0.6

1.6K 91 49
                                    

Yazın hataları olabilir!

iyi okumalar

🩸

Evde oturmuş sargılı kolumla televizyon izliyordum. 2 gün önce alaz beni hastaneye götürüp koluma baktırdı. alazın dediği doğruymuş, kolum kırık çıktı.

Doktorlar kolumu sarıp 2 haftalık rapor vermişlerdi bu durum çok hoşuma gitmesede yapacak bir şey yoktu.

Hastaneden sonra alaz beni eve bırakıp gitmişti fakat yol boyunca bir kere bile ağzını açıp tek kelime etmedi. Akşam annem eve gelince ona durumu açıklamıştım ilk başta ağlayarak benden özür diledi 'seni koruyamadım' diye.

Şuanda evde oturmuş televizyonda Tom ve Jerry izliyordum. En sevdiğim çizgi filmlerinden biri. Birazdan da kalkıp temizlik yapacaktım, annem evde değildi işteydi.

Bari evdeyken kadına yardım edeyim
Sonuçta hem çalışıyor hem de bütün ev işlerini hallediyor kolay değil ve annem çok yoruluyor.

Sargılı kolumdan dolayı çok zorlanacaktım çünkü ben sağ kolumu kullanıyorum ve sağ kolum kırılmıştı
Ama olsun annem için değerdi o en iyisine lâyık.

Bütün anneler en iyisine lâyık fakat gerçekten de anne olanlara yoksa doğrupta edep adap öğretmez, bakmaz, sokağa salan kişilere değil elbette.

Televizyona dalmışken kapının çalmasıyla oflayarak ayağa kalktım.
Kim bu ya? Bu saatte kim gelir ki
Bizim eve.

Ayaklarımı yere süre süre yürümeye başladım. Tekrar zil çalınca "Geliyorum be patlama! " diye bağırdım.

Asık suratımla kapıyı açtım kim geldiğini öğrenmek için. Gördüğüm kişiyle asık olan suratım yok oldu onun yerine kocaman bir gülümseme meydana geldi.

"Yiğit! " Diyerek boynuna atladım can dostumun.  Tabi kırık kolla nasıl atlanabilirse öyle atladım.

"Senin burda ne işin var? ne ara yurt dışından döndün?! "

Mutluluktan dolayı sesimin ayarını tutturamadığım için bağırmıştım.

Yiğit "Sakin ol! 1 hafta oluyor döneli" dedi gülerken.

Ona sarılmayı bırakarak içeri davet ettim. Ayakkabısını çıkarıp salona doğru yürürken "1 hafta olmuş ve sen daha yeni mi benim yanıma geliyor" diyerek onu arkadan ittim.

Yiğit benim çocukluk arkadaşımdı bir tane daha da çocukluk arkadaşım vardı hatta ona küçükken aşıktım ama o da yiğitle birlikte ailesiyle yurt dışına gitmişti, adını hatırlamıyorum çünkü çok zaman geçmişti bir tek yiğiti hatırlıyorum onu da her tatilde buraya geldiklerinden dolayıydı.

Yiğit koltuğa kendisini atıp yayılarak oturdu.  "Gelecektimde bazı olaylardan dolayı gelemedim hem sen beni değil benim seni şuanda sorgulamam gerek
Noldu koluna? O piç baban mı yaptı!? "
Dedi.

Gülümseyen yüzüm sonda onun sorduğu soruyla biraz asılsa da kendimi toparlayarak onun yanına oturdum

"Evet" dedim kısık çıkan sesimle ardından konuşmama devam ederek
"Her zaman ki gibi. Sakın yine babamı bulup dövmeye kalkma bu sefer sinirini annemden çıkarıyor sen gittikten sonra yine aynı şeyleri yaşamak istemiyorum"

"Gitmek mi? " dedi kaşlarını çatarak
"Ne gitmesi oğlum eskisi gibi artık buradayız" dediğinde yerimden fırlayarak.

"Nasıl yani! Buraya mı taşındınız kalıcı olarak gitmicek misin artık!? " dedim heycanla.

VAMPİR / GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin