17

55 5 11
                                    

Lily : İddianın sonlarına yaklaşıyoruz Potter.

Lily : Sana bugün sekizinci nedeni söyleyeceğim.

Lily : Ne düşünüyorsun bu konu hakkında?

James : Ne düşüneceğim çiçeğim elbette randevumuzu ve kanlı ay tutulması düşünüyorum.

James : İster kader de ister başka bir şey ama iddianın onuncu günü kanlı ay tutulmasına denk geliyor.

James: Onuncu gün gözlerimin içine bakarken aslında benden nefret etmediğini sende anlayacaksın.

James : Bakacak mısın gözlerimin içine?

Lily : Bilmiyorum Potter.

Lily : Gerçi sana bir söz verdim ve sözümü tutacağım.

Lily : Gözlerinin tam içine bakacağım, nefret değil merak ile.

Lily : Ama benden fazlasını bekleyip ümitlenmemelisin.

James: Bayılıyorum her ne olursa olsun sözlerini tutma huyundan.

James : Bayılıyorum seninle gerçek bir randevuya çıkacağımız gerçeğine.

Lily : Çabuk uçtun Potter.

Lily : Randevuya falan çıkmayacağız.

Lily : İddiayı henüz kazanmadın.

James : Ama kazanacağım bunu sen de biliyorsun.

James : Sen bile 'henüz' kazanmadığımı söylüyorsun.

James: İçten içe sen de benim kazanmamı istiyorsun.

James : Sadece hâlâ daha inkar ediyorsun, o kadar.

James : Randevumuz nerede olsun istersin? Yeni açılan Madam Puddifoot'un dükkanına gideriz diye düşünmüştüm.

James : Üzerimizde Eros'un heykeli asılıyken, her yerde aşk okları uçuşurken.

James : Gerçi sen bu tarz mekanları sevmezsin, seni boğmak istemiyorum ne de olsa bu bizim ilk buluşmamız her şeyin mükemmel olması lazım.

James : Üç süpürgeye gidebiliriz ama bizimkiler bizi rahat bırakmaz. Özellikle Sirius'un dibimden ayrılacağına dair şüphelerim var.

James : Domuz kafası ise asla bir seçenek bile değil, hayır.

James : Aslında hogsmeade ile konumu yakın olan bir yer var.

James : Yeni açılan çiçekçinin yanında, çok kalabalık olmaz genelde. Elmalı turtaları çok güzel yapıyorlar.

James : Ne dersin çiçeğim? Oraya gidelim mi?

Lily : Fazla cüretkarsın Potter, senden nefret etmemin sekizinci nedeni de bu.

Lily : Haddin olup olmadığını sorgulamadan her şeye cüret edebilmen.

Lily : Aslında bu biraz dün ile de alakalı.

Lily : Ama dün kafam çok karışıktı söylemek bundan olsa gerek aklıma gelmedi.

Lily : Eğer aklıma gelseydi söylerdim ki sen de senden aslında ne denli nefret ettiğimi görebilirdin.

Lily : Böylece beni rahat bırakırdın.

Lily : İddia, kanlı ay tutulması ve bu saçma numara olmadan hayatıma öylece devam ederdim.

10 Things I Hate About You & Jily textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin