Bilinmeyen Numara : Sanırım bir sebep bile bulamadın Lily.
Bilinmeyen Numara : Tam beş gündür yazmıyorsun.
Lily : Alakası yok!
Lily : Sadece derslerime çok yoğunlaştım, sandığının aksine bütün günümü seni ve bu iddiayı düşünerek geçirmiyorum.
Bilinmeyen Numara : İnanmış gibi yapıp geçiyorum.
Bilinmeyen Numara : Benden nefret etmeye yetecek bir sebep bulabildin mi Evans?
Lily : Çok bencilsin.
Lily : Bir ortama girdiğin zaman hep fark edilmek istiyorsun, uzun boyun ile yeterince fark edilmiyormușsun gibi.
Lily : Konuşan tek kişi sen olmak istiyorsun, en çok şakayı sen yapmak istiyorsun, en çok eğlenen kişi sen olmak.
Lily : Bütün insanlarla arkadaş olmak istiyorsun, herkes seni sevsin istiyorsun.
Lily : Her girdiğin ortamda rahatça konuşup, eğlenenebiliyorsun. İnsanlara acımasız şakalar yaparken umursamıyorsun bile.
Lily : Bir sorun olduğunda hemen sen koşuyorsun, senden başka kimse derde derman bulmasın. Kahraman sen ol.
Lily : Kahraman Potter! Nasıl da iyi kalpli (!)
Lily : Kendi çevren harici kimseyi gerçek anlamda umursadığını bile düşünmüyorum, birilerinin duyguları olduğunu, bir yerlerde bazı insanların bunca gürültüden rahatsız olduğunu.
Lily : Sen James Potter'sın ; gününü gün edip eğlenecek ve kimseyi umursamadan başka bir günü gönül rahatlığı ile bitirebileceksin.
Lily : Çünkü bencilsin.
Bilinmeyen Numara : Çiçeğim, çiçeğim.
Bilinmeyen Numara : Bencil değilim, sende biliyorsun.
Bilinmeyen Numara : Ben sosyal biriyim, fark edilmek için ekstra bir çaba içine girmeme gerek yok. Dediğin gibi uzun boylu olmam da biraz fark edilmeme katkı sağlıyor.
Bilinmeyen Numara : Ayrıca çok iyi bir dinleyiciyimdir Lily, bunu sadece sen görmek istemiyorsun.
Bilinmeyen Numara : Remus'un küçük tüylü sorununu biliyorsun, hepimizin onun için animagus olduğunu da aynı şekilde.
Bilinmeyen Numara : Bencil bir insan neden sadece 'okul yıllarını' geçireceği birisi için yasa dışı animagus olsun ki?
Bilinmeyen Numara : Hadi onca riski göze alıp kendini bu tehlikeli duruma soktu diyelim, neden herkesin içinde söylemedim bunu?
Bilinmeyen Numara : Neden kimseye bir kez olsun 'hey ben lanet olası bir animagusum hem de yasa dışı inanabiliyor musun? Daha reşit olmamama rağmen! Sırf şurada oturan çocuk yüzünden, evet biliyorum harikayım.' demedim o halde?
Bilinmeyen Numara : Ya da Sirius evinden kaçtığında neden Peter veya Remus'un evine gitmedi bir düşün.
Bilinmeyen Numara : Ona evimi veya ailemi paylaşmak zorunda değildim, onun gelmesini ben istedim.
Bilinmeyen Numara : Ona sevgi dolu bir aile olabilmek için, sevgi dolu bir kardeş olurken anne ve babamı onunla paylaşırken hep içten içe istediği o aileyi ona verebilmek için.
Bilinmeyen Numara : Çünkü onu seviyorum ve sevdiklerime karşı bencil değilimdir Lily.
Bilinmeyen Numara : Tıpkı diğerlerine de olmadığım gibi.
Bilinmeyen Numara : İnsanlara yaptığım 'acımasız' şakalardan bahsetmişsin, Lily ciddi olamazsın.
Bilinmeyen Numara : Ben sadece tek bir kişiye acımasız şakalar yaptım, sana benden daha yakın olduğu için.
Bilinmeyen Numara : Çünkü kıskandım!
Bilinmeyen Numara : Yıllarımı seni severek geçirdim, sana yaklaşmak hep zordu benim için ama onun seninle konuşurken ekstra bir çaba sarf etmesine gerek yoktu. O istediği her zaman yanında olabiliyordu ben ise sadece senin izin verdiğin zamanlarda.
Bilinmeyen Numara : Ben seninle on beş dakika için konuşmaya çalışırken o nispet yapar gibi seninle bütün gününü geçirebiliyordu, bana attığı bakışları sen hiç görmedin veya görmek istemedin.
Bilinmeyen Numara : Bu şakaları da tek taraflı sanıyorsun değil mi? Benim yaptığım şakalar onu ters çevirmek, ağaca bağlamak, donunu indirmek, onu sersemletmek.
Bilinmeyen Numara : O benim üstümde kaç kez kara büyü uygulamaya çalıştı biliyor musun? Söyledi mi sana bir kez olsun?
Bilinmeyen Numara : Ya da bana zarar vermek için kara büyü ürettiğini biliyor muydun?
Bilinmeyen Numara : Bencil bir insan olsam siz çok yakın arkadaşken gelip bunları yüzüne söylerdim, ondan çabucak soğumuş olurdun ve kurban rolüne bürünüp beni sevmeni sağlayabilirdim.
Bilinmeyen Numara : Ama yapmadım öyle değil mi? Çünkü ben ne kadar onu sevmesem de hatta bütün çocukluğunu seninle geçirip, sana benden daha yakın olduğu için onu kıskansam da en yakın arkadaşına duyduğun güvene saygı duydum Lily.
Bilinmeyen Numara : Onun düzelebileceğine inandın ben de buna saygı duydum.
Bilinmeyen Numara : Siz konuşmayı kestikten sonra bir kez olsun ona sataștığımı gördün mü? O bana kaç kez satașsa da ben en ufak bir hamle yapmadım.
Bilinmeyen Numara : Bunların hepsi seni huzursuz edecekti, bunu bildiğimden yapmadım.
Bilinmeyen Numara : Bencil bir insan gidip gayet de Snape'ye hava atabilirdi, ona satașırdı, kıșkırtırdı.
Bilinmeyen Numara : Ne ben bencilim ne de sen benden nefret ediyorsun.
Bilinmeyen Numara : Bazı şeyleri kabullenme zamanı geldi.
Lily : Pekala haklısın, bencil olduğunu söyleyerek sana çok büyük bir haksızlık yaptım.
Lily : Özür dilerim.
Lily : Bunca yıl seni yanlış değerlendirmișim, tanımaya da çok çalışmamıșım.
Lily : Konuştuğumuz zamanlar o anlık eğlenmeye baksam da devamı gelmezdi, senin üstüne düşünmeme gerek kalmadı bu yüzden.
Lily : Nefret edilecek bir sürü özelliğin olsa da bencillik bunlardan biri değil, yanıldım kabul ediyorum.
Bilinmeyen Numara : Olgun olmana bayılıyorum Lily, olgunlukla karşılayacağını biliyordum.
Bilinmeyen Numara : Beni anlayacağını biliyordum.
Lily : Hemen ümitlenme Potter, daha nefret ettiğim dokuz özelliğini sayacağım.
Lily : O zamana kadar kendine iyi bak.
Bilinmeyen Numara : Sende çiçeğim, çok değil dokuz gün sonra beni sevdiğini sen de anlayacaksın.
Bilinmeyen Numara : Öpüyorum gözlerinden, iyi uykular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
10 Things I Hate About You & Jily texting
FanfictionBilinmeyen Numara : Seni sevmek intihar etmek demek intihar sadece bedenen olmak zorunda değildir, gözle görülmeyen çizikler açar kalpte seni sevmek. Seni sevmek intihar etmek demek çünkü seni sevenlerin ruhu milyonlarca parçaya ayrılır her bir parç...