Lily : Bana adını söyle sana gerçekleri söyleyeyim.
Lily : Sandığın kadar kötü olmadığını sen de göreceksin.
Bilinmeyen Numara : Lily daha zamanı gelmedi.
Bilinmeyen Numara : Kanlı ay tutulmasına daha beş hafta var, izin ver de sana kendimi biraz olsun açıklayabileyim.
Bilinmeyen Numara : Bugün seni Marlene ve Dorcas ile konuşurken duydum, güzel bir kız olmana rağmen neden hiç aşk itirafı almadığını merak ediyordun.
Bilinmeyen Numara : Onlar da peşinden koşan Potter yüzünden olduğunu söyleyip konuyu hızlıca kapattılar tatmin olmadın çünkü bir süredir o bile senin peşinden koşmuyor.
Bilinmeyen Numara : Sana gerçekleri söyleyeyim Lily.
Bilinmeyen Numara : Seni sevmek intihar etmek ile eş değer, evet beni doğru anladın.
Bilinmeyen Numara : İntihar etmek seni sevmek demek, sevilmesi kolay biri olmadın hiç.
Bilinmeyen Numara : Seni sevince diğer insanlarda olduğu gibi birden sevmiş olmuyorsun işte.
Bilinmeyen Numara : İlk önce insanın aklından çıkmıyorsun, düşündükçe tebessüm ediyorlar bu intiharın ilk aşaması, intihara giriş, intihara teşebbüs.
Bilinmeyen Numara : Düşünceler geceleri uyutmuyor, zihnin seninle dalga geçiyor adeta. Fikirlerin, duyguların karıncalanıyor her bir karıncalanma evresinde bedenine şok dalgası yayılıyor gibi hissediyorsun.
Bilinmeyen Numara : İkinci aşama dış görünüșün bakanlar güzelliğine deliriyorlar. Sonbaharı andıran kızıl saçlarına bakıp kokusunu içine çekmek istiyor insan, sadece hayal edebiliyor. Hayalimde saçların cennet gibi kokuyor Lily.
Bilinmeyen Numara : Badem şeklinde zümrüt yeşili gözlerin, doğa orada işte. O gözler ile göz göze gelince insan taşlaștığını hissediyor, beyin fonksiyonlarını yitirip komut vermeyi bırakıyor. İnsan sana sadece öylesine bakmak istiyor ama gözlerin sadece öylesine bakılacak gözler değil, bakarken hakkını vermek lazım.
Bilinmeyen Numara : Üçüncü aşama sözlerin, intihar artık dönülemez bir hâl alıyor bu evrede. Artık her şey için çok geç oluyor, bunu bilip yine de geri dönmek istemiyor insan.
Bilinmeyen Numara : Kullandığın sözcükler öylesine sevgi dolu ve bilgece ki insan seni sadece dinlemek için dinleyemiyor. Seni dinlemek için büyük bir çaba sarf etmek lazım. Sen öylesine konuşup öylesine dinlenecek bir insan olmadın, olamazsın. Konu sen olunca işler bu kadar basit olmuyor Lily.
Bilinmeyen Numara : Konuşurken göz temasını hiç kesmezsin, ara sıra konuştuğun konu hakkında soru sorar karşı tarafın düşüncelerine göre konuşursun. Konuştuğun konu ile ilgili espri yaparsın, kullandığın ses tonu kadife gibidir bu ses tonunu duyana kadar dünya hiç anlamlı gelmez insana, hayat boş seninle geçmeyen her bir dakika anlamsız gelir ki öyledir de zaten bunu bilmeyenler henüz seni tanımamış demektir.
Bilinmeyen Numara : Dördüncü aşama kişiliğin, burası en zorlandığım yer olmuştur hep. Sevgin ile çevreni cıvıl cıvıl renklere boyarsın, kibarlığın ve tatlı sözlerin ile yılanı deliğinden çıkarırsın, zekan ile insanları onlar fark etmeden alt edersin ve en önemlisi bunları yaparken hiç çabalamazsın bile çünkü farkında olmazsın.
Bilinmeyen Numara : Bu sırada seni seven insanlar sana yakın olabilmek için saçmalar, beyninin hâlâ daha çalıştıklarına emin olur, sana yakın olmak isterler ama bir o kadar da rahatsız etmemeye çalışırlar.
Bilinmeyen Numara : Geceleri uyku tutmaz gözlerini uyuduklarında ise rüyalarına sen girersin, rüyaları süslersin uyandıklarında da rüya olduğunu anlayıp delirir seni sevenler, kızarlar hep hepsi sadece bir rüya olduğu için.
Bilinmeyen Numara : Seni sevmek intihar etmek demek intihar sadece bedenen olmak zorunda değildir, gözle görülmeyen çizikler açar kalpte seni sevmek. Seni sevmek intihar etmek demek çünkü seni sevenlerin ruhu milyonlarca parçaya ayrılır her bir parçası ayrı bir ateşle yanarken sadece tek bir dilek dökülür onlarca dudaktan.
Bilinmeyen Numara : İntiharım gerçekleşirken bari son bir kez bana bakan gözlerini görebileyim.
Bilinmeyen Numara : Bu yüzdendir erkeklerin sana olan ilgisizliği, çirkin veya kötü kalpli olduğundan değil seni sevmeye yetecek kadar cesaretleri olmadığından.
Bilinmeyen Numara : Diğer kızlar gibi olmadığından, öylesine sevilecek biri olmadığından. Çoğu kız gibi kolay elde edilmediğinden, sevmek için sevilmediğinden.
Bilinmeyen Numara : İnsanları sevmek zor değildir aslında ufak gülümsemeler, tatlı sözler, bir buket çiçek ile elde edilebilir çoğu kişi.
Bilinmeyen Numara : Ama sen hiçbir zaman elde edilecek biri olmadın, öylesine konuşulan kızlardan değildin.
Bilinmeyen Numara : Yakalaması zor, peşinden koşulması hoş, uğruna ölünmesi gereken bir kızsın Lily, farkında değil misin?
Bilinmeyen Numara : Korkak erkekler seni sevemez Lily, herkes intihar etmek istemez.
Bilinmeyen Numara : Tembel erkekler seni sevemez Lily, herkes peşinden koşmak istemez.
Bilinmeyen Numara : Ben seni seviyorum Lily, intiharım gerçekleșirken lütfen gözlerimin en içine bak ama nefret dolu olmasın.
Bilinmeyen Numara : Nefret dolu bakışların bir kez olsun sevgiyle baksın, intiharım için tek dileğim bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
10 Things I Hate About You & Jily texting
FanfictionBilinmeyen Numara : Seni sevmek intihar etmek demek intihar sadece bedenen olmak zorunda değildir, gözle görülmeyen çizikler açar kalpte seni sevmek. Seni sevmek intihar etmek demek çünkü seni sevenlerin ruhu milyonlarca parçaya ayrılır her bir parç...