice. Ujel mu smyčec a už se mu nepodařilo uklidnit ruku. Jeho spolužáci ho ostražitě sledovali, protože jindy obvykle nikdy nechyboval.

Celou dobu šlo o to, že se jeho hlava a srdce nedokázaly dohodnout. Zatímco ta rozumnější část jeho mozku hlásala, aby dal Louisovi prostor, tu druhou pohánělo jeho rebelské srdce, co ho hned po odchodu ze třídy přimělo vytáhnout telefon a napsat Louisovi, jestli by mu nevadilo se znovu sejít.

Říkal si, že je to v pohodě. Alespoň na vlastní oči uvidí, že je Louis v pořádku a přestane se o něj bát. A pak ho, tentokrát už opravdu, nechá být.

Když se setkali, nečekal, že pod Louisovýma očima uvidí kruhy, nebo že se za každým jeho výrazem bude skrývat únava. Okamžitě mu došlo, že se něco děje. A pak si pomyslel, že mu chce pomoct.

* * *

Od chvíle, co Louise viděl v televizi, o něm Harry nepřestával sledovat videa na YouTube a dávat si dohromady celou jeho oslnivou a stále se rozvíjející kariéru. Našel videa z Paříže a Milána, z toho a toho předávání cen, z té a jiné módní přehlídky.

Narazil i na jedno skoro hodinu dlouhé video o Burberry na British Fashion Awards, což mu sice bylo vzdálené, ale všiml si tam Sira Eltona Johna z čehož usoudil, že šlo opravdu o hodně.

Reportér na kameře Louisovi vyslovil zaslouženou poklonu za jeho oblečení a Louis se usmál a olízl si rty, u čeho se Harry víc zabořil do matrace, přetočil to a pustil si to znovu.

O něco později šel Louis v tom videu po červeném koberci po boku nějakého chlápka, co podle všeho nejspíš byl model, elegantně oblečený v třpytivém černém topu a vypasovaných kalhotách. Louis měl ruku na jeho pasu a pózovali spolu na všechny fotky.

Harry si tam místo něj představil sebe. S jeho roztrhanými džínami, piercingy a tak velkým množstvím inkoustu na těle, že by stačil na přepsání každé Shakespearovy hry, co kdy vytvořil to bylo trochu komické. Louis by ho s sebou nevzal ani přes svou mrtvolu. Opravdu.

Přesto s tou představou ale nepřestal.

- je tu další kapitolka These Constant Stars, protože tentokrát byla dokonce ještě kratší než ta předchozí, jen něco přes 600 slov,  a MaxieStylinson skutečně u té minulé měla pravdu, že ten Harryho pohled vypadá, jako bychom byli úplně v jiném příběhu, takže proto mi ani tahle část nepřijde úplně stoprocentně srozumitelně přeložená, ale doufejme, že to brzy opadne a zaběhnu se do toho, tenhle pocit mě totiž pěkně se*e xD každopádně mě tu ale Harry celkem pobavil, v tom druhém oddělovači bych totiž řekla, že naprosto přesně vystihl pocity i chování celého našeho fandomu, protože red carpet Louis je prostě 🫠 a vím, že tahle ff vznikala v roce 2015, ale já si nemohla pomoct a představila si tam tuhle fotku z loňské premiéry All Of Those Voices, protože to je, alespoň pro mě, jeden z nejvíc omg Louiho red carpet looků ever a kdykoliv ty fotky vidím z nich naprosto umírám, protože :

- je tu další kapitolka These Constant Stars, protože tentokrát byla dokonce ještě kratší než ta předchozí, jen něco přes 600 slov,  a MaxieStylinson skutečně u té minulé měla pravdu, že ten Harryho pohled vypadá, jako bychom byli úplně v jiném př...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tohle se prostě nedá 🫠 a vtipné bylo i to, když mi to u jedné další fotky při ukládání nabídlo, jestli si ji nechci uložit na nástěnku právě tady k These Constant Stars 😭🤌🏻Pinterest obviously knows me better than I know myself xD

These Constant Stars [larry] - CZ PŘEKLADKde žijí příběhy. Začni objevovat