18

48 4 6
                                    

James : Günaydın çiçeğim.

James : Yarın kanlı ay tutulmasını astronomi kulesinde izleyecekmișiz.

James : Dumbledore çıplak göz ile bakabilmemiz için koruyucu büyüler yapmış, hiç risk yok.

James : Sihire bayılıyorum.

James : Böylece güneş ve ay yarın kavuşmuş olacak, hepimiz şahit olacağız.

James : İzlemeye geleceksin değil mi?

Lily : Geleceğim tabii.

Lily : Gelmezsem bıktırana kadar başıma kakacaksın.

Lily : Ayrıca sana söz vermiştim diye hatırlıyorum.

James : Doğru hatırlıyorsun çiçeğim.

Lily : Peki kanlı ay tutulmasından sonra ne olacak?

James : Randevuya çıkarız :D

Lily : Yarasa umacı büyüsü yaparım :D

James : Randevu sırasında mı yoksa yolda giderken mi?

James : Fikrimi soracak olsan yolda yapmanı tercih ederim, oturduğum yerde diğer insanlar rahatsız olabilir.

Lily : Randevuya tek başına çıktığın zaman konuşursun bunları.

Lily : Gelmeyeceğim ben.

Lily : Kazanamayacaksın çünkü.

James : Bu dediklerine sen bile inanmıyorsun çiçeğim yine de bir şey demeyeceğim.

James : Sona yaklaşıyoruz.

James : Dokuzuncu nedenini bulabildin mi?

Lily : Bulmak için gerçekten çabalamam gerekti, kulağa çok garip geliyor farkındayım.

Lily : Bunun böyle olma nedenini araştırdım, sırf meraktan.

Lily : Örnek verip konuyu basitleștireceğim diyelim ki çok mutsuzsun seni mutsuz eden faktörleri bir kağıda yazdığın zaman aslında kafanın içinde çok gürültücü olan seslerin kağıda ancak yarısı kadar olacak şekilde yazabildiğini fark edeceksin.

Lily : Mesela ben aşk acısı, gelecek kaygısı, savaş korkusu ve ekonomik durumlardan dolayı kendimi mutsuz hissediyorsam bunları yazarken daha az yazmış olacağım.

Lily : Aşk acısının içinde o kişiyi her gün düşünme, en ufak bir hareketini kafaya takma, benimle konuştuğu zaman bana iki saniye de olsa bakan gözleri, o gün onun canını ne sıkmış olabilir gibi bir sürü şey düşüneceğim ama kağıda sadece onun adını yazacağım.

Lily : Gelecek kaygısı direkt ekonomik durumlardan kaynaklı çünkü ekonomik durumumu düşünmeme gerek kalmayacak kadar zengin olsaydım istediğim mesleği yapabilirdim veya hiç meslek yapmazdım. Savaş korkusu ve ekonomik kaygı da birbirini destekliyor eğer çok zengin olursam çok uzaklara gider sıfırdan bir hayat kurarım böylece savaştan korkmama da gerek kalmaz.

Lily : Bu durum senin için de geçerli ; kafamın içinde senden nefret etmek için yüz tane neden sıralayabilirim ama bunu kanıtlayarak ciddi bir şekilde yapmaya çalışsam on neden bulmak bile zor olabilir.

Lily : Gittikçe de saçmaladığımı fark ederim zamanla, başlarda güçlü argümanlar ile gelip zaman ilerledikçe basit bir kaç takıntıdan ibaret olduğunu görüyorsundur sen de zaten.

10 Things I Hate About You & Jily textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin