6

47 4 0
                                    

Lily : Zamanımın çoğunu mesajlarına nasıl bir cevap vereceğimi düşünerek geçiriyorum.

Lily : Bunca güzel yazdığın her şey benim için çok kıymetli, teşekkür ederim. Bir yabancıdan böyle bir mesaj almak her ne kadar hâlâ daha tuhaf olsa da bir yerlerde iyiliğimi isteyen birisinin olması uzun zamandır hissetmediğim rahat bir duyguyu bedenime yaydı adeta.

Lily : Sen hâlâ senden nefret edebileceğime inanıyor musun Bilinmeyen?

Bilinmeyen Numara : Senin gibi birinin nefret de olsa bana karşı bir duygu beslemesini bilmek bana yetiyor, Lily.

Bilinmeyen Numara : Bugün ışıklar fazla diye yıldızlar yerlerinde yok, şu yıldızlar ne kadar da korkaklar. Ayı yine yalnız bıraktılar.

Bilinmeyen Numara : Ay ile ortak noktalarımız çok fazla Lily, ikimiz de seni seviyoruz ve ikimize karşı da oldukça ilgisizsin.

Lily : Kendine fazla haksızlık yapıyorsun bence ayrıca farkındaysan sadece senden nefret ettiğimi yineleyip duruyorsun.

Lily : Tanımadığım halde düşüncelerini, kelimeleri kullanış şeklini kendime yakın hissediyorum. Bu belki doğru değil ama cesur olup sonuna kadar denemek istiyorum. Seninle senden nefret ettiğimi söylemen dışında seninle konuşmak istiyorum.

Bilinmeyen Numara : Sana adımı söylesem yüzüme bile bakmazsın Lily, büyük konuşma bence.

Bilinmeyen Numara : Yoksa ümitlenirim, seni tekrar kaybederim ki daha benim bile değilsin.

Bilinmeyen Numara : Bu acıya daha fazla dayanamam.

Bilinmeyen Numara : Beni yanlış anlama senden gelecek olan her şeye varım ben buna acı da dahil yine de bünyem son günlerde sana karşı eskisi kadar güçlü değil, kırılgan ve itiraf etmek gerekirse biraz sevilmeye muhtaç.

Bilinmeyen Numara : Nefret etmediğini bilsem yeter Lily, gözlerime bir kez baksan ve orada nefret kırıntıları görmesem yeter.

Bilinmeyen Numara : Daha fazlasını isteyecek kadar bencil değilim, gözlerinde parlayan yıldızları görsem bana yeter ayı yalnız bıraktıkları için onlara da kızmam ayrıca gözlerindeki yıldızları tek tek severim. Öpmek isterim ama öpemem.

Bilinmeyen Numara : Dudaklarım gözlerinde parlayan yıldızları kirletmemeli Lily, öpücüklerim yıldızlarının parlak ışıklarını söndürmemeli. Gözlerin hep olduğu gibi saf ve temiz kalmalı.

Bilinmeyen Numara : Gündüzleri güneş gibi içimi ısıtacak kadar sıcak bakmalı geceleri ise gökyüzünde duran bütün yıldızlar tek tek gözlerine inip beni delirtmeli.

Bilinmeyen Numara : Delirmek de seni sevmeye dahil değil mi zaten?

Lily : Son bir ayın kaldı Bilinmeyen.

Lily : Bir ay sonra gözlerimin tam içine baksan iyi edersin.

Lily : Çünkü kanlı ay tutulmasında gözlerim sadece seni arayacak.

Lily : Gözlerimiz buluştuğunda ay ve güneş de birbirleri ile kavuşacaklar.

Lily : İşte tam da o zaman gözlerimin sana nefret ile değil merak ile baktığını görebilirsin.

Bilinmeyen Numara : Gözlerini kaçırmasan iyi edersin Lily.

Bilinmeyen Numara : Güneş ve ay bile kavuşuyorken bizim gözlerimiz birbirine kavușmazsa yazık olur.

10 Things I Hate About You & Jily textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin