Bölüm 35

294 24 83
                                    

Bir günde iki bölüm atmak istedim. Sizlere kıyamadım malesef

bu bölümde selinin anlatımında olacak. 3 kişiden yazmaya alıştığım için yanlış olabilir o yüzden beni uyarmayı unutmayın.

Olaylar çok büyüyecek öyle birini getireceğim ki :)


ALEYNA'NIN BENİ SARSARAK UYANDIRMASIYLA UYKUMDAN UYANDIM. Gece olduğundan ve uykulu olduğumdan beni sarsan kişiyi görmemiştim bana seslenmesiyle bu kişinin Aleyna olduğunu anlamıştım.

"Noluyor, Aleyna. Rüyanda mı gördün beni gece gece."

"Yok öyle bişey. Acun abi acil konsey için çağırıyormuş."

"Gece gece ne konseyi be."

"Ne bilim, Selin. Ordan Acun abiye mi benziyorum. Kameramanlar söyledi. Gideceğiz şimdi. Tekneler de geldi."

"Of tamam." İstemeyerek de olsa battaniyeyi üstümden çektim ve ayağa kalktım. Ellerimle karışan saçlarımı taradım. Üstüme her zamanki mor cropumu giyinmiştim. Altımda her zamanki siyah şortum vardı. Bacağımın diz kapaklarına kadar uzanan uzun saçlarımı açık bıraktım ve Sema'nın bana yaptığı çiçekli tacı taktım. Aynı olsa diğerlerinin dediği kadarıyla bende güzel durduğunu ve melek gibi gösterdiğini söylemişlerdi.

"Selin, hadi gidiyoruz." Aleyna beni beklerken söylemişti. Çünkü anlaşabildiği tek kişi bendim

"Tamam geldim ya." Sebepsiz yere uykumdan uyandırıldığımda çok agresif oluyordum.

Tekneler gelmiş, binmiş ve daha sonra konseye gelmiştik. Neden çağırdığını bilmiyordum. Umarım kavga gürültü falan olmamıştır veya mavi takım gene bir yerden bişey çalmamıştır. Bizim takım böyle birşey yaptığında sadece bizi çağırıyorlar ama mavi takım bişey yaptığında bizde geliyoruz. Pnların sorununu ben niye dinlemek zorundayım ki. Sanki çözüm bulabileceğiz biz. 

Bize ayırılan yerlere oturduktan sadece 3 dakikadan sonra kameralar çekimler için hazırlanmıştı. Acun'un yüzünde kızgın ifade yoktu. Bu da demek oluyordu ki kimse suç işlememişti. Sabırsız bir ifadeyle tüm takım ne demesini bekliyorduk. Yüz ifademizi fark ettiğinde kıkırdadı.

"Yüz ifadenizden anlayabiliyorum ki neden çağırdığımı merak ediyorsunuz. Arkadaşlar son dakika bir gelişme oldu. Mutlu bir haberim var. Ama maalesef bu haber kımızı takıma." Takımımızda heyecan büyürken hala yüzümde duygu barındırmayan bir ifadeyle acuna bakıyordum. "Biliyoruz ki geçen gün Gizem sakatlığı yüzünden yarışmadan diskalifiye edildi. Zaten kırmızı takımın kızları daha az olduğu için ve normal sayıları mavi takımdan daha az olduğu için 4 kişi getireceğiz. 2 erkek 2 kız gelecek."

Anıl mı? Adem mi? Yüzümde bu sefer heyecanlı bir ifade ve gülümseme vardı. Göz ucuyla Sema'ya baktım. Ona baktığımı hissetmiş gibi bana doğru bakışları o da benim gibi tatlı bir biçimde gülümsedi. Sema'ya bakarken Ogeday'ın da çaktırmadan bakmak gibi bir niyeti yoktu, direk bana bakıyordu. Şunu söyleyebilirim ki yüzümdeki gülümseyi gördükten sonra benim gülümsememe o da gülümsemişti.

"Şimdi ilk öncelikle gelecek isim sizi ayakta alkışlatacak, şaşıracağınız bir isim. Hepinizi merakta bırakarak tahminleri almak istiyorum." diyerek herkese fikrini sormuş sıra bana geldi. Aslında ilk kimin geleceğini düşünürken acunun dediğini duymamıştım. Ama sonra tahminleri aldığını fark etmişti.

"İki tahmin yapıyorsak ben Anıl ve Adem istiyorum."

"Kız olarak?"

"Valla hiç düşünmedim. 2020 de Elif Gören diye biri vardı onun gelmesini istiyorum. Birde gelse belki Sabriye gelebilir."

"O zaman sizi daha fazla merakta bırakmayalım kırmızı takıma gelecek birinci erkek yarışmacı.. Anıl Berk Baki." Gerçekten öyle de olmuştu ayakta alkışlayan tek kişi bendim. Ama sonra geri yerime oturdum.

Lütfen adem olsun. lütfen adem olsun. lütfen adem olsun. lütfen adem olsun. lütfen adem olsun. lütfen adem olsun. lütfen adem olsun. lütfen adem olsun. lütfen adem olsun. lütfen adem olsun. lütfen adem olsun. lütfen adem olsun.

"Şimdi ise kırmızı takıma gelecek olan ikinci erkek yarışmacı.. Adem Kılıççı." Bu sefer takımca hep birlikte alkışlamış Nagehan ile birlikte ayakta alkışlamıştık. Her ne kadar biraz kavga edip, şampiyonluk olma şansını elinden alan, sms yüzünden kaybettiği iki olsa da Ademle herhangi bir sorunu yoktu Nagihanın.

"Şimdi ise gelecek kadın yarışmacı biri dışında kimsenin beklemediği biri olacak. Hep kavga gürültü olmaz birazda neşe olsun istedik bu ismi getirmeye karar verdik. Kırmızı takıma gelecek olan birinci kadın yarışmacı. Sabriye Şengül." 

Buradaki kimsenin Sabriye ile arkadaş değillerdi ama onu tanıyorlardı. Yüksekten korksa da gayet iyi bir yarışmacıydı. 

"Gelecek bir diğer isim ise. NİSA BÖLÜKBAŞI!"

"Ne?" İki kişi aynı anda konuştu. Nisa? Neden Nisa olmak zorundaydı.


Yaşasın kötülük. Böylece hem sizin hemde kendimin istediğini yerine getirmiş oldunuz.

1. Gelmesine sevindiğiniz kişi kim ya da gelmesini istediğiniz?

2. Bir sonraki nasıl olmalı?

3. Bölümde en sevdiğiniz kısım?

4. Sahip listlerini alayayım.



𝐃𝐎𝐋𝐔𝐍𝐀𝐘          sᴜʀᴠɪᴠᴏʀHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin