Batuhan geldi sonunda bee. Mavi takıma geçmişti. Ama ben kırmızı takımla tanımıştım onu. İki isim gelecek diyorlardı. Yalan mıydı amk. Yalan değilse Adem veya Anıl gelsin istiyorum. Ama Adem'in hakkı yendi 2022'de. Nisa hak etmiyordu şampiyon olmayı.Yazdığım ilk kısım eleme gecesinden önce yaşananlar lütfen haberiniz olsun.
00.23 de başladığım bölümü ne zaman bitiricem acaba.
Her neyse iyi okumalarrrr. Yeni gelen okuyuculara merhaba.
"SELİN 2 DAKİKA BURAYA GELİR MİSİN?" Acun'un lafıyla Nagihan'a bakmıştı Selin. Başını sallayınca onun yanına gitmişti. "Bana bir söz vermeni istiyorum, Selin. Bunun karşılığında büyük birşey alacaksın."
"Veririm."
"Bana söz ver. Bir daha kavgalara bulamayacaksın. Bulaşsanda tehditler ya da vurmak falan yok. Olursa diskalifiye edilirsin." Dediğinde meraklı gözlerle ona baktı, aslında sadede gel der gibi. "Sadece şunu söylemek istiyorum. Anlaştık mı?"
"Anlaştık. Ama karşılığı ne olacak?"
"Ödül cezan kalktı. Arkadaşlarınla birlikte ödüle gidebilirsin, Selin." Dediğinde Acun uzun zaman sonra yüzünde gerçek bir gülümseme belirdi.
"Gerçekten mi." Heyacanla söylediği söze başını sallamıştı. "Yemek yiyebileceğim? Ödüllere gidebileceğim? Cezam komple kalktı mı?"
"Niye bu kadar şaşırdın?" Dedi Acun. "Sevinmen gerekmiyor mu."
"Hayır ondan değil. Survivor'a geldiğimden beri her hafta başka ceza aldığım için az bir şaşırdım." Dedi Selin. "Acun, senden birşey daha isteyebilir miyim?"
"İste."
"Yunus Emre'nin de cezasını kaldırır mısın. Valla yemin ediyorum birşey yaparsa ben kendim azarlayacağım onu." 2 dakika dil döktükten sonra içini çekmişti Acun.
"Madem ısrar ediyorsun bu kadar. Bitti kaldırdım onun cezasını da."
Başını salladığında 5 yaşındaki bir çocuk gibi hoplaya zıplaya gelmişti takım arkadaşlarının yanına. Ne olduysa artık mutlu olmuştu Selin. Ama sorun Selin ne zaman gülse iki güne kalmaz başına kötü birşey geliyordu.
"Hayırdır yüzünde gülücükler açıyor?" Diye sorduğunda Hilmicem tekrardan aynı şekilde gülümsemişti.
"Lan Acun abi söz verdirtti bana. Eğer kavgalara katılmayacağına dair söz ver dedi. Bende verdim. Sonuç olarak ödül cezan kalktı. Cezam yok! Yunus Emre senin ödül yasağın da kalktı benim sayemde sende geliyorsun ödüle." Dediğinde Selin Yunus Emre'in gülmeyen yüzü gülmüştü Bir çocuğun heyecanıyla söylemişti. Birkaç dakika sonra sevinmeyi bıraktı. "Ne zaman bu kadar gülsem sonradan başıma birşeyler geliyor benim ya."
"Harbiden ha. Hep seni buluyor bu kara kader."
"Gidebileceği tek yer benim zaten." Daha sonra derin bir iç çekti. "Uzun zaman sonra karınlarınızı tıka basa doğuracaksınız. Nasıl hissediyorsunuz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐎𝐋𝐔𝐍𝐀𝐘 sᴜʀᴠɪᴠᴏʀ
Fiksi PenggemarSurvivor'ın ilk şampiyonu olan Selin Aydemir. 2018 All star'a katıldı ve şimdide 2024'e katılıyor peki bu yıl ne değişecek?