» 9. «

258 16 94
                                    


🎶 One Direction - 18🎶

Harry u Louise spal i po zbytek týdne.

V úterý se ho u oběda zeptal, jak spal předešlou noc a Louis odvětil, "Dobře."

Pravdou ale bylo, že skutečně spal lépe než za celé týdny, dokonce možná měsíce. Byl schoulený u svého chlapce a na ničem z toho, co ho obvykle děsilo v tu chvíli nezáleželo.

V to úterý večer tak jen dávalo smysl, že Harry zůstal znovu.

Udělal Louisovi smoothie na "Sladké Sny" o kterém tvrdil, že by po něm měl spát jako dudek. Louis ho vděčně přijal a prospal celou noc.

Ráno se ho Harry zeptal, jestli to smoothie pomohlo a Louis mu řekl, "Ano."

Ale znovu, myslel si, že to spíš mělo co dělat s Harrym než tou ( i když výbornou) kombinací mléka, banánů a müsli.

Louis zbožňoval mít Harryho u sebe. Přinášel s sebou klid, co ustaloval tu úzkost, co cítil. Poslouchal, když to od něj potřeboval a mluvil, když potřeboval aby mluvil, a on pro něj dělal to samé.

Se vším tím... napětím, co se mezi nimi hromadilo to bylo těžké. Louis ale zamýšlel jít na věci pomalu. To poslední co chtěl bylo, aby si Harry jako posledně myslel, že ho využívá jen na sex. Protože o to tu nešlo.

To, co s Harrym měl a co si myslel, že chtěl, bylo o hodně hlubší než cokoliv, co kdy předtím cítil. A nemohl to podělat. Nezávisle na tom, jak krásné a dokonalé by to bylo a...

Nešlo to.

Ve čtvrtek mu Harry namasíroval záda. Začal tím, že ho v jejich spodu hladil svými palci. Louis ho pak ucítil zaváhat, než mu nakonec strčil ruce pod tričko a jeho prsty byly dostatečně chladné na to, aby se Louis otřásl.

"V pohodě?" zeptal se ho Harry tiše.

Louis přikývl. Až na to, že to bylo víc než v pohodě.

V pátek ho Zayn s Liamem pozvali na drink. Louis ale věděl, jak tohle končilo a nedalo se říct, že by měl zájem. Když mu Harry nabídl, že přinese popcorn a "Lásku Nebeskou," pomyslel si, že to zní neskonale lépe.

Zatímco ten film běžel, Harry mu lakoval nehty na černo.

"Jakej piercing bolel nejvíc?" zeptal se ho Louis, zatímco se Harry usilovně soustředil na dokonalé naklánění štětečku.

"Um," zamyslel se. "Moje bradavky."

Louis vykulil oči. "Nemáš piercing v bradavkách."

"Nikdy jsi je neviděl," opáčil Harry.

Svatá pravda. "A směl bych?" zeptal se Louis.

Harryho oči se zvedly k těm jeho a on mu věnoval ten svůj rozkošný křivý úsměv. "Možná, až ti doděláme manikúru."

Louis ho k tomu rozhodně hodlal přesvědčit. V tom mu už potřetí zazvonil mobil, protože Zayn prostě nevěděl, jak se vzdát.

"Nechceš to zvednout?" zeptal se Harry, jako to udělal i u těch předchozích dvou hovorů. "Vypadá to, že by to mohlo být něco důležitýho?"

"Ale není. Je to jenom Zayn. Chce po mně, abych s ním dneska šel na drink a on tak měl záminku vidět Liama."

"Kdo je Liam?"

"Náš kámoš. Je to fotograf, s jakým jsme pracovali ve firmě a Zayn s ním teď má tuhle divnou záležitost. Nechoděj spolu a nejspíš ani nikdy chodit nebudou, ale doslova spolu skončej v posteli pokaždý, když si vyrazíme. Zayn ale nemůže pozvat na drink jenom jeho, protože by to pak bylo rande."

These Constant Stars [larry] - CZ PŘEKLADKde žijí příběhy. Začni objevovat