8

43 6 0
                                    

Bilinmeyen Numara : Günaydın Lily.

Bilinmeyen Numara : Gittikçe daralan zamana inat içimde bir yerlerde ufak da olsa bir umut yeşerdi, sanki hiç benden nefret etmeyecekmișsin gibi.

Bilinmeyen Numara : Beni görünce gözlerin nefretten uzak bir merak duygusu ile bakacakmıș gibi bir umut.

Bilinmeyen Numara : Bu umut umarım ileride üzmez beni.

Bilinmeyen Numara : Senin hakkında içimde umutlar yetiştirmek hep çok güzel olsa da umutlar büyük oldukça acısı da büyük oluyor.

Bilinmeyen Numara : Beni yanlış tanımanı da istemiyorum hiç korkak biri olmadım.

Bilinmeyen Numara : Korkaklık tanımı ve ben aynı cümlede bulunmadık asla.

Bilinmeyen Numara : Ama konu sen olunca niyeyse her şey ters gidiyor.

Bilinmeyen Numara : Her insanın etkileneceği şeyleri umursamıyorsun, güzel bir iki söze karşı duruşunu değiştirmiyorsun, bazen ufak hatalara karşı duruşun o kadar sert oluyor ki asla affetmiyorsun.

Bilinmeyen Numara : Her farklılığın biraz daha aşk, biraz daha umut ve ne yazık ki biraz daha acı çekmek demek benim için.

Bilinmeyen Numara : Senden gelecek acıdan da korkmuyorum Lily, sızlanmıyorum da sadece sana olan sevgim o kadar farklı bir boyuta ulaştı ki ben görmediğin, bakmadığın, bilmek istemediğin, duymak istemediğin, sevmek istemediğin biri olmak istemiyorum.

Bilinmeyen Numara : Benden nefret etmeni istemiyorum.

Bilinmeyen Numara : Olur da yine de nefret edersen sana darılmayacağım Lily, kızmayacağım, sızlanmayacağım, çocuklașmayacağım.

Bilinmeyen Numara : Sana olan sevgim büyüttü beni, eskisi gibi değilim artık.

Bilinmeyen Numara : Yine de benden nefret etme olur mu?

Lily : O kadar çok nefret etmekten bahsediyorsun ki bana ne yaptın da senden bu kadar nefret ettiğimi düşünüyorsun diye sorgulamaya başladım.

Lily : Ben yaşanan her şeye rağmen Severus Snape'ten bile nefret etmedim.

Lily : Bana ondan daha büyük bir kötülük yapan da kimse yok okulda.

Lily : Snape olmadığına da eminim, ne yaptın da senden nefret etmemden bu kadar korkuyorsun?

Bilinmeyen Numara : Beni görünce anlarsın Lily.

Bilinmeyen Numara : O zamana kadar benden nefret etmemen için çabalayacağım.

Bilinmeyen Numara : Her zaman ikinci bir şans vardır derler.

Bilinmeyen Numara : Ben bu ikinci şans zırvalığına inanmıyorum herkesin bu hayatta bir şansı vardır, kullanmak veya mahvetmek de onların elindedir.

Bilinmeyen Numara : Çoğu insan mahvettikleri ilk şanslarını düzeltmeye çabalamadan ikinci şansı isterler yüzsüzce.

Bilinmeyen Numara : Ben senden bir şans isteyecek olsam sanırım altı yüz elli üçüncü şansımı isterdim.

Bilinmeyen Numara : Çabalayacağım Lily, altı yüz elli üçüncü şansım için.

Bilinmeyen Numara : Bu sefer batırmayacağım.

Bilinmeyen Numara : Benden nefret etmeye veya beni tanımaya çalışmak sana kalmış olacak tamamen.

Bilinmeyen Numara : Bütün ipler senin elinde olacak çok yakında Lily.

Bilinmeyen Numara : İpleri kesmek ya da ipleri oynatmak senin elinde.

Bilinmeyen Numara : İpleri bir kenara bırakıp beni tanımaya çalışmak da öyle.

Bilinmeyen Numara : Umarım yaptığın tercih ikimizi de mutlu eder Lily.

Bilinmeyen Numara : Çünkü artık mutlu olmak istiyorum.

10 Things I Hate About You & Jily textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin