3

100 5 3
                                    

Lily : Kim olduğunu söylersen aramızdaki sorun her neyse çözebiliriz, bunu biliyorsundur umarım.

Bilinmeyen Numara : Henüz değil Lily.

Bilinmeyen Numara : Bana nefret dolu bakışlarınla bakarken olmaz, dayanamam.

Bilinmeyen Numara : Ama senden sonsuza kadar kaçamayacağımın da bilincindeyim, kanlı ay tutulmasına kadar bana zaman versen? Beni biraz olsun anlamaya çalışsan, zamanla tanısan olmaz mı?

Lily : Dediklerinden pek bir şey anlamıyorum neden sana nefret dolu bakayım bana ne gibi bir zararın dokunmuş olabilir ki?

Bilinmeyen Numara : Her insan hatalar yapar Lily, benimkisi fazla sevmek.

Bilinmeyen Numara : Herkes hatalarımdan ders almam gerektiğini söylüyor ama seni sevmek bir hata değildi.

Bilinmeyen Numara : Hayır değildi. Bir lütuftu, duaydı, kutsanmaktı ama asla bir hata değildi.

Bilinmeyen Numara : Ne ben seni sevmeyi bıraktım ne de seni unutmayı denedim, senden uzak durmaya alıştım.

Bilinmeyen Numara : Daha doğrusu alıştığımı sandım büyük hata, dünyanın sonunun geleceği gerçeğine alışır da insan seni unutmayı denerken kendi içinde boğuluverir. Sen dahi kimse görmez, hissetmez bu çaresiz acıyı.

Lily : Kanlı ay tutulmasına kadar karşıma çık söz sana nefret dolu bakmayacağım Bilinmeyen.

10 Things I Hate About You & Jily textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin