Louisova máma dorazila následující den kolem poledne. Harry ji vyzvedl z letiště a pak řekl, že musí odejít, ale později se zase vrátí. Louis se ho chtěl zeptat, proč by se vůbec chtěl obtěžovat vracet, ale nedokázal vymyslet jak to podat, aby to vyznělo zdvořile.A nebyl si ani úplně jistý jestli chtěl, aby Harry nadobro odešel. Ještě ne.
"Takhle jsem si ho nepředstavovala," řekla Jay, zatímco jedla ananas z obřího dárkového koše, co Louisovi poslal jeho šéf. Milé gesto, ale Louis nechápal, kdo měl všechno to ovoce sníst.
Louis dál projížděl svůj email když teď mohl číst aniž by se cítil, že mu upadne hlava. "Je jinej, to jo."
"Ale je vážně pěknej," dodala Jay. "Dokonce i s tím piercingem ve rtu i když nevím, proč by si ho nechával dělat."
"Sluší mu," přistihl se Louis říct.
Jay kousla do jahody a zvedla na něj obočí. Louis předstíral, že si toho nevšiml.
Když se Harry vrátil Louis zachytil, že je Jay oba sleduje. Harry Louisovi připravil čaj, naklepal polštář a jim oběma přinesl polévku. Ona mu za ní poděkovala a vrátila se zpátky ke studování jakékoliv interakce, co měl s jejím synem.
"Neděláte to spolu, že ne?" zeptala se Louise když Harry odběhl, aby si zavolal.
"Ježiši," upravil si Louis brýle. "Ne, neděláme. Zachránil mi život, to je celý."
"Ale proč tu potom pořád je?"
Louis se na ni podíval. "To kdybych věděl. Zeptej se ho a pak mi řekni, co odpověděl."
Ona to ovšem neudělala.
> > > < < <
Den poté ve stejný čas Louise propustili domů. Zayn ho s Jay ale nevezl. Samozřejmě by to udělal, ale když si Louis to ráno prohlížel svůj rozvrh, zjistil, že má na focení z Keňi přiletět Aiyana. Byla jednou z jejich největších modelek a Louis ji z jejich týmu byl ve své nepřítomnosti ochotný svěřit do rukou jedině Zaynovi.
A beztak měl Harryho.
Louis za svůj život vždycky skoro všechno dělal sám. Nebyl zvyklý záviset na lidech a nedalo se říct že by se mu líbilo, jaké to bylo.
Po tom, co se zrovna stalo by se rozhodně neměl spoléhat na někoho cizího, především ne kluka, co nosil oční linky, černý lak na nehtech a vypadal, jako že jen tak pro zábavu rozbíjí kytary.
Bylo ale zvláštní, jak snadné mu přišlo záviset na Harrym. Neměl z toho ani zdaleka takové výčitky svědomí, jaké by mít měl. Když tak Harry něco nabídl, on řekl "ano."
Harry se vrátil ráno s čerstvým šálkem čaje, muffinem a zmrzlinovým pohárem pro Louise a něčím i pro Jay. Záchrana Louisova života nejspíš stačila na to, aby si ji získal, pokud ale měla nějaké pochybnosti, tak se mu to rozhodně podařilo v pár uplynulých dnech.
Tlačil Louise na vozíku, zatímco ten jedl svůj pohár. Odjeli výtahem do přízemí a pak dál ven z posuvných dveří.
Louis se zhluboka nadechl, nechávaje čerstvý vzduch vklouznout do svých plic a vyhnat ven ten zatuchlý pach nemocnice. Usmál se nad okolo svištícími auty, jako by poprvé v životě viděl město.
Harry mu pomohl na zadní sedačky svého auta, skromného dvou-dveřového stroje, na jehož vlastnictví byl zjevně opravdu hrdý. Louis se ho při tom na jeho žádost držel kolem jeho širokých ramen a Harry se mu v jednu chvíli otřel vlasy o nos což bylo, kdy se Louis utvrdil, že jeho kudrliny voní jako růžová zahrada po dešti.
ČTEŠ
These Constant Stars [larry] - CZ PŘEKLAD
FanficLouisova kariéra nemíří jinam než vzhůru. Žije ve výšinách New Yorku, na pokraji velkolepého povýšení. Život je skvělý a jen se zlepšuje. A pak se, jednoho dne, všechno katastroficky změní. Příběh o životě, smrti a punk rockerech převtělených ve s...