1.2

820 60 116
                                    

"Baktım sana kızgın değilim, kırgın değilim, dargın değilim, kısacası artık ben sana hiçbir şey değilim..."
                                         Cemal süreyya

Önceden okuduğumda anlamamıştım kendi kendime derdim o kadar çok sevdiğin birinden nasıl hemen soğunur ve bu sözleri söyleyebilirsin, hissedebilirsin diye

Ama oluyormuş onları ilk gördüğüm an beynime sanki bir yıldırım düşmüş gibi hissettim şuansa aniden ondan soğudum.

Mümkün olmaz dediğim her şey mümkünmüş onu anladım.

Fakat yinede kalbime bir şeyler batıyordu. Kalbimin etrafını küçük iğneler sarmalamıştı ve ben nefes aldıkça, kalbim attıkça o iğneler kalbime batıyor.

İşkenceden hiçbir farkı yokmuş bir adamı sevmek...

Alaz kızdan ayrıldığı gibi bana doğru yürümeye başladı.

Kafamı sağ sola sallarken geri geri gittim şuan ne onu görmek ne de onun sesini dâir duymak istemiyorum.

Ben. Ben şuanda hiçbir şey istemiyorum

Arkamı dönerek hızlıca çıkışa doğru koşmaya başladım arkamda yamanla, alazı bırakırken.

"Atlas! "

Alazın sesini duymamak adına kulaklarımı kapatarak bardan dışarı çıktım.

Kabullenmek istemiyorum ya! İstemiyorum bana o kadar ümit veren, bakışlarında aşk gördüğüm adamın bana bunu yapacağını kabullenmek istemiyorum ama kabullenmek zorundayım çünkü gördüklerim gerçek!

Bardan çıktığım gibi barın arkasına doğru koştum. Kolumda hissettiğim elle alaz beni durdurmak için kendisine çekti.

"Bırak! "Diye bağırdım.

" bi durda açıklama yapıyım! " demesiyle aniden gözüm karardı.

"Neyin açıklamasını yapıcaksın be!? " diye suratına geçirdiğim tokat bir oldu ama vurduğum an elimde dayanılmaz bir acı hissettim.

O kadar sert tokada bile yüzü kıpırdamamıştı! Bu nasıl oluyor?

"Ah! " diyerek elimi acıyla salladım.

Alaz endişeyle " iyi misin?!" derken elimi tutmak adına hareket etti fakat geri çekilerek bana dokunmasına izin vermedim.

"Atlas, lütfen dinle beni"

"Dinlemiyeceğim! Her şey zaten göründüğü gibi değil mi! "

"De-"

"Evet öyle" diye sokağın başında ki yamanın sesiyle ikimizinde bakışı ona döndü.

Alaz sinirle  "Defoll! "Diyerek tısladı.

Yaman " Neden? Ona ihanet etmedin mi? "Diye acımı ve öfkemi arttırttı.

" Benim bölgemdesin, seni gebertmeden siktir git! "Dedi alaz.

yaman benim yanıma gelip kolumu tutup çekmesiyle " Atlası da alıp gideceğim buraya sadece senin gerçek yüzünü görmesi için getirdim" demesiyle ikinci bir şok yaşadım

VAMPİR / GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin