These Constant Stars, part I. - LOUIS' POV"Poslechni si tohle..." napil se Louis ze svého šálku s čajem a začal číst, "Tato precizně provedená kolekce bude nadcházející podzim tou nejvýznamější mezi luxusními pánskými oděvy. Burberry má korporaci — kruci, to slovo miluju - mladých návrhářů, především pak Louise Tomlinsona. Vypadá to, že od něj i zbytku výkonného Burberry týmu můžeme velmi brzy čekat další oslnivé kousky."
Pak v očekávání pozvedl obočí a sklopil svůj iPad, aby se přes kuchyni podíval na Michaela. Ten přišel blíž a položil si na skleněný stůl svůj hrneček s kávou.
"To zní senzačně, zlato. Jsou z tebe vedle," řekl, přesunul se za Louise a ovinul mu paže kolem ramenou. Vtiskl mu polibek na krk a sjel rukou doprostřed jeho obnažené hrudi.
Louis zamručel. "Zdá se, že jo." otočil hlavu a dal Michaelovi pusu na rty. Když se loudavou chůzí vrátil zpět, Louis mu pohledem sjel na zadek, zahalený v obepnutých Calvin Klein kalhotách. Ten kluk byl kurva sexy, to bezpochyby, v povídání ale nestál za nic, což Louis u modelů občas očekával. Nerad zastával stereotypy, ale tenhle byl alespoň založený na pravdě. Bylo těžké najít modela v Michaelově věku se stejnou úrovní úspěchu a fyzickou... zdatností a očekávat, že si s ním udržíte opravdový vztah.
Bylo tedy dobré, že Louis s nikým opravdový vztah nehledal.
A pokud šlo o stereotypy, věděl, že sám do jednoho zapadá. Byl bohatý, po moci toužící svobodný muž. Byl jedním z městských jestřábů, co sedí ve výškové budově a přemýšlí, jak šlápnout na další hlavy a vystoupat se do nových výšin, a z toho života si užíval každičkou vteřinu. Kdybyste dosáhli takové slávy a finanční převahy jako on, jak byste přece nemohli?
"Dojdu se osprchovat," oznámil Michael. Stáhl si své spodní prádlo a shodil ho na lesklou mramorovou podlahu, než Louisovi věnoval úsměv. "Chceš jít se mnou?"
Louis měl v plánu dopít si ten čaj a možná najít další články o tom, jak dobře šla ta včerejší přehlídka. Jeho oči ale přejely přes Michaelovo tělo a... Dobrá, na ten čaj a články ještě bude spousta času později.
Ještě naposledy se napil a pak odložil svůj iPad. Zvedl se, zakroutil rameny, aby se protáhl a loudavě prošel kolem zdi plné oken, přebíhaje pohledem přes New York, načež následoval Michaela do jeho ložnice.
> > > < < <
Louis se cítil fantasticky a cestou do práce si do rytmu 20/20 Experience od JT prokřupával prsty. Jeho vlasy byly dokonale načesané. Boty se mu blýskaly. Měl sluneční brýle od Gucciho. Právě ošukal modela do bezvědomí. A jo, byl až po koule v dopravní zácpě, ale jeho život byl skvělý a budoucnost jasná.
Brzy na to zasvištěl se svou Audi do garáží Burrbery pobočky. Jakmile zaparkoval a vyskočil, začal si točit s jeho klíčky na prstě a pořád si broukal tu veselou melodii.
V odrazu okenního skla zkontroloval svůj odraz. Byl kurva sexy. A sebejistý tímhle nepopíratelným faktem, pokračoval dál.
"Dobré ráno, Louisi," pozdravila ho Rachel, když vcházel do kanceláře. Podala mu hrnek čaje.
"Díky, lásko," utrousil.
Ona ho jako vždycky sledovala s připitomnělým výrazem. Většina lidí věděla, že Louis preferoval muže, ale ta holka si prostě nemohla pomoct. Bylo to lichotivé. Slušelo jí to a všechno, ale Louis měl teď v hlavě důležitější věci.
ČTEŠ
These Constant Stars [larry] - CZ PŘEKLAD
Fiksi PenggemarLouisova kariéra nemíří jinam než vzhůru. Žije ve výšinách New Yorku, na pokraji velkolepého povýšení. Život je skvělý a jen se zlepšuje. A pak se, jednoho dne, všechno katastroficky změní. Příběh o životě, smrti a punk rockerech převtělených ve s...