Lily : Bugün son nedeni söyleyip bu iddiayı bitireceğim.
Lily : On günün bu kadar çabuk geçmiş olmasına şaşırıyorum.
Lily : Sayılı gün çabuk geçer derlerdi de inanmazdım.
Lily : Özellikle öğleden sonra olmasını bekledim, herkes astronomi kulesinde. Sen de öyle.
Lily : Ben de senin tam arkandayım, senin hayran bakışlarını izlemek için.
Lily : Geldiğimi görmedin, bütün gün yazmamı da bekledin biliyorum.
Lily : Ben de özellikle, bilerek yazmadım.
Lily : Onuncu nedeni sana açıklamaya çalışırken aralarda yazmanı istemediğim için.
Lily : Senden nefret etmemin onuncu nedeni senden nefret etmemem birazcık bile olsun.
Lily : En başından beri senden hiç nefret etmedim.
Lily : Bazı yönlerin kafamda soru işareti bırakıyordu ama sen değiştin. Özellikle benim için.
Lily : Ben de değiştim elbette ama sen benim için daha çok çabaladın.
Lily : Seni sevmem için çabalamadın, ısrarcı olmadın.
Lily : Sadece beni etkilemeye çalıştın bunca yıl boyunca ama beni asla rahatsız etmedin.
Lily : Seni seviyorum James Potter.
Lily : Senden bir kez olsun nefret etmedim.
Lily : Nefret ettiğimi iddia edip sıraladığım her bir nedenini ayrı ayrı çok seviyorum.
Lily : İnatçı olmanı, bencil olmanı (ki öyle olduğunu düşünmüyorum), zorba olmanı, gizemli olmanı, çocuk gibi olmanı, anlayışlı olmanı ve daha nice özelliğini çok seviyorum.
Lily : Karışık ve asla düzelmeyen, iksirlerin bile söz geçiremediği saçlarını çok seviyorum.
Lily : Cesur olmanı çok seviyorum.
Lily : Arkadaşlarına verdiğin değeri çok seviyorum.
Lily : Seni sevmediğimi bilmene rağmen bana sadık kalmanı çok seviyorum.
Lily : Yani geçmişte çünkü artık ben de seni seviyorum.
Lily : Yaptığın şakaları çok seviyorum, onların bir parçası olmayı da öyle.
Lily : Çok çabalamadan başarılı olmanı çok seviyorum.
Lily : Asla pes etmemeni çok seviyorum.
Lily : Ruh eşim olmanı çok seviyorum.
Lily : İlgili biri olmanı çok seviyorum, düşünceli olduğun her an seni daha çok seviyorum sanki mümkünmüș gibi.
Lily : Bana çiçeğim, Lily-çiçeğim, zambağım gibi lakaplar takmanı çok seviyorum.
Lily : Sevgini özel kılmanı çok seviyorum.
Lily : İddia boyunca söylememiş olabilirim ama ukala olmanı bile çok seviyorum (ki bu beni en çok deli eden özelliklerindendi ve şimdiki halinde en ufak bir zerresi yok)
Lily : Seni sevmek için on neden saymak senden nefret etmek için on neden saymaktan daha kolay.
Lily : Çünkü James biz birbirimiz için yaratılmışız.
Lily : Muggle bir ailem olmasına rağmen ben bir cadıyım, cadı olmamın tek nedeni bu okulda okuyup seni bulabilmekti.
Lily : Benim yaratılış amacım seni sevmek.
Lily : Ben seni sevmek için yaratıldım.
Lily : Sen de beni sevmek için yaratıldın.
Lily : Keşke bugüne kadar kadar gurur yapmasaydım.
Lily : Böylece seninle daha önce kavuşabilirdik.
Lily : Daha mutlu olabilirdik.
James : O zaman bu kadar anlamlı olmazdı.
James : Bu kadar romantik hiç olmazdı.
James : Yazmayı bırak ve yanıma gel.
James : Kavuşamadığımız her saniye hayatımızdan öylece geçip giderken yazık oluyor.
James : Gördüğün gibi beş dakika içinde ay ve güneş bile kavuşacak Lily.
James : Sıra bizde.
Lily : Arkanı dön Potter.
Lily : Sana aşkla bakan gözlerimi görmeni istiyorum.
Lily : Nefret veya merakla bakmayacağım.
Lily : O kadar aşk dolu bakacağım ki seni bu denli sevmeme şaşıracaksın.
James : Arkamı döndüğümde her şeyin hayallerimden bile güzel olacak olması beni heyecanlandırıyor.
James : Umarım güneş ve ay da bizi görür Lily.
James : Ay'ın Güneş ile kavuşması, benim senin ile kavuşmam neredeyse imkansızdı.
James : Sonuç olarak ikisi de beş dakika içinde kavuşmuş olacak.
Lily : Tanrım seni şimdiden on milyon kere öpmeliydim.
Lily : Seni on milyon kere öpmeliydim.
James : Evet öpmeliydin.
James : Şimdi başını telefondan kaldır.
James : Ve beni on milyon kere öp.
Azıcık 10 things i hate about you filminden uyarlama yaptım
Bu bölüm kısa oldu çünkü diğer bölüm final ve texting değil
Umarım o da kısa olmaz da bu bölümü kısa tuttuğuma değer
Bölümde I was made for lovin' you şarkısından da alıntı var koşun açıp dinleyin💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
10 Things I Hate About You & Jily texting
FanfictionBilinmeyen Numara : Seni sevmek intihar etmek demek intihar sadece bedenen olmak zorunda değildir, gözle görülmeyen çizikler açar kalpte seni sevmek. Seni sevmek intihar etmek demek çünkü seni sevenlerin ruhu milyonlarca parçaya ayrılır her bir parç...