1

244 6 3
                                    

Bilinmeyen Numara : Şimdi odanın penceresinden batan güneş ışınları yüzüne yansıyor ve yüzünü saçların kadar kızıl yapıyor, ışınlar yüzüne vuruyor ve sıcaklığı sana bulaşıyor. Yavaşça ısıtıyor seni, yakmıyor ama orada olduğunu biliyorsun.

Bilinmeyen Numara : Ve sende güneş ışınlarının yüzüne vurmasından şikayetçi değilsin, güneşi hissetmeyi seviyorsun. Yaşamayı hissetmeyi seviyorsun.

Bilinmeyen Numara : Sonra güneş batıyor yerine kocaman bir ay geliyor, yaydığı ışık önünü görmeye yetmez, seni ısıtmaz, seni, yaşıyormușsun gibi hissettirmez daha kendine hayrı yok sana nasıl iyi gelebilsin?

Bilinmeyen Numara : Yine de her gece orada, seni uyurken izliyor. Sen onu fark et diye şekil değiştiriyor bir gün yarım ay oluyor, bir gün dolunay.

Bilinmeyen Numara : Peki sen ne yapıyorsun? Perdeleri çekiyorsun Lily. Bunu aya yapma, ay yanında olan onca yıldıza rağmen yalnız. Tek istediği seni uyurken izlemek sense perdeleri kapatıyorsun.

Bilinmeyen Numara : Sonra ışığını kapatıyorsun ve geceleri sevdiğini söylüyorsun. Geceleri ve ayı. Geceleri, ayı ve yıldızları. Oysa ay seni kaç kez gördü uyurken? Güneş ışınları gibi yüzüne vurup uyandırmak istemedi mi sanıyorsun?

Bilinmeyen Numara : Güneş ışınları yüzüne vurunca neden gülümsedin?

Bilinmeyen Numara : Aya kendini yetersiz hissettirip ondan nefret etmediğini söyleyemezsin Lily, aya ümit veremezsin bu sefer değil.

Bilinmeyen Numara : Camını sıkıca kapa, perdeleri sonuna kadar çek bugün dolunay var Lily, ay azıcık daha fazla ışık saçıyor bugün dikkat et de gece uyurken seni rahatsız etmesin.

Bilinmeyen Numara : Ay hiçbir zaman güneş kadar bencil olamadı ama bunu tek görmeyen sensin.

Bilinmeyen Numara : İyi uykular Lily.

Buralara uğramayalı ne kadar oldu? Bildirimi görünce ne kadar şaşırdınız? Buralarda hâlâ biri var mı onu da bilmiyorum gerçi

Geri döndük diyelim, umarım beğenirsiniz kurguyu evet çapulcular dönemi texting kurgular biraz mantıksız yani o zamanlar telefon mu var bu bir hogwarts gibi bir okulda teknolojik aletler çalışmıyor yazar hiç mi bilmiyorsun bu iki ama çok severim texting okumayı ve Jily eksik kalmış gibiydi umuyorum sizler de yadırgamaz ve beğenirsiniz

Sanırım Ay Yüzlü kitabımdan sonra James Potter hater sayısını arttırdım umarım biraz da olsa sevdirebilirim size James'imi

ÖZLEMİŞİM YA BURADA SAÇMALAMAYI

Neyse çok uzun tuttum ufak bir bilgilendirme ilk beş bölüm bunun gibi kısa kısa bölümler olacak sonradan uzun bölümler de gelecek kurguya giriş diyelim

Görüşürüz canlarım!!

Sevgilerimle, Latife.

10 Things I Hate About You & Jily textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin