Bölüm 26

426 28 10
                                    

Medya: benim zevksizliğim. Çok hoşuma gitti. Ama istiyorsanız kendi istediğinizi düşünebilirsiniz.

Bölüm düzenlenmiştir

Herkese merhaba. Geçen gün ki bölümü uzun tutmama rağmen fazla yorum gelmedi. Belki bunu istemem yanlış ama yorum da yapar mısınız

Çekiçli oyunu yazmayı unutmuşum. Orayı siz düşünürsünüz artık.

Lan dünkü bölümde noldu öyle. Poyraz mal mı silahlı korumaları olan bir adamın erzağını niye çalmış. Aldığı 15 ödül cezasını Selin kendi senesinde almıştı. O yüzden ben onu değiştireceğim.

Her neyse bir önceki bölümde Selin'in aldığı ceza ile bütün cezalarıyla 5'e çıktı. Biliyorum bana kızıyorsunuz sal şu kızı diyorsunuz. Ama ben kavga seven biriyim eminim ki sizde seviyorsunuz. Bölümlerde kavga yazdığımda çok hoşuma gidiyor mdmdksksmms

Her neyse bölüme geçelim.

İyi okumalarrr





GEÇİRİLEN SİNİR KRİZİNİN ARDINDAN HALA RİSK VARDI. ÇÜNKÜ DOKTORLAR SAYESİNDE SAKİNLEŞMİŞTİ SELİN. HAKLIYDI DA ŞU ANA KADAR 20'DEN FAZLA ÖDÜL CEZASI ALDI VE GELELİ SADECE 4 HAFTA OLDU. MİDESİNE SADECE ERZAKLARDAN VE 3 ÖDÜLDEN YARARLANABİLDİ.

"Daha iyi misin şimdi." Atakan dünden sonra onun yanına gelen ilk kişiydi. Sabahtı daha kimse kalkmamıştı. Oyun alanına birazdan gideceklerdi.

"Evet iyiyim. Ama hala sinirliyim."

"Haklısın. Sakin olman gerekiyor. Bu gidişle gerçekten ödül göremeyeceksin."

"Haklısın. Ama olmuyor beni çok sinirlendiriyorlar, Atakan. Dayanamıyorum. Bile bile yapıyorlar."

"Ama seninde ona istediklerini vermemen gerekiyor. Bunu düşünmen gerekiyor. Bu gidişle yarışmadan çekileceksin."

"Özür dilerim. Sana da dün öyle çıkıştım anlık bir sinirle."

"Bişi olmaz bende olsam bende aynısını yapardım. Ama bundan sonra sende dikkatli olmalısın. Boğazımdan geçmiyor lan. Kimsenin geçmiyor."

"Yiyin siz ya. Zaten sadece 4 ödül cezam kaldı. Uslu uslu oturacağım artık."

"İnşallah diyelim artık."

"2 gün sonra iletişim oyunu var. Ama ben ondan da yararlanamayacağım."

"Kazanırsak içim gitmez ya. Kimle konuşacağım bir de ben."

"Aslanla konuşursun."

"Yani ama bırakmaz annesi."

"Neden?"

"Boş ver orası bende kalsın."

"İyi."

Zaman daha çok geçmiş herkes kalmış hazırlıklar yapılmış teknelere binilmiş ve oyun alanına gelmiştiler. Gene su dolu bir parkurdu. İlk olarak mavi takım seçecekti. Herşeyde çok iyiydi. Ama küp atışları kötüydü. 2018'de az farkla kaybetmişti.

"Selin." Her zamanki gibi Berna seçmişti onu gene. Ancak artık şaşırmıyordu. Alışmıştı onu seçmelerine. Ancak anlamıyorlardı mavi takımdaki kızların performanslarının dört katı performansı vardı. Birçok yarışmacıyı erkek ve kız fark etmiyordu. Hepsini teker teker yeniyordu.

İlk Atakan ve Batuhan ikilisi çıkmış kazanan Atakan olmuştu. Nefise Damla, kazanan Nefise. Bozok ve Ogeday, kazanan Ogeday. Aysu ve Gizem, kazanan Aysu. Yasin ve Yunus Emre kazanan Yunus Emre. Şimdi ise sıra Selindeydi.

Berna ile birlikte engelin başına geçmişti. Murat'ın düdüğüyle dün yüzünden daha da kinlenmişti. Kinini hırsa çevirmişti ve bu Berna için hiç iyi olmayacaktı. Boru şeklinde olan ortak engele çıkarken kafasını vurmuş ama devam etmişti. Sonuç olarak daha Berna atışlara gelmeden tamamlamıştı oyunu.

Takım arkadaşlarının hepsine çakmadan önce sevincini yaptı. Daha oyun hazırlıkları yapılırken boynunda bir eksiklik hissetti. Normalde bir ağırlık olması gerekiyordu. Elini boynuna götürdüğünde gözlerini büyüttü.

Çok büyük bir sorun vardı. Kolyesi yoktu..

"Cemo, kolyem yok."

"Ne. Ne demek 'kolyem yok'"

"Yok işte. Düşürmüşüm oyunda."

Hızla Bench'ten kalkıp oyunu alanına koşarken ardında meraklı bakışlar bırakmıştı.

"Noldu."

"Kolyesini düşürmüş."

Hilmicem, Sema, Atakan, Merve, Aleyna, Seda ve Nefise onun yarına doğru koştu. O ise suyun altında kolyesini arıyordu.

"Kolyem yok ya."

"Merak etme buluruz şimdi."

Daha sonra Murat ve ekibi de gelmişti. Birkaç kişiye dalış gözlüğü verilmiş ve sonunda bulan Selin olmuştu.

"Buldum! Buldum."

Daha sonra kazandığı iki sayıyı da kardeşine armağan etmişti. Kazanan takım kırmızı takımdı ve ikinci dokunulmazlığı kazanmışlardı. Böylece sadece 2 ödül cezası kalmıştı

Diğer aday olarak Berna çıkmıştı ve adalara yollanmışlardı. Birkaç saat sonra acil konsey uyarısı geldiği için tekrardan konseye gittiler.

Konseyde ilk defa yaşadığı bir durum vardı. Poyraz dominikli bir ailenin evine girmiş ve erzakları çalmıştı bunda tüm mavi takım erkekleri işin içindeydi. Bir de Aysu.

Poyraz 20 ödül cezası almıştı. Acun kim birlikteyse cezasının bir kısmı ona gidecekti. Batuhan, Furkan, Yaman, Yasin ve Ogeday. Sayesinde ödül cezası 10 tane kalmıştı.

𝐃𝐎𝐋𝐔𝐍𝐀𝐘          sᴜʀᴠɪᴠᴏʀHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin