Bölüm 36

292 22 86
                                    

Herkese merhaba. Bayramdan önce ve bayramda bölüm atmayacağım demiştim ama içim el vermedi bölümsiz kalmanıza.

Eğer bir sonraki hafta içinde bölüm atmazsam yaklaşık 5 bölüm birden atacağım.

Haremimize birkaç kişi daha ekleyeceğim. Yeni getireceğim kişileri gerçekten çok seveceksiniz :)

Kurgu olarak getireceğim kişiler arasında 3 kişi daha var. Bölüm sonunda onları da söyleyeceğim.

GÖNÜLLÜLER ADASI
OGEDAY

"Neden onca kişi varken o. Bana mı oynuyor sadece." Ogeday sinirden bağırarak adayı yerinden oynatıyordu bildiğin.

"Oge tamam sakin ol. Zaten kırmızı takımda. Seninle normal bir biçimde konuşmaya çalışırsa yollarsın zaten." dedi Sema onu sakinleştirmek için. Ama nafile çocuk artık ağlamaya başlamıştı sinirden.

"Abla ben zaten ona telaş etmiyorum. Ben o kızın yüzünü görmek istemiyorum. Ya ben o kız için nelerden vazgeçtim, neler yaptım. Ama o beni aldattı! Hem de o aptal Barış ile." Ogeday'ın iki damlalık göz yaşını sildi ve sonlara doğru öyle bir bağırdı ki herkes yerinden sıçradı.

"Ogeday, kanka tamam sakin ol. Değmez o aptal kız için. Sence o senin için bu kadar üzülür mü. Hem senin sevdiğin var zaten." Furkan onu sakinleştirmeye çalışarak, sakin bir şekilde söyledi.

"Anlatamıyorum derdimi size. O kız benim umurumda değil. Benim yandığım kendi enayiliğim. Ben o kıza nasıl baktım, naptıysam onlara pişmanım. Çok aptalım abla ben." Onu sakinleştirmek için koluna elini koyan semaya baktı. Zaten sinirli ve üzgün olduğu için başını onun göğsüne koydu. Sema ona adeta anne gibi sarıldı. Bir elini boynuna diğerini kafasına doladı ve saçlarını okşadı. 

"Ogeday bana bak. Bana bak." Sema bir andda onu kendinden ayırmış ve iki eliyle yanaklarını tutmuştu. "Değer mi alla aşkına. Geçmiş geçmişte kalmış. Bende aynı şeyi yaptım mesela ama bunun için bu kadar üzülmeye değmez. Geçmişi düzeltemezsin, Ogeday. Ama geleceği değiştirebilirsin. O yüzden şimdi ona göre davran ve seni hak etmeyen biri için kendini üzmeyi bırak. Tamam mı?."

Ogeday bir çocuk gibi başını aşağı ve üste sallamıştı. Sema onun kafasına koyarak göğsüne çekti. Saçlarını okşarken diğer kolunu da beline doladı. Onunda kollarını beline doladığını hissedebiyordu.

"Hadi oyuna gideceğiz toplan, Oge. Hatırlat bunu kendine bir kız için değmez." Damla da bunu söyleyip Ogeday'ı kumsalda yalnız başına bırakmışlardı. Bir bakıma yalnız da kalmak istiyordu.

Nisanın gelmesi onun için hiç iyi değildi. Hemde hiç. Aynı takımda olmamaları iyiydi. Ama Ogeday için aynı gökyüzü altında olmaları bile çekilmezdi. Nisa, Ogeday'a geçmişini hatırlatıyordu. Onun için yaptığı onca şeye rağmen onu eski sevgilisi Barış ile aldatmıştı. Üstelik Nisa ve Ogeday 2022 de Barışa adayı dar etmelerine rağmen, nisanın sürekli olarak barışın arkasından iç çevirmesi, en ufak bir hatasında ayağını kaydırmaya çalışması, herkese karşı doldurması ve saymadığı bir çok şey. Buna rağmen yüzsüz gibi gidipte Ogeday'la sevgiliyken ayrılmaya bile tenezzül etmeden onla çıkmaya başlaması ve barışla aldatılması gerçekten kötüydü ve kendini bir aptal gibi hissediyordu. Ona inanıp sevdiği için kendinden pişmanlık duyuyordu. Ayrıca onu uyarmaya çalışan herkesi iftira atıyorsun diye yollamıştı ve Nisa hakkında söylenen hiçbir şeye inanmamıştı, ta ki o sahneyi görene kadar, gördüğü anda hem dünyası başına yıkılmış ve onu uyarma çalışanlara soğuk yapıp kızdığı için kendinden utanmıştı. Haklılardı. Aşkından kör olmuştu ve hiçbirşeyi görmemişti. Yaptığı onca şeye rağmen ona yapılan gerçekten haksızlıktı. Ondan ayrıldığı gibi bir daha yüzünü görmek istememişti. Şimdi ise buraya gelmesi onu kızdırıp, hatalarını göz önüne getiriyordu. Bu da gerçekten canını yakıyordu.

DOKUNULMAZLIK OYUNU

Yeni bir dokunulmazlık oyununa gelmişler ve değişik birşeydi. Eskilerde fazla oynanan bir oyundu 2018'den itibaren oyun kalkmıştı ama geri getirmişlerdi. Bu oyunda 8'den itibaren kadınlar ve erkeklerin birbirleriyle oynamasına izin veriliyordu. Yani bir kız erkek çıkacağına bu daha mantıklıydı.

İlk kız sonra erkek çıkacaktı. Selin'in rakibi Sema'ydı. 2018'te birçok kez Sema ile bu oyuna çıkmıştı ve gayet eğleniyordu. Çok iyi değildi ancak kötü de değildi. Orta karışımı gibiydi ama biraz kötüye kaçıyordu. Dengesini sağlamakta arada zorlanıyordu ve anında düşüyordu.

İkisi mekanizmayı ileri adım atarak büyük silindiri hareket ettirirken denge sağlamak iki tarafta da zordu.

"Selin de, Sema da takımına ilk sayıyı kazandırmak için elinden geleni yapıyor. Sevgili seyirciler sizin de gördüğünüz kadarıyla ikilinin dengelerini sağlamakta oldukça zorlandığını fark edebilirsiniz. Ancak canlarını dişlerine takarak çabalıyorlar." Murat seyirciler için anlatırken Sema'dansa, Selin'e odaklanmıştı. Anlaşılmasın diye Sema'ya da birşeyler söylüyordu.

İkiside dengesini sağlayamıyordu. İlk önce Sema düşmüş, düşerken eli Selin'e çarpmıştı. Bu da onun dengesini kaybedip kafasını sert bir şekilde çarpmıştı. Suya düştüğü ilk an başının ağrısından suyun üzerine çıkamamıştı. Yorgunluk üstüne çökmesine rağmen yüzeye bir türlü çıkamamıştı.

"Çıkamıyor mu o." Sema onun çıkamadığını fark etmişti. Ne kadar debelensede çıkamıyordu. İlk baş dikkat etmemişti. Ancak uzun saniyelerin ardından hala yüzeye çıkmaması onu endileşelendirmişti.

Birçok kişi suya atlayıp Selin'i sudan çıkardı. Ancak bir sorun vardı. Gözleri kapalıydı..

En güzel yerde bitirdim.

Bölüm Soruları:

1.Selin'i kurtaran birkaç kişi sizce kim?

2. Sizce getirebileceğim/istediğiniz karakter var mı?

3. Şuna bir açıklık getirelim. AnSel (Anıl&Selin), HilSel (Hilmicem&Selin), AtSel (Atakan&Selin), OgSel (Ogeday&Selin), AlSel (Aleyna&Selin) + shiplerden hangisiyle bitmeli. Sadece bir kişiyle bitecek

4. Bölümde en sevdiğiniz yer?

5. Bölüm sizce nasıldı?

Kelime sayısı: 802 Kelime

𝐃𝐎𝐋𝐔𝐍𝐀𝐘          sᴜʀᴠɪᴠᴏʀHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin