Bölüm 5

590 29 92
                                    









GERİ DÖNÜŞ

Atakan ve Hakan arasında gerilim büyümüştü. Hakan'ın boş boş hareketleri sayesinde Atakan'ın sinirleri hoplamıştı. Üstüne üstlük onu tutmaya çalışmalarıyla daha da sinirlenmişti.

Atakan'ı iyi tanıyan Selin, Atakan'ı tutanları uzaklaştırmaya çalışıyordu. İki takımda Atakan'ı geri çekmeye çalışması onu daha da sinirlendirdi ve bu durumda yanan Yaman olmuştu.

Onu boğazından tutup iterken Atakan, "beni bırak, dokunma." demişti.

Morali bozulmultu Yaman'ın. Sadece onu uzaklaştırıp sakinleştirmeye çalışacaktı. Ancak Atakan onun yardım isteğini reddetmişti. Hayal kırıklığıyla ona bakarken tek düşünce vardı aklında. Bıkmıştı artık herkesin onun üstüne gelmesinden, ne dese ona bağırıyorlardı. Sırf geçen potada Hakan'ı seviyor diye Yaman'ı göndermişti potaya Seda. Güçleri sadece Yaman'a yetiyordu. Ama bunu fark eden Selin olmuştu.

"Atakan," sessizce uyardı onu. "Git özür dile çocuktan. Sadece yardımcı olmaya çalışıyordu. Biliyorum ben senin birisi sana birşey anlatırken dokununca sinirlendiğini biliyorum."

"Yani, gidip özür dileyeceğim zaten Selo ya." Dedi Atakan. "Abarttım ama sinirlenmiştim yani."

"Onu bana değil." Yaman'a baktı. "Ona söyleyeceksin."

Derin nefes aldı atakan yerinden kalkarak mavi takımın bench'ine ilerledi. Yalnız önüne geçenler vardı.

"Ya çekil bi şurdan." Dedi Atakan, Dora'ya karşılık. "Bişi yapmayacam. -çekilmeyince yamana baktı- bak özür dilerim, birisiyle konuşurken veya tartışırken birinin bana dokunmasıyla sinirleniyorum.

Beni senden özür dilemeye zorlayan Selin'di. Git özür dile dedi."

Dedikten sonra Yaman, Hilmicem ile konuşan Selin'e baktı. Atakan hızla ordan uzaklaştı.

GERİYE DÖNÜŞ SONU

Tekrar antreman sonrası dinlendiler. Yakında gidecekleri bir konsey vardı.

"Lan gene ben yoruldum ya." Dedi Selin. "Takımın iyiliğini istedim ama istemeseydim."

"Yorma kızım kendini." Dedi Hilmicem. "Zaten ödüllerden yararlanamayaksın."

"Ama takımın iyiliğini istiyorum. Çok aç kaldılar." Dedi Selin Hilmicem'in dizine yattığında, onun elleri saçlarının arasında gezdi.

"Verdiğin taktikler sayesinde kazandılar."

"İşte bu yüzden kendimi yoruyorum Cemo." Dedi Selin. "Takımın sevincini görmek beni keyiflendiriyor."

"Selo o zaman şikayet etmeyeceksin."

"Şikayet etmedim, sadece söylemiştim."

"Söyledin mi? Yani o söylemek miydi? Şikayet ediyordun bas baya."

"Etmiyordum."

𝐃𝐎𝐋𝐔𝐍𝐀𝐘          sᴜʀᴠɪᴠᴏʀHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin