Bölümün ilk kısmı 'özel bölüm'de yazdığım birleşme partisinin daha ayrıntılı bir şekilde yazılmış halidir.Bir sonraki bölümde neler olacak bilseniz. Pınar mı desem yoksa Poyraz mı. Çok büyük şeyler olacak.
2018
BİRLEŞME PARTİSİSonunda beklenen gün gelmişti. Yıkanacakları, temizlenecekleri, karınlarını doyuracakları ve adaların birleşeceği zaman gelmişti. Heyecandan uyumayan tek kişi Selin'di. Aldığı cezalardan sonra yemek yemek ona iyi gelecekti.
"Gençler kalkın artık ya." Büyük bir heyecanla söylemişti cümlesini. "Beklediğimiz gün geldi hala yatıyorsunuz."
Uzun uğraşlar sonucu herkesi çıkarmıştı yataklarından Selin. Kırmızı takımda mavi takımda olduğundan daha çok eğleniyordu. İlk başta gerçekten hiç kimseyle anlaşamayıp kavga ediyordu. Şimdi ise herkesle anlaşıyordu. Teknelerin gelmesini beklerken yerinde duramıyordu heyecandan.
"Oturmayı düşünüyor musun acaba, Selin'ciğim." Murat'ın sözünü duymamıştı. Hala küçük bir çocuğun bir yere giderken heyacanı gibi etrafta dolaşıp herkese musallat oluyordu.
"Lan çok heyecanlıyım. 10 yıl sonra tekrardan birleşme partisine katılacağım." Bu sefer durmuş oturmuştu barakaya.
"Benimki 3 yıl önceydi." Hilmicem'in sözüne diğerleride katılmıştı. 2018'in çoğu zaten 2015'e de katılan isimlerdi. Selin 2008'den sonra bir daha gelmeyecekti Survivor'a ama kardeşinin isteğiyle katılmıştı ve 10 yıl sonra tekrar yaşamak onu heyecanlandırıyordu.
"En son birleşme partisinde sen 3. mü olmuştun." Anıl'ın sorusuyla Selin başını iki yana salladı.
"Hayır 1. olmuştum ben."
Havadan sudan konuşmuş yaklaşık 2 saat sonra tekneler gelmiş ve binmişlerdi. Birleşme partisi için hazırlanacakları yere gelmişlerdi. İlk yıkanacaklardı. İlk kadınlar sonra erkekler yıkanacaktı.
İlk Selin duşa girerken Nagihan önündeki salıncakta oturmuş hafifçe sallanırken yanındaki çileklerden yiyordu. Saçlarını açtı. Üstünü çıkartıp sporcu atletiyle durdu. Suyun vücudundan aşağı akmasının tadını çıkarıyordu.
"Vay be, çok güzel hismiş. Unutmuşum ya." Saçındaki köpüğün hepsini yıkadı. Altıncı kez şampuan döküyordu saçlarına, orda şampuan çok olduğundan istedikleri kadar kullanabileceklerini söylemişti. Kameralar kendini lüflerkende biraz çekmiş sonra yalnız bırakmışlardı. Kendini tamamen yıkadığında çıkıp baş havlusunu ıslak saçlarına sarmıştı. Daha sonra diğer havluyu da üstüne sarmıştı. Artık herkeste yıkandıktan sonra sıra bakıma gelmişti. Makyaj ve saçlarını yapacaktı kızlar.
Kuaförün önündeki koltuğa oturmuştu. Ne istediğini söylemişti. İlk önce hafiften saçlarının uçtaki kırıklarını kestirmişti. Islak saçlarını taramış daha sonra kurutmuştu iyice. Saçlarını taç şeklinde örmüş yarısını açık bırakmış, başının tam ortasında bağlamıştı. Kalan diğer saçları da maşa ile kıvırcık yapmıştı. Kuaförün daha işi olduğundan makyajını kendisi yapmak istemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐎𝐋𝐔𝐍𝐀𝐘 sᴜʀᴠɪᴠᴏʀ
FanfictionSurvivor'ın ilk şampiyonu olan Selin Aydemir. 2018 All star'a katıldı ve şimdide 2024'e katılıyor peki bu yıl ne değişecek?