Bölüm 32

460 26 38
                                    

uzun bir aradan sonra merhabaaa

bölüm atmak içimden gelmedi. Kitabı 3 gü içinde baştan sona düzenleyecem

içime hiç sinmedi. Bunu okuyun ben sonra bölümü düzenleyeceğim

Selinin sakinlik yüzdesi 2 çıktı :)

herneyse iyi okumalar


Dominikte bir hafta daha geçmiş yeni bir eleme olmuş ve sonuç olarak elenen isim Bozok olmuştu. Önceden bir sorunu yoktu onunla ama ona karşı attığı laflardan dolayı sinirleri bozulmuştu. Gitmesine sevinmişti yani.

Zaman hızlı geçmişti ve Selin çevresindeki kişilerin ona olan ilgilerini fark etmişti ve herkese mesafe koymuştu. Haklıydı da. Bu kadar ilgi onun için fazlaydı ve bu ilgi hiçde masum değildi. Bunun farkına yeni varmıştı. Bu yüzden en iyi olabilecek şeyin bu olabileceğini düşündü.

Bunu fark eden olmuştu ve yanına gelenler olmuştu ama o kısa cümleler kurup ya kaçıyordu ya da yolluyordu yanındakini.

"Selin niye böyle davranıyor."

"Ne bilim ordan bakınca Seline mi benziyorum."

"Soru sorduk abartma."

"Mın kın edeceksen soru sorma bana Aleyna."

Tartışan ikili her zamanki gibi Nagihan ve Aleyna ikilisiydi. Bu artık değişmiyordu.

Yeni bir oyuna gideceklerdi. Selin antreman için kimseyi çağırmamış kendisi de çalışmamıştı. Antreman yapmasına gerek yoktu. Bu 3 günde kendini çok geliştirmişti Selin. Ödül cezasıda bitmiş şaşırtıcı derecede hiç kavga etmemiş uslu uslu oturmuştu. Yani ona sürekli laf atan Hakanla tartışıyordu sözlü olarak.

Birinci dokunulmazlığı kazanmış ilk aday Aysu çıkmış diğerini kaybetmiş Aleyna çıkmış üçüncüsünü kazanmış Bernayı aday çıkarmıştı. Son oyunu da kaybetmiş Merve aday çıkmıştı.

"Nedir senin bu tavırların. Niye herkesten uzaklaştın."

"Yalnız kalmaya ihtiyacım vardı."

"Neden. Ne oldu da yalnız kalmaya ihtiyacın oldu."

"Sanane bundan ogeday. Niye bana hesap soruyorsun."

"Sorarım."

"Ne demek sorarım. Kim oluyorsun sen de bana hesap sorma hakkın olduğunu düşünüyorsun."

"Değer verdiğim birisin."

"Değer verdiğin biriysem uzatmazdın. Ne karıştırıyorsun."

Bunu demesiyle birşey söylemeden Ogeday arkasını dönmüş ve uzaklaşmıştı arkasında Selini bırakarak. Neden böyle yaptığını anlamamıştı.

Teknelerin gelmesiyle uzaklaşmışlardı.

---

"Abi anlamıyorum neden beni yazıyorsunuz. Gayet de başarılı-"

"Değilsin merve değilsin. Burda aleynaya başka birine sallıyorsun ama senin istatistiğinide görüyoruz. Bence biraz düşünmeyi deneyebilirsin."

"Ben gayet istatistiğimi biliyorum."

"Biliyorsan gerçekten neden 2 gündür takıma sallıyorsun."

"Çünkü burda yazılması gereken bir sürü isim var."

"Ya madem bir sürü isim var neden Aleynayı yazıyorsunuz sürekli. Neden onu yazıyorsunuz." kimse cevap vermemişti. "bende öyle düşündüm. Siz neden güçlülüleri yazıp potaya koyuyorsunuz. Bu şekilde gerçekten kazanamazsınız. Kimle sayı kazanacaksınız. Gizemle mi, Merve ile mi, Bozok ile mı özgür ile mi. Potaya girmesi gereken isimler asıl bunlar. başkası değil. Güçsüzlülerinden kurtulmalısınız."





𝐃𝐎𝐋𝐔𝐍𝐀𝐘          sᴜʀᴠɪᴠᴏʀHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin