Bölüm 38

246 20 52
                                    

Herkese tekrardan merhaba. Sanırım uzun zamandır bölüm atamadım. Bu aralar kendimi fazla iyi hissetmiyorum çünkü bir takım olaylar yaşadım. Yani kısacası uzun süre bölüm gelmezse birkaç bölüm birden atabilirim.

Geçen bölüme yazdığım cümleyi sizce kim söylemiş olabilir. Tahminleri alabilirim. Sanırım birkaç bölüm sonra kötü şeyler olacak ve belki bu yüzden bana çok pis söveceksiniz. Şimdi bu bilgiyle düşünün bakalım 😁😁

Herneyse bölüme geçelim.

Gerçek uyarı: Fiziksel şiddet ve küfürden bahsediliyor.






YENİ GELEN KİŞİLERİN GELMESİNDEN BİRKAÇ GÜN GEÇMİŞ ve bu arada elenen isim Hakan olmuşken, eleme adayları Özgür, Yaman ve Yaman olmuştu.

Şu an ise oyuna gitmelerine kalan sadece 1 saatten az kalmıştı. Herkes ortak barakada oturmuştu. Daha çok yeni gelen kişilerle konuşuyorlardı. Onları biraz da olsa buraya alıştırmak için. Yani Nisa hariç.

"Nisa ile niye konuşmuyorsunuz." dedi Adem.

"Belkide konuşmak istemiyoruz."

"Neden." diye ısrar etmiş ama Selin'den aldığı bakış yüzünden ağzına fermuar çekiyormuş gibi hareket yaptı.

"Haklı Adem. Kimsinin kimseyle istemiyor diye konuşmamaya hakkı yok." diye araya girmişti Nisa. Söylediği cümleyle tiksinti dolu ifadeler kazandı.

"Peki madem böyle bir hakkımız yok. Neden sende bunu 2022'de Barış'a yaptın." Nisa'nın yüz ifadesinin değiştiğini gören Selin'in daha da keyfi gelmişti. "Neden herkese karşı onu doldurdun da adada yalnız bıraktın." Ses yok. "Bende öyle düşünmüştüm. İşte bu yüzden çeneni kapat ve daha da yerin dibine girme. Yoksa ben seni yeraltı kadar gömerim. Daha da yukarı çıkamazsın."

Selin bu tehditin ya konseyde ya da oyunda konuşulacağını biliyordu. Hatta belki bu yüzden ceza bile alabilirdi. Ama bu onun gram umurunda değildi. Tek istediği ona haddini bildirmek istiyordu.

Nisa ona edilen tehditten sonra sinirlenip ayağa kalktı. "Ya sen kimsinde beni tehdit ediyorsun. Belki diğer konularda haklı olabilirsin ama bu sana beni tehdit etme hakkın olduğunu göstermiyor."

"Ya çok merak ediyorum. Senin bu saçma tavırların, yükselmeye çalışmaların noluyor, kime yaranmaya çalışıyorsun. Dur tahmin edeyim sinirli durursam, korkunç olursam beni aralarına alabilirler ve böylece canım sıkıldıkça insanları birbirine karşı düşürerek kavga açabilirim diye düşünüyorsun. Yanlış mıyım?"

Nisa bir anda sinirlenerek Selin'i sert bir şekilde itmişti. Bu da şu an sakin olan Selini sinirlendirmişti.

"Sen kimsinde benimle bu şekilde konuşuyorsun. Sinirlerini bozma insanın."

"Bozulsa nolur lan." diyerek onun üstüne yürümüştü ama araya Atakan ve Hilmicem girmişti.

"Göstereyim o zaman."

"Kızım sana noluyor. Dün bir bugün iki, Survivor'a katıldığından sadece 4 yıl geçti ve senin katıldığın her Survivor izlenmedi. Sence gerçekten iyi bir performansın olsaydı finale kadar gelirdin, finali boşver ilk 10'a bile girebilirdin. Ama sen yapamadın nedenini de söyleyeyim. Çünkü insanları manipüle etmeye çalışarak finale kadar gelmeyi düşündün. Hatta Acun'a para bile teklif ettin. Bu yüzden seni potaya koydular ve elendin."

Artık dayanamamış ve sıktığı yumruklarını önündeki kızın yüzüne geçirmişti. Bu ani darbeyi beklemeyen Selin 2 adım geriye doğru gitti. Ama hızla Atakan'ı atlatıp ona doğru adım atmış ve daha sert bir biçimde yüzüne vurmuştu. 

İklinin kavgası git gide büyümüştü. Artık tekmeler ve taş alıp birbirlerinin kafasına atma aşamasına gelmişti. Ancak takım arkadaşları müdahale etmişti.

"Daha dün gelmişsin. Burda bana hava yapıyorsun. Ama seni uyarıyorum burası ne 2020'ye ne de 2022'e benzer. Belki kendi senenden ve All star'a katıldığında aynı kişiler burda. Yani herkes senin nasıl biri olduğunu biliyor."

Nisa kendini Selin'e doğru atmaya çalışırken onu tutan ellerden kurtulmaya çalışıyordu. Selin ise Nisa'ya dokunan ellerin deniz suyunda deri kopana kadar keselese bile çıkmayacaktı. 

"Bana bak şu saat ve dakikadan itibaren burdaki herkes ve allah şahidim olsun ki seni burda yolmakla yetmez, öldürürüm. Kimse elimden alamaz. Yalnız şunu da söyleyeyim, bana bu şekilde davranan kişiler 1 haftadan fazla burda durmadı. Ona göre davran."

"En azından benim bir annem ve babam var."

"En azından benim de sevenlerim var." dediğinde diğerleri Selin'i barakadan uzaklaştırmıştı. Ancak fazla uzaklaştıramadılar çünkü hala Nisaya laf söylemekle meşguldü. "Ben senin gibi millete iftira atıp, arkasından konuşmuyorum, aklımdan saçma sapan senaryolar oluşturmuyorum."

Daha sonra ekipten birkaç kişi Selin ve Nisa'yı alıp götürmüştü. Selin'in en son bu halini Pınar ile kavga ederken görmüşlerdi. Şimdi ise nisa ile. Geleli sadece 2 gün olmuştu ve hemen adada karışıklığa neden oldu.

Bu sırada ekibin bir doktoru Selin'e müdahale ediyordu.  Nisa'nın durumu daha kötüydü. Nisa'nın yumrukları yüzünden gözünün etrafı morarmıştı. Elinde ise yumruk vurmaktan kanamıştı. Gözüne gerekli müdahale ettikten sonra eline de aynı şeyi yaptı ve sargı sardı.

"Gözüne buz tutmayı unutma yoksa şişer." demiş ve eline bir beze sarılmış buzu uzattı Selin'de onu aldı ve gözüne bastırdı. Biliyordu ki oyuna gidemeyeceklerdi. İkili farklı taraflara konmuş ve mümkün oldukça yüz yüze getirilmeyecekti.

1 SAAT SONRA

Herkes oyun alanına geldiğinde kırmızı takımın, mavi takımdan daha az olduğunu fark ettiler. 2 kişi yoktu ve o kişiler Selin ve nisaydı. En son Selin'in bu şekilde oyuna gelmemesinin nedeni Pınar ile olan kavgasıydı. Bu sefer de Nisa ile mı etmişti?

"Arkadaşlar bundan 1 saat önce ne yazık ki çok kötü bir olay gerçekleşti. Bu durumdan dolayı Selin ve Nisa'yı oyun alanına getirmedik."

"Ne olduğunu öğrenebilir miyiz." diye sordu Sema endişelenerek.

"Bunu konseyde öğreneceksiniz arkadaşlar. Ama az çok tahmin edebiliyorsunuzdur. Çünkü bir kez daha yaşanmıştı bu durum."

Oyunu ünlüler geriden gelerek kazanmışlardı. 10-2 iken 12-10'a çıkarmış ve oyunu kaybetmişti mavi takım.

Uzun zamandır kaybediyordu mavi takım ve bu durum artık düzeltebilecek gibi durmuyordu. Poyraz'dan sonra kendilerini çok batırmışlardı. Hala da düzeltememişlerdi.


MERHABALAR. ÖNCEKİ BÖLÜME YAZDIĞIM CÜMLEYİ BU BÖLÜME EKLEYEMEDİM. BİR ANDA AKLIMA ESTİ BU BÖLÜM VE DEDİM Kİ YAZAYIM NOLACAK

SAÇMA OLDUYSA ÖZÜR DİLEMİYORUM ☺️

LÜTFEN ŞURDA HATAN VAR GİBİSİNDE CÜMLELER KURMAYIN (BU ARALAR ÇOK DUYGUSALIM BİR SEBEPTEN ÖTÜRÜ (KIZIM) )



𝐃𝐎𝐋𝐔𝐍𝐀𝐘          sᴜʀᴠɪᴠᴏʀHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin