0.1

4.1K 157 186
                                    

Günlerden yağmurlu bir gündü. Gündüz olmasına rağmen gri olan kasvetli havayla rahatladım Gözlerimi kapatarak yağan yağmurun sesini dinledim.

Genellikle insanlar açık ve gündüz havaları sever fakat ben diğerlerine göre farklıydım. Ben kasvetli havaları daha çok severim. Huzur bulurdum.

Her zamanki gibi okula gitmeye başladım. Bakalım bu gün neler olacak ya da aynı şeyler mi olacaktı?

Zorbam yavuz yüzünden 1 yıldır rahat edemiyordum çünkü bir yıl önce
Arkadaş bildiğim birisine gay olduğumu söylemiştim ancak o sırrımı saklamak yerine bütün okula yaymıştı
Bundan dolayı o günden sonra okuldaki aptal, kendini bir şey zanneden piç zorbalar tarafından
Zorbalıklarına mağruz kaldım.

Okula giriş yaparak hızla sınıfıma ilerlemeye başladım. Bir an'da yavuz
Ve çetesi çıkarsa ne yapabilirim ki?
Okul bahçesinde hızla yürürken etrafıma bakınmaya başlayarak yavuz ve arkadaşları var mı diye bakındım.

O sıra da basketbol sahasında sabah sabah Maç yapan okulun popüler, zengin çocuğu, yakışıklı ve kızların gözbebeği olan alazı gördüm.

Hiçbir kızı umursamayan ancak her gün kız ya da erkek fark etmeksizin gecesini gece eden alaza uzun uzun baktım.

O da erkeklerle birlikte oluyordu ama kimse ona ve arkadaşlarına laf etmiyordu, zorbalık yapmıyordu.
Bu adaletsizlik değil mi? Sırf zengin ve yakışıklı diye zorbalığa mağruz kalmıyordu!

Elbette hiç kimsenin zorbalığa mağruz kalmasını istemem benim gibi ancak yinede içten içe kendimi yiyip bitiriyordum bu konuda. Belki bende zengin ve yakışıklı olsaydım bana da böyle davranmayacaklardı.

Fakat ben 1.67 boyunda kısa, çelimsiz
Ve inek bir öğrenciydim.

Sinirle sınıfa girerek sırama oturdum.
Çantamdan çıkardığım edebiyat kitabını ve Defterini masama koyarak ders başlayana kadar telefonumda vakit Geçirmeye çalıştım.

Dersin başlamasına 25 dakika var,
Evim uzak olduğundan dolayı okula gelme saatlerimi pek tutturamıyordum.

25 dakika boyunca instagramda vakit geçirdim. Allah'tan yavuz ve aptal çetesiyle aynı sınıfta değildim ama yinede sınıfta benimle uğraşan bir kaç kişi vardı ancak onlar sadece hakaret
Etmeyle yetinirken yavuz şiddete başvuruyordu.

Zilin çalmasıyla telefonumu cebime koyarak Hoca'nın gelmesine beklemeye başladım. Edebiyat hocası gelmeden önce sınıf Dolmaya başlamıştı. Sınıfa sert ve Özgüvenli adımlarla alaz girdi.

Ne kadar ona gıcık olsamda gerçektende yakışıklıydı ve büyüsüne kapılmamak elde değildi. O solgun ama
Ona yakışan beyaz ten rengi ve yeşil olan gözleriyle insanları eritip bitiriyordu bir bakışıyla.

10. Sınıfta gelmişti bu okula ve o günden sonra herkes onun etrafına dönmeye başladı. Neden bu kadar havalı olmak zorundaydı ki? Bu çocuğun her şeyini deli gibi kıskanıyordum keşke bende onun gibi olsaydım.

Yanımdan yavaş ve sakin adımlarla geçip gitti bana hiç bakmadan.
Acaba o beni tanıyor muydu veya beni gördü mü ki? Yıllardır göz göze bile gelmedik.

Aslında nasıl göz göze gelicez ki o nerdeyse 2 metre gibi bir şey, yani
1.94 boyu, bense onun yanında kuş kadar kalıyordum. Göz göze gelmek istesek bile gelemeyiz.

Sınıfın dolmasıyla hoca da gelmişti
Ders her zaman ki gibi geçti. Ben not aldım, dersi dinledim, sınıftaki bir kaç kişi bana kağıt fırlattı ve derste aldığım notları banada al dediler. Kendileri not alamıyorlar çünkü kafalarından özürlüler!

VAMPİR / GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin